Ik ben zo bang... deel 3

03-03-2010 13:04 2973 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsja... deel drie alweer, helaas net na slecht bericht te hebben gekregen, dus ik hou de OP kort.

Ik hoop in ieder geval dat iedereen die meeschreef op de eerste twee topics weer, samen met mij, van dit topic het liefste en fijnste topic op het forum wil maken!

Deel 2: Ik ben zo bang etc... deel 2
Elynn het is nog maar het achterste gedeelte van de tuin.

Dit zien we vanuit het raam van de kamer.

*Negeert de foto van Zoebie hardnekkig*
Beetje a-sociaal voor een huurhuis hé.

Ik wilde je niet jaloers maken hoor.
WOW Zoebie, dat ziet er echt super uit, je sauna (en de hele tuin trouwens ).

Wat zal jij genieten binnenkort in je eigen warme sauna-complex... heerlijk hoor!

Ik heb altijd border collies gewild, dat zijn mijn lievelingshonden... tot zover is het er niet van gekomen, maar wie weet!

Dat koppie van de Buldog is trouwens wel heel erg grappig... die blik!
Oh Bo onze Border Collie is zo'n schat. Het is zelfs een schoothondje. Als je zegt: Even knuffelen". Springt ze op je schoot, legt haar kop in je nek en blijft gewoon zo zitten.

Ze leren snel, maar zijn het ook snel zat. Na twee keer weet ze het, maar na drie keer denkt ze: "Ja duh, doe het lekker zelf".

Na een half uur wil ze het dan wel weer. Lekker karaktertje heeft ze en een vaatdoek-dweil tic. Als ik aan het aanrecht bezig ben met een vaatdoek, staat ze met haar voorpoten tegen het aanrecht aan en wil mijn vaatdoek pakken. Dat ze er af en toe een vinger bij heeft deert haar dan niet. Als ze het ding maar heeft. En dan staat ze me aan te kijken met een blik: "Zie maar dat je hem terug krijgt".
Even snel: net de foto's van GB ontvangen, prachtig Bo! Wat ontzettend gaaf dat je die mooie jurk gewoon zelf hebt gemaakt. En jullie stralen, zo leuk om te zien!
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
ZOEBIE, aaaaaah, wat een superlief, mooi, fijn en leuk pakket krijg ik net van je!!!

en nog een

Wat fantastisch!!! Wat een leuke en lieve en lekkere en mooie spulletjes!!!

Ik ga meteen weer kijken en openmaken en bewonderen.

Dankjewel lieve lieve Zoebie!!
Pfft ben altijd superblij dat het weer is aangekomen nadat het de eerste keer zo mis is gegaan.

Lekker Bo even wat afleiding. Waren de gevulde koeken niet helemaal verkruimeld. Ik bedacht me dat pas toen ik de doos al helemaal had dichtgeplakt.
Alles is perfect Zoebie, ook de gevulde koeken (heb net Ro gemaild en die zit al likkebaardend achter zijn computer op het werk ).

Echt waar, wat een lieve en mooie cadeaus zeg... ben er toch een beetje stil van!

Ik vind het ZO lief van je!
Ja de gevulde koeken zijn voor Ro.

Wat heerlijk dat je het leuk vind. Daar kan ik dan ook weer van genieten. Was alles verder nog heel? Altijd gevaarlijk om dingetjes met glas te sturen.

Dat wordt dus nu romantisch in de tuin zitten deze zomer.
Die oplaadbare lampen zijn gaaf!!!

En de kookboeken ook; ben eigenlijk met alles heel erg blij :-)

nogmaals!!
Handig hé die lampen. Hoef je niet aan en uit te doen. Gaat vanzelf.

En omdat je zo graag kookt, ook kookboeken.

Het is altijd zo leuk om steeds als ik iets leuks zie, te denken hoe jij dat zou vinden. En als ik dan denk dat jij het leuk vind gaat het in de doos. En als de doos bijna vol is komt er nog wat lekkers bij en kan ie op de post. Hoewel het dit keer wel passen en meten was. Maar alles ging erin. Ik ga nu weer een volgende doos verzamelen. Het leuke is dat het geen haast heeft. Dus ik kan er lang over doen.

Ben zo blij dat jij er blij mee bent.
Oh lekker gevulde koeken! (vind op het moment echt alles lekker dus mening is niet betrouwbaar)

Zoebie wat een mooie tuin! Zo een wil ik ook. Is de sauna al in gebruik of kan het nog niet? Die foto van die bulldog is grappig, hij is duidelijk fotogeniek.

Robo leuk een online fotoboek, kan iedereen (familie en wij natuurlijk!) lekker rustig kijken.

