Hyves gehackt
maandag 10 mei 2010 om 08:37
Mijn beste vriend kreeg het verhaal van zijn ex dat ik haar een mailwisseling tussen hem en mij heb geforward. Dat heb ik dus niet gedaan en heb gelijk even gekeken of dat überhaupt wel kan als zij niet in mijn vriendenlijst staat, maar ik zie geen mogelijkheid. Dit deed ik om uit te sluiten dan iemand anders dan zij op mijn naam ingelogd was en dit naar haar gestuurd heeft, maar voor zover mijn nitwit-computertechnische brein werkt, kan het niet anders dan dat zij mijn account gehackt heeft en de mails zo heeft gelezen.
Om deze brei aan info te vereenvoudigen:
1) Is het mogelijk om in hyves een mail te forwarden aan iemand die niet in je vriendenlijst staat?
2) Hoe zinnig is het om mijn wachtwoord te veranderen als die gehackt is? Moet men dan weer opnieuw de moeite doen?
3) Kan ik het voorkomen en zo ja, hoe?
Om deze brei aan info te vereenvoudigen:
1) Is het mogelijk om in hyves een mail te forwarden aan iemand die niet in je vriendenlijst staat?
2) Hoe zinnig is het om mijn wachtwoord te veranderen als die gehackt is? Moet men dan weer opnieuw de moeite doen?
3) Kan ik het voorkomen en zo ja, hoe?
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
maandag 17 mei 2010 om 23:35
Was idd niet de uitkomst, hyves herkent het niet als bezoeker.
Dat doe ik ook niet Suus, maar mijn (voormalig) beste vriend dus wel en daar heeft ze goed misbruik van weten te maken.
I give up.
Dat doe ik ook niet Suus, maar mijn (voormalig) beste vriend dus wel en daar heeft ze goed misbruik van weten te maken.
I give up.
bruja78 wijzigde dit bericht op 17-05-2010 23:36
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
% gewijzigd
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
dinsdag 18 mei 2010 om 00:20
Dat, en de politie en aivd indexeren graag dit soort sites, dus als je ergens een leuke video neerzet waar je aant jagen ben in Finland(met zo'n groot geweer), en je solliciteert 4 jaar later naar een baan op Schiphol, word je uitgenodigd voor een gesprek omwille van dat filmpje. Want dan ben je ineens vuurwapengevaarlijk. (En dat is dus serieus gebeurd, geloof dat hij op audiëntie kon bij de douane toen hij kwam voor de eerste dag werk.)
Bedenk je dus goed als je een onschuldig fotootje denkt neer te zetten. Wie weet wat erachter gezocht kan worden.
Bedenk je dus goed als je een onschuldig fotootje denkt neer te zetten. Wie weet wat erachter gezocht kan worden.