Tetterettes tetteren nog steeds verder
zondag 16 mei 2010 om 18:17
Het topic waarin de eerste tettermeet gaat plaatsvinden!
Deel 6 alweer
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Hier een link naar het vorige topic:
Tetterettes, tetter hier lekker door.
Deel 6 alweer
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Hier een link naar het vorige topic:
Tetterettes, tetter hier lekker door.
dinsdag 18 mei 2010 om 21:27
dinsdag 18 mei 2010 om 21:31
Ik kom even gedag zeggen en ben dan ook weer weg ook Pietsie te veel hooi op m'n vork genomen van 't weekend (maar oh wat wassut leuheuk!!), en komend weekend had ik ook iets waar ik fit voor wilde zijn.... *denk* wawassutookalweer?
Maar wilde eventjes zwaaien dus.
Bis morgen maisjuhs! Dan tetter ik weer mee.
Maar wilde eventjes zwaaien dus.
Bis morgen maisjuhs! Dan tetter ik weer mee.
Iets anders
dinsdag 18 mei 2010 om 21:48
Haaaaai,
Die foto van die vissen nibbelend aan die arm,iiiiiiiieeeehh! Vind ik dus doodeng. Ik durf dus ook echt niet met mijn handen in het aquarium, ben geen held op dat gebied.
Over ons aquarium gesproken. Al onze nieuwe vissen + 1 oude zijn nu dood. De soort vissen die wij hebben heten cychlids (ofzoiets) en zijn nogal van de agressieve. Vooral mijnheer Schultz (genoemd naar een leraar van mij zo'n 30 jaar geleden, een hele ouderwetse bleh leraar, ik heb hem zo genoemd omdat hij zo lelijk is ) is heel erg dominant en knokt met al de minder dominante vissen. Nou heb ik soms zoiets van ik spoel mijnheer Schultz door de wc maar das ook wel weer heel erg. Ik ben het wel zat hoor die herrie in het water. Stelletje ruziemakers! Ik zeg telkens als ik ze voer: "Samen spelen, samen delen" maar 't helpt niks! Stomme vissen
Die foto van die vissen nibbelend aan die arm,iiiiiiiieeeehh! Vind ik dus doodeng. Ik durf dus ook echt niet met mijn handen in het aquarium, ben geen held op dat gebied.
Over ons aquarium gesproken. Al onze nieuwe vissen + 1 oude zijn nu dood. De soort vissen die wij hebben heten cychlids (ofzoiets) en zijn nogal van de agressieve. Vooral mijnheer Schultz (genoemd naar een leraar van mij zo'n 30 jaar geleden, een hele ouderwetse bleh leraar, ik heb hem zo genoemd omdat hij zo lelijk is ) is heel erg dominant en knokt met al de minder dominante vissen. Nou heb ik soms zoiets van ik spoel mijnheer Schultz door de wc maar das ook wel weer heel erg. Ik ben het wel zat hoor die herrie in het water. Stelletje ruziemakers! Ik zeg telkens als ik ze voer: "Samen spelen, samen delen" maar 't helpt niks! Stomme vissen
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
dinsdag 18 mei 2010 om 21:52
dinsdag 18 mei 2010 om 21:52
dinsdag 18 mei 2010 om 21:57
Nagels vijlen/lakken.. moet ik nog doen
kleding klaar.. check
cv/diploma's in mapje .. check
vragen die ik kan stellen.. check
vragen die gesteld kunnen worden met antwoord.. check
Ik ben er klaar voor. tenminste het moet wel!
Nou.. morgen komt er vast weer een verhaal met hoe rood ik geworden ben (krijg altijd van die genante vlekken in hals/gezicht) en dat ik alles vergeten was.
Maarja. dan heb ik het in ieder geval geprobeerd en daarbij komt.. ik heb de dag daarna gewoon een herkansing
Ik werd vanmorgen gebeld en moet as donderdag al op sollicitatie. Dus morgen is het sowieso gewoon een oefening.
(als ze maar niets vragen over vmbo an sich.. want dat weet ik allemaal nog niet zo goed. ben meer met mbo/havo bezig geweest in het verleden).
duimderduim..
kleding klaar.. check
Nou.. morgen komt er vast weer een verhaal met hoe rood ik geworden ben (krijg altijd van die genante vlekken in hals/gezicht) en dat ik alles vergeten was.
Maarja. dan heb ik het in ieder geval geprobeerd en daarbij komt.. ik heb de dag daarna gewoon een herkansing

Ik werd vanmorgen gebeld en moet as donderdag al op sollicitatie. Dus morgen is het sowieso gewoon een oefening.
(als ze maar niets vragen over vmbo an sich.. want dat weet ik allemaal nog niet zo goed. ben meer met mbo/havo bezig geweest in het verleden).
duimderduim..
Poelepoelepoelepoes!
dinsdag 18 mei 2010 om 22:03
quote:heartwork schreef op 18 mei 2010 @ 21:57:
kleding klaar.. check
Nou.. morgen komt er vast weer een verhaal met hoe rood ik geworden ben (krijg altijd van die genante vlekken in hals/gezicht) en dat ik alles vergeten was.Maarja. dan heb ik het in ieder geval geprobeerd en daarbij komt.. ik heb de dag daarna gewoon een herkansing
duimderduim..
Dan weet je dus nu al dat er een vraag over vmbo gaat komen
Heb je nog op intermediair bijvoorbeeld gelezen over sollicitaties? Staat hele goede dingen daar vind ik.
Dat rood worden dat is nou eenmaal zo. Is helemaal niet erg.
Als je toch al die papieren mee hebt neem dan ook een klein papiertje mee met steekwoorden voor als je de draad kwijt raakt. Je weet natuurlijk niet wat er allemaal gevraagd wordt maar gewoon een aantal meest frequente woorden specifiek voor dat gesprek bijvoorbeeld. Weet je iets over sectors en leerwegen?
kleding klaar.. check
Nou.. morgen komt er vast weer een verhaal met hoe rood ik geworden ben (krijg altijd van die genante vlekken in hals/gezicht) en dat ik alles vergeten was.Maarja. dan heb ik het in ieder geval geprobeerd en daarbij komt.. ik heb de dag daarna gewoon een herkansing

duimderduim..

Heb je nog op intermediair bijvoorbeeld gelezen over sollicitaties? Staat hele goede dingen daar vind ik.
Als je toch al die papieren mee hebt neem dan ook een klein papiertje mee met steekwoorden voor als je de draad kwijt raakt. Je weet natuurlijk niet wat er allemaal gevraagd wordt maar gewoon een aantal meest frequente woorden specifiek voor dat gesprek bijvoorbeeld. Weet je iets over sectors en leerwegen?
dinsdag 18 mei 2010 om 22:09
Alvast veel succes voor morgen Heartwork! En donderdag ook weer een sollie, je bent er maar druk mee!
En dat rood worden, vaak heb je er zelf meer 'last' van dan een ander, maar irritant is het wel. Maak er desnoods een grapje over, dan haal je voor jezelf de spanning erover weg.
En dat rood worden, vaak heb je er zelf meer 'last' van dan een ander, maar irritant is het wel. Maak er desnoods een grapje over, dan haal je voor jezelf de spanning erover weg.
Ik ben mijn eigen bananenschil
dinsdag 18 mei 2010 om 22:39
quote:Kletsmajoor schreef op 18 mei 2010 @ 22:03:
[...]
Na veel weet ik wel de basis, maar niet echt verdiepende dingen, maar verwacht die ook niet in een oriënterend gesprek. Dat lijkt mij pas voer voor het tweede gesprek.
Maar uiteraard.. je kiest als leerling (of je cito
) de leerweg die het beste bij jouw manier van leren past en daarnaast kies je ook nog een sector die past bij jouw interesses (handel, zorg/welzijn,techniek en groen <-mijn gedeelte dit keer).
Wow.. dat kwam er gewoon vloeiend uit.
Ik ga er bijna zin in krijgen.
bedankt voor de gelukwensingen!
Als ik er een goed gevoel over krijg ga ik mezelf trakteren op die nieuwe magnum (gold). Lijkt me heerlijk en het is gelijk een klein cadeautje haha.
[...]

Na veel weet ik wel de basis, maar niet echt verdiepende dingen, maar verwacht die ook niet in een oriënterend gesprek. Dat lijkt mij pas voer voor het tweede gesprek.
Maar uiteraard.. je kiest als leerling (of je cito

Wow.. dat kwam er gewoon vloeiend uit.
Ik ga er bijna zin in krijgen.
bedankt voor de gelukwensingen!
Als ik er een goed gevoel over krijg ga ik mezelf trakteren op die nieuwe magnum (gold). Lijkt me heerlijk en het is gelijk een klein cadeautje haha.
Poelepoelepoelepoes!

dinsdag 18 mei 2010 om 23:08
Ik zit hier ook te forummen met een jeweetwel kater op mijn arm. Zijn naam is Jochie, hij is zwart, met een wit onderlipje, witte borst en witte voetjes.
Ik heb hem nu 2,5 maand gekregen van de nicht van een vriendin van mij die haar huis uit moest. Hij is ongeveer 4 jaar, zij heeft hem als kitten op straat gevonden, toen was hij wel al gecastreerd, maar nog niet zo groot. En heeft hem 3,5 jaar gehad.
Over een weekje, ofzo, krijg ik, als het goed is, er nog een poesje van 14 weken bij, die waarschijnlijk Billy gaat heten. Bedacht door de kinderen van een vriendin via wie ik haar krijg.
Eens kijken of het lukt om mee te blijven kletsen over deze twee schatten.
Ik heb hem nu 2,5 maand gekregen van de nicht van een vriendin van mij die haar huis uit moest. Hij is ongeveer 4 jaar, zij heeft hem als kitten op straat gevonden, toen was hij wel al gecastreerd, maar nog niet zo groot. En heeft hem 3,5 jaar gehad.
Over een weekje, ofzo, krijg ik, als het goed is, er nog een poesje van 14 weken bij, die waarschijnlijk Billy gaat heten. Bedacht door de kinderen van een vriendin via wie ik haar krijg.
Eens kijken of het lukt om mee te blijven kletsen over deze twee schatten.
dinsdag 18 mei 2010 om 23:09
Ook maar eens een dierentetter hier vandaan . Wij hebben niet alleen katten maar houden ook van vogels in de tuin (I know, niet de handigste combi). Oorspronkelijk hadden we een voedersilo (met rekje eromheen) bovenop de door de leverancier aanbevolen paal geschroefd. Echter, onze Forest kan nogal aardig springen...dus na een poosje hebben we een ingenieuze constructie bedacht met een oude paal voor een waslijn waar nu die silo en een rekje met pindacake aan hangen. Let op, de onderkant van de voedersilo, een kunststof schaal, hangt ruim 1.70 meter boven de grond en de paal is van metaal en niet geschikt om in te klimmen. Hoor ik vanmiddag een raar geluid van buiten, zit Forest zo trots als een aap in het gras, naast, jawel, de restanten van die kunststof schaal (en een paar vogelveertjes). Meneer is dus gewoon die 1.70 meter omhoog gesprongen, aan die schaal gaan hangen en daar is dat ding kennelijk niet tegen bestand (ruim 5 kilo kat). Ik moest er natuurlijk eigenlijk wel een beetje om lachen, vooral omdat ie er zo trots bij zat te kijken. Maar tegelijk vrees ik de mogelijke vogelrestanten die ik weer ga vinden de komende tijd.

dinsdag 18 mei 2010 om 23:12
Hallo dames, ik ben weer thuis, heb een erg leuke avond gehad. Ben bij een vriendin van mijn schoonzus op bezoek geweest. Ze woont vlak bij me. Heeft ze een leenpuppie.... wat een schatje. En twee katten. Een hele dikke grote witte met valse trekjes. Maar wat een schat is dat. Kwam na een half uurtje al lekker op schoot liggen en kopjes geven.
Dit is het hondje....
En ik ga er ook gelijk weer vandoor, nog even douchen en dan naar bed. Het is al ver na mijn bedtijd
Succes morgen Heartwork!!! Ik hoop dat alles meevalt en je een supersollicitatie hebt!
Dit is het hondje....
En ik ga er ook gelijk weer vandoor, nog even douchen en dan naar bed. Het is al ver na mijn bedtijd
Succes morgen Heartwork!!! Ik hoop dat alles meevalt en je een supersollicitatie hebt!