Ik zat net lekker in mijn (LANG niet zo grote) tuin met een boekje en de beentjes omhoog en de konijntjes los. Soms kan je zo weinig nodig hebben!

Mijn angorakonijn probeert te graven, hij is motorisch niet helemaal oke (albino blindheid en een bacterie gehad op zijn hersenen) en dat gecombineerd met die witte vacht erg grappig. Zijn vrouw is beresterk en maakt echt hele holen.
Hai Robo, aanloper hier Ik kwam even lezen over je huwelijk. Wat een dag zeg, mooi, grappig en romantisch zo samen in bad. Echt super!

En wat lief Zoeb, van je verwenpakket, geniet ervan vrouw (en Ro)!
Itsme, dankjewel!!! Terwijl ik boodschappen aan het doen was is er nòg een pakket afgeleverd bij de buurvrouw en dat was van jou! Heel erg lief van je en ik ben heel blij met het kikkerboek! Geniet van je week en tot heel snel!

Phoehee, wat grappig je albino-klunskonijn :-) En lekker dat je zo hebt kunnen genieten van een dagje in de tuin. Heb je zwangerschapshonger? Met van die rare dingen waar je ineens zin in hebt, of gewoon veel meer normale honger?

MdK, het was inderdaad super. Fijn te lezen dat ook jullie dag super was! Lentehuwelijken zijn fijne huwelijken

Zoebie, je bent een enorm lieve schat, weet je dat wel? En alles in je grote doos vol lekkers en leuks wordt enorm gewaardeerd hier, dat je dat ook weet!
Nee ik heb eigenlijk mijn hele leven al lekkere trek. Alleen door al dat gesport at ik echt alles wat ik in mijn kastje vond. Hele repen. Nu moet ik toch een beetje uitkijken want het blijft nu wel hangen. Heb wel al een hele bak druiven op vandaag. En pannenkoeken.

Leuk al die pakketten!
Wat lief van jullie, die pakketten.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Wat gezellig jou tuin en sauna leuk zeg. En wat een lieve honden. Gek robo niets gehad. Is am de bleijser @zeelandnet.nl Natuurlijk kleine letters En alles aan elkaar. Is was zo benieuwd. Nou morgen en anderen dag tot half 8 werken avond en ochtend half 8 startte erg druk. Maar maandag vrij gelukkig. En weekend natuurlijk. werk nu leuk en gezellig. Wat lief je die dingen stuur zoebie naar bo. Nou gaat zo met man mee naar darten effe eruit. Niet lang want vroeg in bed maar. morgen dochter laaste examen gelukkig en 16 juni uitslag. liefs anita iedereen. Fijn nog zoveel lieve mensen in wereld zijn he trouwens.
Anita, dat is precies het adres waar ik het naartoe heb gestuurd!

Kijk eens in je "spam"folder anders? Soms komt de mail direct in je prullebak of je spamfolder terecht; kijk daar eens!

Of misschien wil iemand zo lief zijn het ook eens te proberen?
Anita ik heb je ze ook gestuurd.

Misschien lukt het nu wel.

Ik ben lief hé? Ik moet er zelf om lachen.

Bo heeft Ro de gevulde koeken als diner gehad?
Wat leuk twee pakketten op één dag. Lief van Itsme.
quote:Zoebie schreef op 18 mei 2010 @ 19:30:

Anita ik heb je ze ook gestuurd.

Misschien lukt het nu wel.

Ik ben lief hé? Ik moet er zelf om lachen.

Bo heeft Ro de gevulde koeken als diner gehad?

Nee, hij heeft ze alvast in zijn werktas gestopt zodat hij ze morgenochtend niet vergeet

Dank voor het nogmaals sturen van de foto's Zoebie, ik heb net het adres gecheckt en ik heb ze echt daarheen gestuurd!
Zo dat hij dat kan. In zijn tas voor morgen. Nu kan hij er zich wel dubbel op verheugen. En dat voor simpele gevulde koeken.

Hebben ze die in Frankrijk trouwens niet Bo? Nee natuurlijk niet anders was Ro er niet zo blij mee geweest.

Hoe vond je de glitterkaart? Ik vond hem verschrikkelijk maar wel heel erg toepasselijk. Echt iets voor jullie.
De kaart is briljant: je kunt er gewoon niet omheen, zo springt hij in het oog

Hij hangt op de koelkast!
quote:robo schreef op 18 mei 2010 @ 19:49:

De kaart is briljant: je kunt er gewoon niet omheen, zo springt hij in het oog

Hij hangt op de koelkast!Ik zie het voor me.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven