Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Ik heb de kaarten gekocht bij de souvenirshop in Schiedam. Het zijn een aantal met molens, daar ontkom je niet aan in Nederland, en al helemaal niet in Schiedam

En een aantal getekende kaarten. Met typisch ouderwetse tafereeltjes erop in "Delfts Blauw"stijl. Verder nog wat toeristische kaarten en een paar met dieren. Veel keuze was er niet qua stijl.

Maar ik ga wel eens in Rotterdam neuzen. Voorlopig kan ik wel even vooruit

Bah Juuf ziek zijn is niet leuk. Beterschap!

Oké dat word dus foto's maken. Helaas zijn er al 5 de deur uit. Nou ja. Pech dan
Hier nog steeds geen post gekregen sinds de verhuizing :'(

Mijn kaart naar Thailand is nog steeds niet aangekomen, 41 dagen gelden al verstuurd. Denk dat ik er maar vanuit moet gaan dat die kwijt is geraakt ofzo....

Ik zou zo graag kaartjes uit Brazilie ontvangen! Prachtig land. Had gisteren op de gallery gekeken en daar had iemand een prachtige kaart uit Brazilie gekregen, met afbeeldingen van de Amazone erop. Love it!
Goedemorgen,

Chayuz: al iets van Laurent gehoord?! Jij durft wel hoor, zo'n hurray schrijven.. ik lig in een scheur!

Fieka: 1 tip als je gaat winkelen in Rotterdam.. Ga naar de Egel in Rotterdam Zuid en zeg tegen die man dat je postcrosser bent.. hij gooit dan alle dozen voor je open en mag je 6 kaarten voor 1 euro kopen.

Hier 1 kaart gisteren ontvangen uit Korea.. geen mooie en saaie tekst.
Kaatje, wel op tijd je adres doorgegeven bij Postcrossing? Je kunt het, als je wilt, het ook in je profiel zetten.

JJ, goede tip. Gouden regel 1 in Rotterdam!!!!!!!!!!!!
Jawel, kerel heeft de tijd genomen iets terug te sturen, na heel veel blabla discover more about australia blabla digital photo's of netherlands lighthouses blabla staat helemaal onderaan (warempel, hij heeft de moeite genomen):

TO ANSWER YOUR MESSAGE PERSONALLY: YES I DO SEND AND RECEIVE a lot of postcard each week and like the pretty picture on them, I always read the peoples intro on the Postcrossing website and try to get the most appropriate card for the receiver, but like to keep my private life PRIVATE, so do not write personal info on the card I send... Hope you forgive me ! and liked my card !"

geen idee waar hij in mijn profiel heeft gelezen dat ik van natuurlandschappen hou maar goed, ik vergeef iedereen ;)

Ligaa: ik hoop dat alle nare bijwerkingen je bespaard blijven, misschien helpt het om de medicijnen met Chocomelk weg te spoelen, dan spoelt het misschien ook al het kwade weg?

Kaatje, ik hoop dat je snel je eerste kaarten ontvangt! en mensen uit Brazilie sturen niet alleen maar mooie kaarten, kijk maar eens naar mijn biervleestaffereelkaart een pagina terug! kwam ook uit Brazilie
Whaaaa, grappige reactie van Laurent... ook grappig dat jij niet weet hoe hij aan het idee komt je een landschap op te sturen
tjah het is een bijzonder mens, om het zo maar te noemen :-)

Nog 2 daagjes tot mijn loon, kan ikweer postzegels halen WHOEHOE!
@Stefanie: Ik was het niet, naar die Laurent... Maar wat is het voor freak?

Ik mag twee kaarten weer, naar USA en Finland. Beetje saai
Oeh hoe origineel Zazana, USA en Finland, die heb ik nog nooooooit gehad!
Heej meiden!!

Nou ik zit in Zwitserland hoor! Tis allemaal goed gegaan met de trein, trein en bus:) Heb alleen niet heel veel geslapen in de trein maar goed, dat haal ik wel weer in!

Tis hier zo mooi! Zal wat mooi fotos proberen te maken!

Vanmorgen een hurray uit NL, ze vond de Nijntje kaart die ik gestuurd had erg leuk! Hij is ook direct al twee keer favoriet! De nieuwe kaart mag naar Engeland, Ipswich! Die ga ik vanaf hier sturen:) Die krijgt waarschijnlijk dus een kaart met een berg hahahaha!

Haha wat heb ik gelachen om dat verhaal over ome Laurent! Wat een drol is dat zeg...

Nou ik ga de hort op hier, eens kijken wat ik hier aan kaarten kan scoren... Ik houd jullie weer op de hoogte!!
Geweldig gedaan Chayuz!!!

Ik hoop die Laurent nooit tegen te komen op, maar dat lijkt lastig te worden met zoveel profielen.

Juuf, voel je je al beter??

Ik weet niet meer wie het vroeg maar we hebben al een thema voor het eindfeest.

Glitter en Glamour.

Al vind ik het wel vooral een thema waar je meer mee kan voor meisjes maar goed.

Er komt een dansworkshop, make-up en nagelstudio, op de foto met een glitter en glamour auto.

De kinderen doen zelf nog een stukje met de klassen optreden.

En nu moet ik nog op zoek naar een glitter-jurk voor mezelf.

Nog geen pc-nieuws hier.

Maar ja, de post is ook nog niet geweest he.

Ga zo weer richting school om de dame op te halen, eten, naar zwemles, boodschappen doen en dan weer wandelen vanavond.
Ja mijn adres is al aangepast, een paar weken zelfs

Maargoed. ik zal wel ongeduldig zijn.
Hee Tine, ik wist niet dat je in Zwitserland zat, waarschijnlijk helemaal overheen gelezen (en daarvoor schaam ik me nu al diep).

Veel plezier daar!!!
quote:kaatje_85 schreef op 19 mei 2010 @ 11:04:

Ja mijn adres is al aangepast, een paar weken zelfs

Maargoed. ik zal wel ongeduldig zijn. Enorm
Tine, fijn dat je heelhuids bent aangekomen in Zwitserland, hoop dat je het daar naar je zin gaat hebben :-)

Anita, themafeesten! leuk! ik ben er dol op :-) heb een aantal jaar met mijn familie ook themafeesten gegeven in plaats van onze verjaardagen. altijd een groot succes :D helaas slaan we dit jaar een keertje over!

Kaatje, geduld is niet in ons woordenboek te vinden snap het goed haha! hoop dat je snel post in je nieuwe brievenbus gaat vinden
Tine, heel veel plezier in Zwitserland. Er zijn vast prachtige kaarten te koop daar! Ik heb een paar van de Matterhorn gekocht toen ik afgelopen zomer in Zwitserland was.

Anita: een leuk thema zeg, glitter and glamour!

Ik heb even vier kaarten geschreven:

- 1 naar België, een kaart met Jip en Janneke uit mevrouw haar favorieten.

- 1 naar Finland met getekend zomerfruit erop. Ik vind hem zelf echt enorm schattig!

- 1 naar Flevoland (helaas niet naar Kozoo) met you've kat mail, groetjes uit Breda. Die mevrouw had enorm veel huisdieren schreef ze en dus nog maar een extra katje voor haar erbij.

- 1 naar Ukraine naar een jongeman die postzegels spaart en kaarten van je stad/land wil. Heb een Hollandachtige kaart uitgezocht en de envelop volgegooid met dubbele postzegels van mijn vriend.

Lekker geschreven, maar nu nog in mn huispakkie... heb verder nergens zin in hihi!
Ligaa: op het Nederlandse gedeelte van het Postcrossing forum wordt op dit moment weer een postcardstore bestelling georganiseerd. Misschien kun je daar aan meedoen ipv hier wachten tot er voldoende gegadigden zijn?
haha Jokejacket, heel erg maar ik heb ook nog maar net mijn "gewone" kleren aangedaan. Lekker dagje vrij. straks even richting stad informeren over een nieuwe telefoonabbonement. die van mij is straks alweer verlopen (sneu)

verdorie, komend weekend is weer een festivalletje in mijn birthtown! twijfel twijfel, of ik erheen ga...... keuzes.... maar eerst maar eens zine hoeveel loon ik straks heb
Er wordt wel veel georganiseerd in jouw birthtown, chayuz! Gezellig zeg!
Haha, valt opzich wel mee hoor ik ben er sowieso heel vaak te vinden... maar het wordt wel steeds meer daar, het enige bizarre is dat het gewoon nooit zoveel mensen trekt! ooit, toen kane net doorbrak, hadden hun ze nog kunnen boeken! nou, zelfs toen was er nog geen kip, grote krantenartikel met "jongeren overweldigd door Kane" en mijn pa stond er met zijn grote kale kop op de foto haha!

nee het festivalletje van aankomende zaterdag is meer een soort traditie geworden om hen te gaan! gewoon gezellig :-)
Ooh Zazana dan was het iemand anders, weet niet meer wie, sorry!

Chayuz, super! Vooral dat natuurlandschap hé

Terwijl ik hier las, nog een hurray uit Finland :-) Ik wacht wel even met kaartjes aanvragen, heb er zoveel zin precies niet in.. Nuja de meeste zijn nog onderweg, kan er toch nog maar 2 aanvragen
Stelletje luiwammers zijn jullie.

Net pas fatsoenlijk aangekleed.

Wou dat ik dat zeggen kon, maar kind naar school brengen in pyjama ziet er toch iet wat sneu uit.

Mag haar meteen nooit meer brengen omdat ik dan vast een stomme mama ben.

Hier bracht de post helaas niks leuks voor mij.

Brief van UWV ivm mijn bevallingsuitkering en een rekeningafschrift van manlief.

Dus de rest van de dag maar "geduldig" wachten op hurrays.

Hmmmm.... Frankrijk 4 dagen zou wel zo'n beetje moeten kunnen en iets van 24 dagen Rusland mag ook wel.

De rest is echt nog te kort onderweg vrees ik.
En de kaart naar Finland is al onmiddellijk favoriet gemaakt door 2 mensen (grote markt in Brussel, blijkbaar is dat UNESCO, wist ik niet, zal even zien om nog wat kaartjes te gaan halen dan van de grote markt. Al mag ik er momenteel geen bijkopen van vriendlief dus zal het stiekem moeten doen :P )

edit: oooh haha ik zie trouwens welke kaart van Rusland AMAZING was haha, vond ik zelf niet zo maarja, ze wou iets met kleuren, dus kleuren genoeg

Ligaa, ja ik ben inderdaad flink ziek. Kan me niet herinneren dat ik ooit zo ziek ben geweest. Ben er nu ook helemaal klaar mee... Gelukkig heb ik een laptop waar ik af en toe even op kan!

Sterkte de komende tijd met je nieuwe medicijnen!

Fieka, leuk je kletst al steeds meer mee!

Tine, veel plezier. Hoe lang blijf je daar? Dat heb ik even niet meegekregen.

Chayuz, ik zie trouwens eindelijk jouw nieuwe avatar.

Kom op damens, nog meer posten! Dan heb ik wat om de dag door te komen. Ik woon nog thuis en helaas heb ik paps ook al aangestoken!
Sorry Anita, vergeten te reageren op jou. Maar zoals hierboven te lezen valt ben ik nog niet goed te pas...

Stefanie, leuke kaart hoor!

Trouwens, die afbeelding van die blote dame aan de zijkant van het scherm zorgt wel voor verbaasde blikken van mn moeder en broertje die af en toe langslopen en een blik op mijn scherm werpen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven