Leef!
donderdag 8 april 2010 om 00:29
Terug van vakantie, ik begin aan een nieuw stukje leven en daarbij hoort ook een nieuw stukje forumleven. Dat had ik al tijdens mijn vakantie besloten en staat los van alles wat ik hier aantrof na mijn vakantie.
Leef! dat ga ik weer doen en voor nu even zonder dit topic.
Leef! dat ga ik weer doen en voor nu even zonder dit topic.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
dinsdag 18 mei 2010 om 20:14
Jeetje Sgaap.. stoere aktie meid.. succes!!!!
En Egel .. ik blijf duimen hoor.. dat bladerenhoopje moet gewoon voor jou/jullie zijn
Zo ik ben goed bezig geweest.. heb 1,5 uur gecollecteerd voor het astmafonds.... voor de 22e keer dit jaar
Nu lekker even ontspannen
Laters!
En Egel .. ik blijf duimen hoor.. dat bladerenhoopje moet gewoon voor jou/jullie zijn
Zo ik ben goed bezig geweest.. heb 1,5 uur gecollecteerd voor het astmafonds.... voor de 22e keer dit jaar
Nu lekker even ontspannen
Laters!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
dinsdag 18 mei 2010 om 21:51
He Hela,
heb het boek van de vrouw die naar de dokter ging ook gelezen, maar film nog niet gezien.
Ik ben nu 5 jaar gestopt met roken, rookte 20 jaar lang en zat op ong 20 sigaretten per dag. Als een koude kalkoen gestopt en nooit weer gerookt.
Oh lekker in zonnetje gezeten. Ben jalours, moest de hele dag werken, en morgen wordt het ook weer niks.
heb het boek van de vrouw die naar de dokter ging ook gelezen, maar film nog niet gezien.
Ik ben nu 5 jaar gestopt met roken, rookte 20 jaar lang en zat op ong 20 sigaretten per dag. Als een koude kalkoen gestopt en nooit weer gerookt.
Oh lekker in zonnetje gezeten. Ben jalours, moest de hele dag werken, en morgen wordt het ook weer niks.
dinsdag 18 mei 2010 om 21:57
ik heb gelukkig nooit gerookt, maar snap wel dat het heel lastig is om te stoppen
pfffff stomme kat, mij een beetje de stuipen op het lijf jagen
Dacht dat ie weer niet kon plassen, had mijn moeder al gebeld als lift, de DA en toen ging ie ineens voor mijn neus zitten plassen
pfffff stomme kat, mij een beetje de stuipen op het lijf jagen
Dacht dat ie weer niet kon plassen, had mijn moeder al gebeld als lift, de DA en toen ging ie ineens voor mijn neus zitten plassen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best