Mode & Beauty alle pijlers

Vertel hier over je piercing!

08-05-2010 17:23 113 berichten
Vertel hier welke piercing(s) je hebt en waarom.

Ik heb een tongpiercing. Met een simpel balletje, geen spikes, smileys oid in mijn mond

Ik heb hem laten zetten toen ik 17 was; had net mijn eindexamen gedaan en behaald na een klote jaar. Dit was een cadeautje aan mijzelf

Ik heb hem omdat ik het stoer vind en mooi als een versiering van mijzelf.
Ik zou nog wel meer piercings willen hebben Een navel, als ik ooit afgevallen ben. Als een cadeau voor mezelf wederom.

En ik zit na te denken aan een piercing in mijn arm, aan de bovenkant van mijn pols. Lijkt me erg mooi! Over deze denk ik al enkele jaren over na. Heb hem nog niet, want het "gevoel" is er niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik had een tongpiercing.

4 jaar geleden uitgedaan en mis het gevoel nog wel eens.

Ook gewoon een glad bolletje,geen poespas

Ook had ik 2 ieniemienie knopjes in mn neusvleugels...ook dicht laten groeien... ik word oud

Alleen nog een ringetje met balletje eraan door mn tragus en die mag blijven.
Navel.

Probeerde een foto te plakken maar dat lukt niet

Op dit moment een crucifix(je).
Mij navelpiecing heb ik 13 jaar. Ik heb hem toen laten zetten toen ik bij m'n ex ben weggegaan. Ik heb m'n spullen gepakt en de auto en ik ben vertrokken. De dag later liet ik een piercing zetten. Of ik die piercng heb laten zetten omdat ik bij hem weg was gegaan dat weet ik niet maar ja, ik was ineens vrijgezel (na 6 jaar)en ik wilde lekker flirten met m'n mooie buikje
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Ik had er ooit 1 in mijn linkerneusvleugel. Is imiddels weer dichtgegroeid. Heb hem er ca. 4 jaar geleden uitgehaald, kreeg er hoofdpijn van...

En ik heb er nog 1, boven mijn klit. Al 15 jaar. Leek me toen heel leuk voor de seksuele beleving, maar heeft nu nog amper een toevoegende waarde...
Overigens heb ik een gewoon gouden staafje met 2 balletjes, ik heb wel veel verschillende gehad van vlindertjes tot fluoriserende sterretjes.
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Neuspiercing. Wenkbrauwpiercing heb ik ook heel lang gewild, maar dat is niet handig op het werk. Binnenkort eentje in mijn oor - mooi, maar minder opvallend.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Tongpiercing. Laten zetten.. uhh.. alweer 8 jaar geleden (!) toen ik een jaar in Australie was, als symbool voor m'n vrijheid. Tijdje een doorzichtig balletje erop gehad ivm werk maar in nieuwe baan geen probleem dus nu weer een normaal balletje erop. Kan me niet voorstellen dat ik hem uitdoe.. maar ik zie mezelf ook niet op m'n 80e in het bejaardentehuis zitten ermee
ik heb een navelpiercing, denk een jaar of 6, 7 ofzo. Van vriendlief mag jij er wel uit, maar dacht het niet....

Gewoon in een wilde bui laten zetten, maar man wat deed dat pijn zeg!

en heb een neusknopje gehad, die is er uitgevallen en toen leek het me niet handig met solliciteren zo'n ding in je neus, maar misschien neem ik 'm nog wel eens.

wat ik me trouwens afvraag he (zonder mensen voor het hoofd te stoten hoor), maar waarom zou je bv een klitpiercing laten zetten? Nou ja, de piercingman natuurlijk wel een leuke dag bezorgd, maar voor de rest... brrr moet er niet aan denken
Tragus piercing sinds november/december 2009. Laten zetten in apeldoorn en zit een zilver balletje met een steentje in. Vind het erg mooi is weer eens wat anders dan een knopje in je oorlel voor degene die het niet kennen effe google;)

ach als ik 80 ben, ben ik gewoon een hippe oma met piercing en tattoo:P
Het gras aan de overkant is niet groen.
Tongpiercing, gewoon staafje, heb ik zo'n 15 jaar, ik vond dat toen erg mooi en was erg into piercen en wilde toen nog wel een tweede in mijn tong [ja zot idee]... nooit van gekomen. Nu heb ik de helft van de tijd niet eens meer door dat ik er eentje heb.

Verder had ik tepelpiercings [aan elke kant een ring met balletje] maar die heb ik eruit gehaald toen ik zo'n 6maanden zwanger was, reden moge duidelijk zijn. Was best wel emotioneel om ze eruit te halen. Nooit meer opnieuw gedaan ook vanwege de pijn maar ook omdat ik het een raar idee vond om die dingen er weer doorheen te jassen na al die tijd borstvoeding en ik vind het wel goed zo, tis klaar.

Verder twee aan een kant in mijn neusvleugel [ringetjes]. Had er ook nog eentje aan de andere kant maar was het beu en heb het ding eruit gehaald.

Verder een hele zooi in mijn oren [samen met vriendin erin "geschoten" gewoon voor de leuk] waarvan ik er ook weer heb dicht laten groeien omdat ze niet lekker zaten.

Navel wilde ik graag maar mijn navel was er toendertijd niet geschikt voor en nu hoeft al dat geprik in mijn lijf niet meer zo, ik vind het wel best nu zoals het is.
Navel en tong.

Navel laten zetten toen ik op mn 20e voor een jaar naar het buitenland ging, direct in de eerste week. Soort van: 'kijk mij eens op eigen benen staan'

Tong vond ik altijd al mooi, maar durfde niet zo goed. Gedaan toen ik 4 jaar geleden een paar maanden werkloos was (want dan maakte het niet zoveel uit als ik een week niet kon praten) Vergeet vaak dat ik die heb, valt ook niet erg op bij mij. Sommige collega's weten niet eens dat ik die heb (incl. leidinggevende )
Heb 3 piercings en allen gewoon voor de mooi, geen bijbedoeling ofzo.

Ik heb al zo'n 13 jaar een tongpiercing, had 15 oorbellen maar daar zijn er nog maar 2 van over.

Heb sinds 5 jaar een piercing boven in mijn oor en sinds 2 jaar een tragus piercing.

Heb eigenlijk geen plannen voor een nieuwe piercing, nieuwe inkt daarentegen
Ringetjes en knopjes e.d. waar dan ook in je oren zijn toch geen piercings?
Ik heb een lippiercing, schuin onder m'n mond, een klein zwart balletje. Heb hem sinds augustus vorig jaar maar liep al erg lang met het idee. Toen ik op een gegeven moment in Den Haag liep met een vriendin, en ik min of meer voor de grap vroeg: hee, zal ik nu eindelijk die piercing laten zetten?, en zij dolenthousiast reageerde (ik denk meer omdat ze mijn lichaam wel eens doorboord wilde zien worden, dan omdat ze het zo'n goed idee vond ), heb ik het gewoon gedaan. En ik ben er echt superblij mee, nu nog steeds elke keer als ik in de spiegel kijk!

Krijg soms trouwens wel wat merkwaardige opmerkingen.

-Uhm, meisje, je heb daar een dingetje zitten op je gezicht.

-Terwijl ik aan het eten was: Ik weet eigenlijk niet of ik het moet zeggen hoor, maar uhm, er zit een hagelslagje op je kin.

Mijn ouders waren trouwens not amused. Mijn oma ook niet. En de overige aanwezigen in het huis van mijn ouders toen ik thuiskwam ook niet. Naja.

Het hagelslagje in kwestie

quote:Scarlet72 schreef op 08 mei 2010 @ 17:34:

Ik had er ooit 1 in mijn linkerneusvleugel. Is imiddels weer dichtgegroeid. Heb hem er ca. 4 jaar geleden uitgehaald, kreeg er hoofdpijn van...

Hoe kreeg je dan hoofdpijn van je neuspiercing?

Zelf heb ik eigenlijk niets toe te voegen aan dit topic, zelfs oorbellen zijn hier geen succes
Had ooit een tongpiercing.

Geen idee meer hoe oud ik toen was, denk jaar of 19. Rond mijn 22e heb ik hem eruit gehaald. Vond mezelf er te oud voor. Staat ook niet erg netjes en volwassen vind ik. Ben nu 25.

En heb een navelpiercing sinds mijn 16e. Dat was toen 'in'. Inmiddels mag hij er op zich allang uit, maar ja, dan heb je zo'n raar gaatje. En niemand ziet hem, behalve mijn vriend (die vindt het ook niet mooi trouwens ). Als ik zwanger ben gaat hij er voorgoed uit denk ik.
quote:Toby_or_not_Toby schreef op 08 mei 2010 @ 18:25:

[...]

Hoe kreeg je dan hoofdpijn van je neuspiercing?

Ik deed wel eens iets in mijn neuspiercing wat niet echt edelmetaal was, iets met een bepaalde stof wat in mijn bloedbaan kwam waar ik hoofdpijn door kreeg... Iig nu geen last meer van...

quote:wat ik me trouwens afvraag he (zonder mensen voor het hoofd te stoten hoor), maar waarom zou je bv een klitpiercing laten zetten? Nou ja, de piercingman natuurlijk wel een leuke dag bezorgd, maar voor de rest... brrr moet er niet aan denken

Het was een piercingvrouw

Ik had hem laten zetten om iets toe te voegen aan het seksuele genot (schreef ik al eerder), maar na 15 jaar is de geilheid er allang weer vanaf hoor! Maar ik laat hem lekker zitten. Mijn huidige SV vindt het wel leuk geloof ik
quote:fleecevest schreef op 08 mei 2010 @ 18:22:

Mijn ouders waren trouwens not amused. Mijn oma ook niet. En de overige aanwezigen in het huis van mijn ouders toen ik thuiskwam ook niet. Naja.

Weet nog dat mijn zusje een wenkbrauwpiering had laten zetten. Zoooo wat waren mijn ouders pissig. Ze heeft 'm nu niet meer, maar wel een groot litteken .

Zelf geen piercings. Ik wilde altijd wel, maar het kwam er niet van . Heb alleen gaatjes in mijn oren. Aan 1 kant 3 en aan de andere kant 4.
quote:Scarlet72 schreef op 08 mei 2010 @ 18:43:

[...]

Ik deed wel eens iets in mijn neuspiercing wat niet echt edelmetaal was, iets met een bepaalde stof wat in mijn bloedbaan kwam waar ik hoofdpijn door kreeg... Iig nu geen last meer van...

[...]

Het was een piercingvrouw

Ik had hem laten zetten om iets toe te voegen aan het seksuele genot (schreef ik al eerder), maar na 15 jaar is de geilheid er allang weer vanaf hoor! Maar ik laat hem lekker zitten. Mijn huidige SV vindt het wel leuk geloof ik

o dat scheel dan weer

maar dan zou ik eerde de man ff een rondje laten gaan naar de piercingshop
Ik had een neuspiercing, ooit laten zetten op een housefeest. Daar kreeg ik later opmerkingen over, je zou van vrouwen houden als je een piercing aan de rechter- of linkerkant had. Ik heb 'm een week later aan de andere kant laten zetten.
Ik heb een navelpiercing. Ik heb hem laten zetten toen ik 16 was (wel leuk, mijn ouders gingen mee zodat ze zeker wisten dat het goed gebeurde). Het deed ook geen centje pijn, want ik kreeg een plaatselijke verdoving... dat deden sommige piercers 15 jaar geleden nog, het was vlak voordat bepaald werd dat dat toch eigenlijk niet mocht, maar ik vond het wel fijn .

Ik heb vrij veel verschillende ringetjes en staafjes om erin te zetten, maar ik draag er eigenlijk maar één en dat is een staafje van chirurgisch staal met onderaan een bloem met blauw steentje in het hartje. Eigenlijk wil ik er wel vanaf, maar ik heb laatst eens goed gekeken en ik vind mijn navel helemaal niet zo mooi. Als ik zwanger wordt, dan gaat hij er trouwens wel definitief uit.
Semper ubi sub ubi
quote:elleinspe schreef op 08 mei 2010 @ 18:16:

Ringetjes en knopjes e.d. waar dan ook in je oren zijn toch geen piercings?Volgens Wikipedia wel. Piercings zijn gaatjes die je in je lichaam laat boren, het lichaamsdeel is niet relevant en de manier waarop ook niet.
Toen ik mijn tongpiercing liet zetten, vond ik het zo gaaf dat ik er nog eentje wilde erachter.

Ben blij dat ik het niet gedaan heb

Ook ik "vergeet" dat ik een tongpiercing heb Pas als anderen verschrikt roepen: "Heb jij een tongpiercing!?" Denk ik weer van:" Oja, die heb ik ook nog" Hahaha!!

Maar als ik hem een keer niet in heb ivm schoonmaken, dan mis ik hem ook echt!! Weird gevoel is dat opeens dan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven