Tetterettes tetteren nog steeds verder

16-05-2010 18:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic waarin de eerste tettermeet gaat plaatsvinden!

Deel 6 alweer

Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.

Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet

Op de foto een aantal van onze mooierds

Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!

Hier een link naar het vorige topic:

Tetterettes, tetter hier lekker door.
HW, vaak zijn die vacatures nog wel op internet terug te vinden. Weet niet waar je hem gevonden hebt maar de meeste kranten zetten ze ook op internet.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ohhh nog even doorduimen. Ik kreeg net mail dat ze nog in de race zitten voor de opdracht voor zaterdag. Ik heb net hun pootjes op allerlei manieren moeten opmeten. Dus ik duim. Wel hoop ik dat ze voor Bo gaan. Kane gaat dan ook mee want ze willen een standin hebben. En als ze uitgekozen worden dat het ergens bij amsterdam is. En er worden ook honden voor de reclame gemaakt, ik hoop dat wij dan bijv. in de ochtend geboekt worden en de honden in de middag. Het is wel een leuke reclame denk ik, nu ik zie wat voor soort bedrijf het is.
Woeii...wat spannend MV....ik zit in de duimstand hoor!!

Hihi...hun pootjes op moeten meten???
Hahahah, Mittens, op de hyves heb ik geschreven van wat voor bedrijf en wat ie moet doen evt. enz. (als er een van hun gekozen gaat worden, maar ze zitten nog in de race)

ben mn stem weer zo goed als kwijt

Lekker handig want op mn werk praat ik de hele dag met klanten...vanaf 12 uur heb ik dan ook maar even wat anders gedaan want ik kwam niet meer uit mn woorden.

Spannen MV met je poezels!

*duimduim*
Pilous hoe was het bij de huisarts??
Heb het gelezen MV...dank voor de toelichting
Oh...wat een toestand Bieb, zo zonder stem! Niet fluisteren in ieder geval, áls je moet praten gewoon proberen te praten...
Lieve tetters, ik probeer enigszins passief op de hoogte te blijven maar dat valt in dit tettertempo niet mee...actief meedoen kost minder tijd denk ik .

Biebelie, sterkte met je stem! Want we willen je natuurlijk ook kunnen horen bij de meet (dat lijkt me trouwens sowieso al bijzonder, om straks ook een stem te kennen bij jullie). En wat betreft die ex: good riddance en verder inderdaad zo veel mogelijk naast je neer leggen. Maar daar kan je misschien wel een bij gebruiken.

Ratteke, wat een dilemma met Medusa, daar kan je ook wel voor gebruiken. Hopelijk heeft de DA een goed advies, wij geven Olivier nu elke dag een blikje Hills A/D, een soort krachtvoer dat helpt bij herstel e.d. En zolang ze geen pijn heeft en wel wil eten..dat lijkt me een goed teken.

Anneke, vanwege de ijsblokjes!

Babsjuh, mooi, dat verhaal over je ouders en de stress van Zoë lijkt inderdaad wel heel verklaarbaar. Het arme beestje heeft al heel wat te verduren gekregen! Ik denk dat jullie nu op het goede spoor zitten.

Pilous, sterkte! En hoe was het bij de HA vandaag? Hopelijk heb je beide doorverwijzingen gekregen

Heartwork: chill meis! Gewoon jezelf zijn tijdens dat gesprek en je hebt inmiddels vast al een paar vragen bedacht (wat vinden jullie belangrijk om leerlingen mee te geven, welke sfeer wil de school uitstralen, hoe ziet de toekomst eruit (groei of daling van leerlingenaantal), dat soort dingen en misschien ook de vraag hoe jouw toekomst er uit kan zien).

Olijf: wijze woorden! En knokken voor al die diploma's is zeker heel wat waard, je gaat ze meer waarderen. Bij mij kwam het me nogal aanwaaien (vroeger dan) en dat maakt een mens wel eens wat achteloos ipv trots op het bereikte.

Delphi: je was er weer even En een leuke dag gehad

Splinter: kort nachtje voor je

Myleen, ik heb geduimd!

Klets, succes ook met solliciteren!

En voor wie ik vergeten ben

Ik ga deze lange post weer eens afsluiten
Haa THtje!! Lukt het allemaal een beetje met de studie?

Ploes, hoe was het bij de dokter? Heeft hij/zij goed naar je geluisterd?

Bieb-zonder-stem: idd niet fluisteren, dat schijnt nog funester voor je stem te zijn dan gewoon praten. Mond houden dus de komende tijd (veel zoenen en in mooie ogen staren mag dan weer wél natuurlijk) Hoe gaat 'ie nou verder zo allemaal, qua werken en qua hv enzo?

Spannend MV met je filmsterren, klinkt leuk en spannend! Duimerdeduim!

Morgen ga ik echt!! de dokkie bellen hoor. Ik dacht vandaag dat het wel goed ging, totdat ik weer wat meer deed dan niks (autorijden bijv.) en dan schiet het er dus weer in. Nu ben ik echt overtuigd: ik bel morgen voor een afspraak.

Kreeg net de definitieve uitslag van mijn WIA: heel positief! Ik ga er zelfs qua bedrag iets op vooruit (zeker de eerste 2 maanden, daarna zak ik iets maar nog altijd meer dan mijn huidige ZW) en ik hou mijn WIA t/m eind maart 2012, dus ook nog ruim een half jaar langer dan in eerste instantie verwacht. Joepiedepoepie, ik ben blij!

Net ook een reisgids over de Moezel uit de bieb gehaald dus daar ga ik me ook maar eens in verdiepen.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Hier hadden we net wat opschudding. K en ik zitten lekker in de tuin van het zonnetje te genieten. Hond ligt er ook lekker bij. Op het moment dat ik zei dat ik mijn karbonaadje ging bakken kwam er een vogeltje aanvliegen.

En ja hoor, die vloog natuurlijk het huis in. Tara er gelijk achter aan. Medusa zit op de trap... Snel de kamerdeur dichtgedaan, we wilden toch echt niet dat ze naar boven zou vliegen.

De hond in de tuin opgesloten en toen konden we het vogeltje pas goed bekijken.

Hebben we dus een zebravinkje in huis! Het heeft hier een tijdje rondgevlogen en nadat de hond in de woonkamer zat hebben we de deur open gedaan en uiteindelijk is birdie weggevlogen.

Bieb en Olijf moeten morgen naar de HA , schreef per ongeluk da hahahah. Anders herkennen we jullie aan die ene zonder stem en die andere met de pijnlijke onbruikbare arm.

Ik heb nog niets gehoord over zaterdag. Waarom altijd op het laatste moment?

Wat apart Ratt, en wat gelukkig dat het zebravinkje weer heelhuids naar buiten is. Mooi vogeltje. Maar om een huis te kiezen met hond en kat, nou nee.
Bieb moet morgen ook al naar de haptonoom en de zonnebank....drukdrukdruk...

Neh..ga niet naar de huisarts hoor.

Tis nog lang geen weekend

mijn leidinggevende vroeg vanochtend of ik mijn hond mee had
TH lukt het met je studie?

Zo af en toe een kwartiertje forummen tussendoor moet wel kunnen toch?!

(kookwekkertje op 10 minuten ofzo )
* noteert dat we film met ondertiteling moeten hebben wegens het blaffen van een Tetter *

Hahahahahah, wat ben je eigenwijs Bieb. Je hebt net als ik laatst gewoon een virusje op de keel, zelfs ik met mijn ha angst ben ervoor langs geweest.
ik eigenwijs ??? Naaah,echnie..

Wat fijn van WIA olijf!

Even geen onrust over rotgeld..

En wat een lief en dom vogeltje bij Ratteke.

Zijn dat wel wilde vogeltjes eigenlijk?
en wat heb jij daarvoor gekregen MV?

Mijn ervaring met huisarts was de laatste 2x : een doosje codeine en "geef het de tijd"...

Vadaar dat ik niet zo'n haast heb daarmee.
Ik had net een heel bericht getikt ligt internet eruit
Ja ik heb al ventolin voor mijn astma, en daarbij de codeine. Klopt, voor het virusje kreeg ik dat.
pcies...en codeine gebruik ik nu ook al....

Duss.

Balen Klets! Nu weer druk aan het typen?
Ratteke: Ik hoorde vandaag een heleboel getjirptjirptjirp uit de tuin komen. Ik kijk naar buiten heeft Roque een vogel gevangen. En ook weer losgelaten

Leuk vogeltje en wat een toestand dan zo'n vogeltje in huis

HW: Leuk werk. Maar wel specifiek dus ook moeite nu met het vinden van een baan ja

Bij alle beetje interessante vacatures wordt er altijd meteen minstens 2 jaar relevante werkervaring gevraagd.

En ik had een lieve foto vandaag van Mystique en Blanche:

Zondag opeens een regenbui en 18 graden zie ik op het journaal.

Welke tetter verblijdde ons met 26 graden en zon?
Oh wat lief Klets, kan je geen huisje zoeken dat ze samen kunnen blijven?

Bieb, maar bij jou kan het ook bijv. bronchitus zijn. Dus .....
als het bronchitus is is het dat volgende week ook nog wel
wat een lieve foto!!

Je zou niet zeggen dat die fuzzie snoepjes eigenlijk moordmachines zijn..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven