Postcrossing 5
dinsdag 18 mei 2010 om 09:36
Goedemorgen!!
Nou daar zit ik dan met mn goeie gedrag te wachten op de vent die de vaatwasser zou komen maken, Tussen 8 en 9 he... Mn oppaskids mochten zelf naar school zodat ik die vent niet zou missen en nu is hij er nog niet eens.... Grrrrr.
Kan nu ook niet even lekker naar buiten met de jongste. Zo vervelend he als je op iemand moet gaan zitten wachten.
Gister geen kaartjes gekregen, ook geen hurrays... O en vakantie geld en belasting terug gaaf kan ik helaas ook naar fluiten. Word net als Lampje (geloof ik) bruto uitbetaald, en een gastouderburo kent geen vakantie geld.. Maar mn nieuwe baan komt in zicht!! Dus ook mn eerste salaris!!!!!
Nou ik ga hier even een spelletje doen! Het apenspel!
Nou daar zit ik dan met mn goeie gedrag te wachten op de vent die de vaatwasser zou komen maken, Tussen 8 en 9 he... Mn oppaskids mochten zelf naar school zodat ik die vent niet zou missen en nu is hij er nog niet eens.... Grrrrr.
Kan nu ook niet even lekker naar buiten met de jongste. Zo vervelend he als je op iemand moet gaan zitten wachten.
Gister geen kaartjes gekregen, ook geen hurrays... O en vakantie geld en belasting terug gaaf kan ik helaas ook naar fluiten. Word net als Lampje (geloof ik) bruto uitbetaald, en een gastouderburo kent geen vakantie geld.. Maar mn nieuwe baan komt in zicht!! Dus ook mn eerste salaris!!!!!
Nou ik ga hier even een spelletje doen! Het apenspel!
dinsdag 18 mei 2010 om 09:43
Zo, da's lekker wakker worden Neferisis .
Tine toch ,kun je dat irritante bedrijf niet ff bellen? Kan iets tussen zijn gekomen (ben blij dat het maar tussen 8 en 9 zou zijn, meestal moet je de hele ochtend thuisblijven).
Weer een hurray (sorry dames) en drie kaarten versturen. Portugal, Duitsland en Taiwan. Portugal zou heel graag kattenkaart willen ontvangen (ik moet toch naar die winkel iets afgeven), de rest zeer makkelijke profielen.
Tine toch ,kun je dat irritante bedrijf niet ff bellen? Kan iets tussen zijn gekomen (ben blij dat het maar tussen 8 en 9 zou zijn, meestal moet je de hele ochtend thuisblijven).
Weer een hurray (sorry dames) en drie kaarten versturen. Portugal, Duitsland en Taiwan. Portugal zou heel graag kattenkaart willen ontvangen (ik moet toch naar die winkel iets afgeven), de rest zeer makkelijke profielen.
dinsdag 18 mei 2010 om 10:59
@ Tine: Hmm das balen..
Wel weer beter dat je nu dan wel lekker naar buiten kan met de jongste en niet alsnog een poos moet wachten op een monteur die komen moet.
Hier is het mooi weer in elk geval dus wie weet bij jou ook .
Hier net een hurray uit China.
Hebben jullie dat trouwens ook dat jullie kaarten steeds meer en steeds vaker favoriet gemaakt worden?
De kaart naar China is nu al 2x favoriet, 1x de ontvanger en 1x iemand uit Duitsland.
Wel weer beter dat je nu dan wel lekker naar buiten kan met de jongste en niet alsnog een poos moet wachten op een monteur die komen moet.
Hier is het mooi weer in elk geval dus wie weet bij jou ook .
Hier net een hurray uit China.
Hebben jullie dat trouwens ook dat jullie kaarten steeds meer en steeds vaker favoriet gemaakt worden?
De kaart naar China is nu al 2x favoriet, 1x de ontvanger en 1x iemand uit Duitsland.
dinsdag 18 mei 2010 om 11:35
Noa_Lynn, nou dat was lekker hoor even naar buiten! Heb net ook nog een heel grappig en goedkoop shirtje gekocht van Donald Duck gewoon bij de Hans Textiel. Jammer alleen dat ze er niet in het knal roze waren ofzo hahaha. En ook nog even kaizerbolletjes gehaald, das vaste prik op dinsdag haha! Altijd weer een feestje hier op dinsdag! Ik vroeg me altijd al af waarom toch al die vriendjes en vriendinnetjes hier altijd wouden eten op dinsdag haha.
*ik hoop op post als ik thuiskom*
*ik hoop op post als ik thuiskom*
dinsdag 18 mei 2010 om 13:43
Op dit moment hou ik het nog altijd vol om geen kaarten te versturen..
Net gekeken naar de stand van zaken..
Heb op alle 3 de accounts nog 2 kaarten onderweg.
Op 1 account raakt de 3de kaart morgen expired.
Daarmee komen mijn expired kaarten dan op 3 te staan, die eerste 2 zijn al 100 en 117 dagen onderweg.
Jullie merken: het begint weer te kriebelen om op de 'send'-knop te drukken en een kaartje in die grote oranje bak te kunnen gooien.
De kaartjes die ik binnenkrijg gaat nu ook een stuk langzamer dan eerst .
Net gekeken naar de stand van zaken..
Heb op alle 3 de accounts nog 2 kaarten onderweg.
Op 1 account raakt de 3de kaart morgen expired.
Daarmee komen mijn expired kaarten dan op 3 te staan, die eerste 2 zijn al 100 en 117 dagen onderweg.
Jullie merken: het begint weer te kriebelen om op de 'send'-knop te drukken en een kaartje in die grote oranje bak te kunnen gooien.
De kaartjes die ik binnenkrijg gaat nu ook een stuk langzamer dan eerst .
dinsdag 18 mei 2010 om 14:17
Noa Lynn, wanneer mag je van jezelf weer kaartjes sturen???
Tine, lekker hoor kaiserbolletjes eten.
Doe ik ook regelmatig met mijn dochtertje en dat vind ze echt een traktatie.
Hier is de post net geweest.
3 kaarten voor mij.
1 uit Nederland en die is drie dagen onderweg geweest.
Een superleuke kaart met een taart op (krijg er trek van)
1 uit China die er maar 13 dagen over heeft gedaan om hier aan te komen.
1 uit Usa van een 9 jarig meisje en die kaart is 19 dagen onderweg geweest.
Die laatste is een mooie kaart met tulpen op, krijg er lentekriebels van.
Tine, lekker hoor kaiserbolletjes eten.
Doe ik ook regelmatig met mijn dochtertje en dat vind ze echt een traktatie.
Hier is de post net geweest.
3 kaarten voor mij.
1 uit Nederland en die is drie dagen onderweg geweest.
Een superleuke kaart met een taart op (krijg er trek van)
1 uit China die er maar 13 dagen over heeft gedaan om hier aan te komen.
1 uit Usa van een 9 jarig meisje en die kaart is 19 dagen onderweg geweest.
Die laatste is een mooie kaart met tulpen op, krijg er lentekriebels van.
dinsdag 18 mei 2010 om 14:29
dinsdag 18 mei 2010 om 14:36
dinsdag 18 mei 2010 om 14:44
Steph, leuk dat je weer nieuwe kaarten hebt gekocht.
Ik heb net 2 keer op send a card gedrukt en was druk aan het schrijven gegaan.
1-tje naar Noorwegen en 1-tje naar USA.
En terwijl ik aan het schrijven was kwam er ook nog een hurray binnen.
Kaart naar China is na 22 dagen aangekomen.
Heel leuke hurray en uitgebreid ook!!!
Ga zo de twee kaarten posten, daarna dochter van school halen en een vriendinnetje komt spelen.
Dus als de meiden zich goed vermaken en de kleine man nog even verder gaat met zijn tukkie dan vraag ik misschien ook nog wel mijn derde adres aan voor vandaag.
Ik heb net 2 keer op send a card gedrukt en was druk aan het schrijven gegaan.
1-tje naar Noorwegen en 1-tje naar USA.
En terwijl ik aan het schrijven was kwam er ook nog een hurray binnen.
Kaart naar China is na 22 dagen aangekomen.
Heel leuke hurray en uitgebreid ook!!!
Ga zo de twee kaarten posten, daarna dochter van school halen en een vriendinnetje komt spelen.
Dus als de meiden zich goed vermaken en de kleine man nog even verder gaat met zijn tukkie dan vraag ik misschien ook nog wel mijn derde adres aan voor vandaag.
dinsdag 18 mei 2010 om 15:13
Versturen doe ik trouw niet, maar in Volendam heb ik wel 20 kaarten gekocht .
Mocht eventjes van mezelf.
Nu stroomt beetje bij beetje het geld weer binnen, moet dus eerst de balans op maken voor ik postzegels ga scoren en ga klussen in mn huis.
Geld maakt niet gelukkig zeggen ze, maar het is maar wat handig als je dr een klein voorraadje van hebt...
Mocht eventjes van mezelf.
Nu stroomt beetje bij beetje het geld weer binnen, moet dus eerst de balans op maken voor ik postzegels ga scoren en ga klussen in mn huis.
Geld maakt niet gelukkig zeggen ze, maar het is maar wat handig als je dr een klein voorraadje van hebt...
dinsdag 18 mei 2010 om 15:58
dinsdag 18 mei 2010 om 16:12
Ik ben nog niet bijgelezen (jullie kletsen ook wat af ) dus sommige uitdrukkingen begrijp ik niet, maar dat komt vast wel.
Ik heb vandaag ook weer wat kaarten gescoord. Ik stond nog even met de verkoopster te praten over postcrossing en vertelde dat ik haar adres van hier had. Ze was helemaal enthousiast en kreeg gelijk korting. En nog een setje gratis erbij! In totaal 31 kaarten voor 10 euro. Dus ik kan weer even vooruit.
Even nog een vraag wat vragen, kaarten uploaden moet dat? En moet je die dan scannen, of maak je er een foto van?
Ik heb vandaag ook weer wat kaarten gescoord. Ik stond nog even met de verkoopster te praten over postcrossing en vertelde dat ik haar adres van hier had. Ze was helemaal enthousiast en kreeg gelijk korting. En nog een setje gratis erbij! In totaal 31 kaarten voor 10 euro. Dus ik kan weer even vooruit.
Even nog een vraag wat vragen, kaarten uploaden moet dat? En moet je die dan scannen, of maak je er een foto van?
dinsdag 18 mei 2010 om 16:39
Dag dames,
leuk dat jullie zo meeleven. Helaas ben ik niet weg met het vliegtuig (de vlucht ging inderdaad niet door) én lig ik ook nog eens ziek in bed. Buikgriep te pakken. Ben sinds zondagavond ontzettend ziek, maar omdat ik nu al sinds zondagavond niets meer heb gegeten / gedronken (nee ook niet dat lekkere ijsje) kan ik nu eindelijk weer even op het forum..
Bleeeeh! Ik hoop dat ik snel weer opgeknapt ben, ben nog nooit zo ziek geweest volgens mij.
Fieka, lekker zeg! Zoveel kaarten voor zo weinig geld. Uploaden hoeft niet, maar is wel leuk om terug te zien welke kaarten je ontvangen / verstuurd hebt. Ik scan ze altijd in, maar anderen op dit forum maken er foto's van. Het is maar net wat je handig vindt.
leuk dat jullie zo meeleven. Helaas ben ik niet weg met het vliegtuig (de vlucht ging inderdaad niet door) én lig ik ook nog eens ziek in bed. Buikgriep te pakken. Ben sinds zondagavond ontzettend ziek, maar omdat ik nu al sinds zondagavond niets meer heb gegeten / gedronken (nee ook niet dat lekkere ijsje) kan ik nu eindelijk weer even op het forum..
Bleeeeh! Ik hoop dat ik snel weer opgeknapt ben, ben nog nooit zo ziek geweest volgens mij.
Fieka, lekker zeg! Zoveel kaarten voor zo weinig geld. Uploaden hoeft niet, maar is wel leuk om terug te zien welke kaarten je ontvangen / verstuurd hebt. Ik scan ze altijd in, maar anderen op dit forum maken er foto's van. Het is maar net wat je handig vindt.
dinsdag 18 mei 2010 om 17:43
Yeahhhh!
Ik had vandaag een Hurray uit Finland en die is gelijk 3x favoriet gemaakt.
Nu nog even een nieuwe kaart aanvragen..... Taiwan........en een profiel!
Hello everyone!
I am a lovesongs lover.
Have you ever been touched by a lovesong/songs or even brust into tears?
Yes,I do, all the times!!
Please send me any cards about "LOVE". You may tell me what your favorite lovesong is, or the lyrics/ words of a lovesong on the card.
OR any card has heart(s) on it. I love heart shape
Bijzonder......
Noa_lynn, goed hoor van je dat je nog niets aanvraagt. Enne, die zin is zooo waar.
Steph, hoe is het met je schoonvader? En met de nijntjes??
Ik had vandaag een Hurray uit Finland en die is gelijk 3x favoriet gemaakt.
Nu nog even een nieuwe kaart aanvragen..... Taiwan........en een profiel!
Hello everyone!
I am a lovesongs lover.
Have you ever been touched by a lovesong/songs or even brust into tears?
Yes,I do, all the times!!
Please send me any cards about "LOVE". You may tell me what your favorite lovesong is, or the lyrics/ words of a lovesong on the card.
OR any card has heart(s) on it. I love heart shape
Bijzonder......
Noa_lynn, goed hoor van je dat je nog niets aanvraagt. Enne, die zin is zooo waar.
Steph, hoe is het met je schoonvader? En met de nijntjes??
dinsdag 18 mei 2010 om 18:31
hi meiden,
Nog even kort voor dat ik vertrek! Morgen kan ik alles bijlezen hoor! Mijn broertje heeft gewoon internet daar:) Gelukkig maar haha! Ik heb vandaag nog een kaartje gekregen van een Disney RR! Was een leuk kaartje! Verder geen hurrays..Jammer genoeg. Maar wie weet stuur ik vanaf daar gewoon kaartjes dat kan natuurlijk ook!!
Maar ik moet over een half uur in mn trein zitten! Ik spreek jullie morgen!!! Bye bye!!
Nog even kort voor dat ik vertrek! Morgen kan ik alles bijlezen hoor! Mijn broertje heeft gewoon internet daar:) Gelukkig maar haha! Ik heb vandaag nog een kaartje gekregen van een Disney RR! Was een leuk kaartje! Verder geen hurrays..Jammer genoeg. Maar wie weet stuur ik vanaf daar gewoon kaartjes dat kan natuurlijk ook!!
Maar ik moet over een half uur in mn trein zitten! Ik spreek jullie morgen!!! Bye bye!!
dinsdag 18 mei 2010 om 18:49
Vandaag 5 kaarten in de bus: 2 voor zoon (China en Finland), 1 voor dochter (China) en 2 voor mij (NL en Rusland).
De Nederlandse kaart kwam van een stewardess die een mooie Mexico Mayakaart stuurde. De Russische kaart was een zelfgemaakte foto van het landschap in haar omgeving: leeg met rotstorens, apart.
Maar nu het grappige: dochter en zoon kregen dus allebei dezelfde kaart (een tekening van een hondje) van dezelfde persoon met dezelfde tekst, maar er zaten wel ruim 150 ID nummers tussen en ze hadden ook elk een andere postdatum!
De Nederlandse kaart kwam van een stewardess die een mooie Mexico Mayakaart stuurde. De Russische kaart was een zelfgemaakte foto van het landschap in haar omgeving: leeg met rotstorens, apart.
Maar nu het grappige: dochter en zoon kregen dus allebei dezelfde kaart (een tekening van een hondje) van dezelfde persoon met dezelfde tekst, maar er zaten wel ruim 150 ID nummers tussen en ze hadden ook elk een andere postdatum!
dinsdag 18 mei 2010 om 18:50
juuf! mooi balen dat het niet doorging en je ooknog ziek in bed ligt, nou jah, "positieve" ervan is dat je anders in het buitenland ziekjes op bed had gelegen,dan maar hier
Fieka! 31 kaarten voor 10 euro! doe je leuk!! waar waar
Noa_lynn, ik heb ook nog geen enkel kaartje verstuurd, stiekem wel saai hoor! heb alle hurrays binnen dus niks odnerweg momenteel. maarrr.. vrijdag weer loon, dus even kijjken of ik dan weer postzegels kan halen!
Tine, veel te laat maar wel heel veel plezier en een goede reis
Verder had ik 2 kaartjes in mijn brievenbus die ik zo nog even moet registreren. 1 uit Brazilie (vage kaart met bier en vlees, alhoewel ik daar wel van hou, maar ook met korte tekst "Hi from Brazil, i hope you like") en een kaart van ene Laurent uit Australie. Is dat DE Laurent? wou ik even weten want dan wou ik even een subtiele Hurray sturen
Fieka! 31 kaarten voor 10 euro! doe je leuk!! waar waar
Noa_lynn, ik heb ook nog geen enkel kaartje verstuurd, stiekem wel saai hoor! heb alle hurrays binnen dus niks odnerweg momenteel. maarrr.. vrijdag weer loon, dus even kijjken of ik dan weer postzegels kan halen!
Tine, veel te laat maar wel heel veel plezier en een goede reis
Verder had ik 2 kaartjes in mijn brievenbus die ik zo nog even moet registreren. 1 uit Brazilie (vage kaart met bier en vlees, alhoewel ik daar wel van hou, maar ook met korte tekst "Hi from Brazil, i hope you like") en een kaart van ene Laurent uit Australie. Is dat DE Laurent? wou ik even weten want dan wou ik even een subtiele Hurray sturen
dinsdag 18 mei 2010 om 19:13
chayuz, hurray posten!!!
Mijn kaartje naar Rusland is aangekomen en ze bedankt jullie allemaal:
"Hello you!!!!
thanks a lot for your AMAZING card!!!!!!! I so love it!!!!!!!!!!!
And say thanks to people who signed my card!!!!!
All the best!
Vraag me alleen niet welke kaart ik nu weer gestuurd heb, ik zou het helemaal niet meer weten na 37 dagen
Mijn kaartje naar Rusland is aangekomen en ze bedankt jullie allemaal:
"Hello you!!!!
thanks a lot for your AMAZING card!!!!!!! I so love it!!!!!!!!!!!
And say thanks to people who signed my card!!!!!
All the best!
Vraag me alleen niet welke kaart ik nu weer gestuurd heb, ik zou het helemaal niet meer weten na 37 dagen