Entertainment alle pijlers

Anouk in Westerpark Amsterdam

17-05-2010 23:11 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou heel graag eens naar een concert van Anouk gaan.

Ben alleen even benieuwd hoe het in het Westerpark is. Het is een openluchtconcert maar staat alles helemaal vol met mensen? Of is het een beetje een festival idee dat je ook nog lekker op het gras of zo kan zitten?

Kortom, wie is er wel eens in het Westerpark geweest tijdens een concert en kan me er iets over vertellen?
Ik ben ook benieuwd ik lees mee .
Ik ben een paar keer bij de concerten in het Westerpark geweest. Het is niet echt stampvol, maar wel druk. Er wordt een deel van het park afgezet en het gras wordt bedekt met plastic platen. Lekker op het gras zitten is er niet bij. Maar je hebt wel ruimte om te staan, of evt. te zitten.
Zijn er nog kaartjes dan?
Staat helemaal vol geen zitplek (tenminste vorig jaar was dat zo) Ook kun je gewoon (gratis) buiten het hek gaan staan en meegenieten. Dat doen heel veel mensen en daar is het dan ook erg gezellig. Iedereen neemt zijn eigen drankjes mee, en gaan daar lekker op een kleedje zitten. Je ziet en hoort genoeg, ik denk net zoveel als wanneer je een eind achterin staat binnen.
Wat een snelle reacties!

Het zijn dus allemaal staanplaatsen denk ik? Lijkt me ook wel logisch natuurlijk. Heb vaker staanplaatsen gehad bij concerten, maar ik vind mensenmassa's niet zo heel geweldig meer. Wil wel een beetje ruimte om me heen hebben... (ik word oud )
@Friz wat YouWish beschrijft is ook een idee. Ik weet niet of er nog kaarten zijn.
quote:frizzy schreef op 17 mei 2010 @ 23:18:

Zijn er nog kaartjes dan?Voor het extra concert volgens mij wel.
quote:YouWish schreef op 17 mei 2010 @ 23:18:

Staat helemaal vol geen zitplek (tenminste vorig jaar was dat zo) Ook kun je gewoon (gratis) buiten het hek gaan staan en meegenieten. Dat doen heel veel mensen en daar is het dan ook erg gezellig. Iedereen neemt zijn eigen drankjes mee, en gaan daar lekker op een kleedje zitten. Je ziet en hoort genoeg, ik denk net zoveel als wanneer je een eind achterin staat binnen.Dan hoor je haar wel maar ziet haar niet? Lijkt me ook wel heel gezellig, is in ieder geval goedkoper! Ik vind haar zo gaaf!
Anouk staat dit jaar ook op Beatstad in Den Haag. Kaarjtes zijn maar 25 euro en dan pik je meteen Caro Emerald mee.
The time is now
quote:Jazzie schreef op 17 mei 2010 @ 23:22:

[...]

Dan hoor je haar wel maar ziet haar niet? Lijkt me ook wel heel gezellig, is in ieder geval goedkoper! Ik vind haar zo gaaf!Je kunt haar sowieso op die grote schermen zien, en als je een beetje op tijd komt en op die heuvel aan de zijkant kunt zitten kun je gewoon op het podium kijken. Daar zit het wel altijd stampvol. Maar het scheelt een hoop geld en is supergezellig! En je hoeft neit in de rij te staan voor drank/toilet (zit ook een cafe waar je kunt plassen) Neem lekker een flesje wijn mee en wat hapjes, kleedje klaar. Het geluid is natuurlijk wel wat zachter dan wanneer je echt binnen staat maar goed te doen hoor.
Ik heb al 50 eurie uitgegeven aan een kaartje. Niks kleedje en flesje wijn dus. Wel dansen en springen vooraan!
quote:YouWish schreef op 17 mei 2010 @ 23:25:

[...]

Je kunt haar sowieso op die grote schermen zien, en als je een beetje op tijd komt en op die heuvel aan de zijkant kunt zitten kun je gewoon op het podium kijken. Daar zit het wel altijd stampvol. Maar het scheelt een hoop geld en is supergezellig! En je hoeft neit in de rij te staan voor drank/toilet (zit ook een cafe waar je kunt plassen) Neem lekker een flesje wijn mee en wat hapjes, kleedje klaar. Het geluid is natuurlijk wel wat zachter dan wanneer je echt binnen staat maar goed te doen hoor.Bedankt voor de tip!! Denk ik deze raad ga opvolgen!
quote:GeorgieBrown schreef op 17 mei 2010 @ 23:17:

Ik ben een paar keer bij de concerten in het Westerpark geweest. Het is niet echt stampvol, maar wel druk. Er wordt een deel van het park afgezet en het gras wordt bedekt met plastic platen. Lekker op het gras zitten is er niet bij. Maar je hebt wel ruimte om te staan, of evt. te zitten.

Huh? Zijn wij in hetzelfde Westerpark geweest dan? Ik vind de concerten in het Westerpark altijd een beetje festival achtig en als je niet persé vooraan wilt staan kun je echt wel in het gras vertoeven toch? In ieder geval wel voordat de hoofdact start, daarna sta ik altijd gewoon dus dat durf ik eigenlijk niet te zeggen.

Ik heb trouwens ook kaartjes voor Anouk gehad van vriendlief. Zin in!
quote:frizzy schreef op 17 mei 2010 @ 23:42:

Ik heb al 50 eurie uitgegeven aan een kaartje. Niks kleedje en flesje wijn dus. Wel dansen en springen vooraan!

Haha dat is ook hartstikke leuk! Ik bedoelde het eigenlijk meer omdat ik dacht dat het al uitverkocht was.

Maar veel plezier!
quote:frizzy schreef op 17 mei 2010 @ 23:42:

Ik heb al 50 eurie uitgegeven aan een kaartje. Niks kleedje en flesje wijn dus. Wel dansen en springen vooraan! Me too!
Oe gezellig. Doen we een stiekeme Viva-meet? Rooie bloem in je haar als je hier hebt gepost.
tussen mijn tanden voor jou!
Enneaaa! Zit je nou te hengelen?

Nee want ik kan alleen een gele vinden dus het telt niet.
Getver Enneaaa, wat een neusharen heb je!

Maar volgens mij gaan er best veel vaste forummers naar Anouk. Maar afspreken gaat natuurlijk niet, tenminste... Ik durf niet aan mijn gezelschap te vertellen dat ik elke dag uren op een forum hang en dus een mini-meet heb tijdens Anouk.
Wij hebben kaartjes voor 4 juli, heb er nu al zin in!!
Het is altijd gezellig in het Westerpark. Ik ga normaal jaarlijks, maar vind de acts dit jaar niks aan Als je vooraan staat sta je klem, als je iets verder naar achteren of aan de zijkant staat, kan je zo gek doen als je wilt en knal je tegen niemand op. Het is eigenlijk altijd wel erg relaxt...
Ik wil oohook! Amsterdam is alleen veul te ver
quote:Sarah Scott schreef op 18 mei 2010 @ 09:14:

Ik wil oohook! Amsterdam is alleen veul te ver Dat heb ik nou altijd met dingen in het Goffertpark. Daar hebben ze heel vaak hele gave dingen maar het is gewoon te ver

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven