Tetterettes tetteren nog steeds verder
zondag 16 mei 2010 om 18:17
Het topic waarin de eerste tettermeet gaat plaatsvinden!
Deel 6 alweer
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Hier een link naar het vorige topic:
Tetterettes, tetter hier lekker door.
Deel 6 alweer
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Hier een link naar het vorige topic:
Tetterettes, tetter hier lekker door.
dinsdag 18 mei 2010 om 20:32
Ik zou boven moeten kijken wat ik kreeg voor mijn exzeem. Als ik google op wat ik dacht krijg ik het middel dat ik hier heb voor netelroos waar ik af en toe last van heb. Maar ik denk bijna zeker te weten dat ik het ook voor het exzeem heb gehad. Bij het Vu gehad toen, maar ja, ik had toen ook een onderzoek waar dat vandaan kon komen. Uitslag was stress. Ik heb hier thuis Xyzal, dat werkt bij mij goed op alles. En nog een creme voor op het exzeem.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 18 mei 2010 om 20:56
Bieb, zebravinkies zijn tropische vogeltjes dus dit exemplaar is vast ergens ontsnapt. Grappig, ik had dus laatst een kanarie op mijn balkonia.
Ik zag net dat het weer tijdens Pinksteren nog wat onzeker is, dus ik gooi er nog maar een zonne/warmtedansje tegenaan Doen jullie mee?
Bieb, ik had een paar weken geleden ook een virus op mijn bovenste luchtwegen (mijn adamsappel (heet zoiets ook zo bij een vrouw?) deed ook pijn, net of ik de hele tijd iets weg moest slikken). Voor hoest kreeg ik een hoestdrankje met noscapine en voor die pijn in slokdarm en en omstreken kreeg ik carbasalaatcalcium, beide ook los te koop bij apotheek.
Klink je nou niet reuze sexy, goed voor een telefoontje met mooie ogen ofzo??
Ik zag net dat het weer tijdens Pinksteren nog wat onzeker is, dus ik gooi er nog maar een zonne/warmtedansje tegenaan Doen jullie mee?
Bieb, ik had een paar weken geleden ook een virus op mijn bovenste luchtwegen (mijn adamsappel (heet zoiets ook zo bij een vrouw?) deed ook pijn, net of ik de hele tijd iets weg moest slikken). Voor hoest kreeg ik een hoestdrankje met noscapine en voor die pijn in slokdarm en en omstreken kreeg ik carbasalaatcalcium, beide ook los te koop bij apotheek.
Klink je nou niet reuze sexy, goed voor een telefoontje met mooie ogen ofzo??
Ik ben mijn eigen bananenschil
dinsdag 18 mei 2010 om 21:05
damn...het moet wel mooi weer worden hoor!
Dansje doen lukt even niet....lig languit op de bank..doe ik zo even..
Morgen wel even raad vragen bij de apotheek,doosje noscapect is ook bijna leeg.
En...ik doe weer even "de afwachtende houding" met mooie ogen.
Hij smste zondagmiddag dat ie veilig thuis was en even heen en weer gesmst.
Savonds ik hem gesmst met een hele dikke welterustenkus (die ik ook terugkreeg )
en nu mag hij weer.....wil niet te needy doen..
Dus bellen doe ik hem al helemaaal niet.
Collega vandaag zei wel dat het sexy klonk
Dansje doen lukt even niet....lig languit op de bank..doe ik zo even..
Morgen wel even raad vragen bij de apotheek,doosje noscapect is ook bijna leeg.
En...ik doe weer even "de afwachtende houding" met mooie ogen.
Hij smste zondagmiddag dat ie veilig thuis was en even heen en weer gesmst.
Savonds ik hem gesmst met een hele dikke welterustenkus (die ik ook terugkreeg )
en nu mag hij weer.....wil niet te needy doen..
Dus bellen doe ik hem al helemaaal niet.
Collega vandaag zei wel dat het sexy klonk
dinsdag 18 mei 2010 om 21:19