Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Nou dat nog net niet Stefanie, maar hij zit er wel helemaal in, in de reclame doet hij weer lief, maar zodra het weer begint veranderen zijn ogen weer in vierkantjes en kom je er niet meer tussen...
owjee nu deed hij zelfs dat beest na... die klinkt als een koe....
Hihi chayuz ik heb hier ook zo een zitten hoor maar dan niet met Star Wars maar met WoW (het famous online-spel). Zolang hij niet in BG of wat dan ook zit, kan ik met hem praten maar anders zie ik de zwaarden in zijn ogen opblinken
Weer een hurray, uit England die maar drie dagen onderweg was.

Chayuz, wat een ramp zeg.

Schoonpa mag morgen naar huis en tussen een week en drie weken word hij geopereerd. Thuis wel gewoon bijvoeding. Het word een zware operatie maar de tijd erna nog zwaarder. Ik hoop dat dat goed gaat zeg.
nee dat vind ik dus ook een serie/film van niets.

Ja vorig jaar was ik er ook , chipz was er toen toch?

Denk dat ik er dit jaar ook wel weer ben
Zowww daar was ik ook weer!

Vandaag gewerkt, zou alleen de middag zijn nu middag en avond geworden.

Morgen ook de middag en avond werken..

Deze week van amper 20 uur even naar 28 uur gegaan, ben benieuwd hoe dat uitpakt. Nu ben ik moe en voel ik mn hoofd erg, verder gaat het eigenlijk al een aantal dagen best wel goed hierzo .

Verder had ik een kaart die favoriet gemaakt is en 3 kaarten in de bus uit Ukraine, China en Nederland.

Gisteren heb ik bij de TNT postzegels besteld (ja het mocht weer ) en heb nu een voucher om zo'n toeter op te halen.
Oh oeps, ik verzond mijn bericht per ongeluk al.

Neferisis en JustMe, jullie ook bedankt.

Ja het thuisfront zorgt goed voor me, vooral mijn moeder.

Bah Starwars is niet leuk! Ik verveel me ook.. Er is niet veel leuks op tv. Uit pure wanhoop heb ik nu SOS Sonja op staan...

Ik hoop morgen weer wat aan m'n studie te kunnen doen, heb dr zelfs zin in!
noa_lynn, whaaa jij mag eerder postzegels halen als ik, verdulleke!

Stefanie, haha ik heb medelijden met je, zo erg is het hier gelukkig niet, star wars komt niet zo vaak op tv! verder kun je hem best goed om je heen hebben haha.

JustMe ik bedoel de kinderdag van de diamant van ... (denk dat jij het wel snapt... ) daar gingen de kids heen van school uit :-) met 2 hele leuke presentratrices (wow moeilijk woord haha)

Steph; fijn dat je schoonpa weer een poosje naar huis kan, denk dat dat toch de beste omgeving is op zo'n moment, ik zal voor jullie allemaal duimen!
iieeee toch nog een nieuw adres aangevraagd --> Portugal. Mijn postzegels zijn nu ook op en ik kan pas volgende week nieuwe bestellen (stufie! ) Nu maar wachten op kaartjes en hurrays

SOS Sonja is wel heeeeeeeeeel erg hoor hahah ! Ik heb hier trouwens Hitch op staan, als achtergrond geluid... de film heb ik al eens gezien.
komt stuffie niet ook op de 21ste sweetcandy?
chayuz, haha, de mijne ook hoor, hij is best wel leuk en lief

steph: fijn dat je schoonpa naar huis mag! Nu hopen dat hij gauw beter wordt!

sweetcandy: geduld, toch zo'n mooie deugd! (zegt diegene die gisteren zei te wachten en vandaag toch maar weer adressen heeft aangevraagd )

juuf: succes met de studie!
Steph, heel veel sterkte voor de komende tijd! Ondanks dat het een zware tijd wordt hoop ik dat jullie er samen goed door komen. Nogmaals, sterkte!!!

Noa-Lynn, fijn dat het weer wat beter gaat. Hopelijk kun je het werken volhouden.
Geen idee of stufie voor het weekend komt, hoop van wel! Ik heb nog 30 euro Dit weekend ben ik naar Londen, en dat geld heb ik gelukkig al omgewisseld! Kan ik toch onbezorgd het weekend in hahaha
sweetcandy, haha dat scheelt dan weer, heel veel plezier alvast dit weekend mocht ik het vergeten!

en morgen in elk geval zorgtoeslag whoehoe!
Heee... ik mag ook nog een adres aanvragen!
Gemeen!!!! ik moet nog steeds wachten!
Heb alleen dochterlief opgehaald... uhm ff denken, jongste dochter was naar ziekenhuis, die baalde erg dat ze niet mee kon toen...

Jaaaaaaaaaaaaa jij en je zus toch? Mijn geheugen is nie zo goed nie...

Ze hebben toen ook die rugzak gekregen en er was ook een goochelaar toch?
haha die jah ;) was met vriendin samen!! zo enorm gelachen samen en owowow wat had ik een blaren want met mn slimme hoofd was ik de schoenen ingegaan zonder sokken AU!

en ondertussen druk aan het zoek voor een leuk patroontje voor een festivaljurkje (oftewel ik heb zin om weer een jurk voor mijzelf te maken) maar owowow wat een keuzes wat een keuzes
Rustig dagje vandaag op het PC-front.

Geen Hurray's, 1 kaart die de 60 dagen heeft gehaald maar nog niet expired is en 1 kaart met 3 monsterlijke hondjes uit Polen in de bus. De meiden vinden 'm 'schattig'. Ik vind het helemaal niks.

@Steph: Fijn dat schoonpa even naar huis mag. Wat een zware tijd voor jullie zeg. Volgens mij wordt het prachtig weer dus misschien de kans om iets aan te sterken en van de zon te genieten.

@Noa-Lynn: Van 20 naar 28 uur is best veel. Logisch dat je daar moe van wordt. Aan de andere kant is het misschien voor jezelf ook een opsteker dat je het volgehouden hebt en dat het nu weer lekker achter de rug is. Rustig aan hoor, dan breekt het lijntje niet.

@Juuf: Fijn dat je aan de beterende hand bent en dat er meer en meer binnen blijft. Dan voel je je meteen ook een stuk minder slap he? Sterkte met aansterken en beter worden.

@Sweetcandy: Londen? Ik ben jaloers! Mooie stad. Ga je vliegen? Nee toch he met die aswolk die elke keer weer roet in het eten gooit. Varen of rijden lijkt me stukken beter nu. Veel plezier in elk geval.

@Jokejacket: Bedankt voor de tip van de bestelling bij de Postcardstore op het NL-forum van Postcrossing. Ik doe mee in 4 categorieen, dat zijn dus .... nee, ik ga niet tellen want dan schrik ik me rot... Toch bedankt voor de tip!

Lampje_
Worden accounts die nooit gebruikt worden eigenlijk verwijderd op de postcrossingsite? Ik zat namelijk mijn Viva-forum-naam te checken op de site van postcrossing en die blijkt echt te bestaan maar zij is al 11 maanden lid en nog nooit wat ontvangen / verstuurd.

Zo kwam ik laatst nog wel meer van die 'ongebruikte' profielen tegen. Niet dat het me wat uitmaakt, vroeg het me gewoon af!
mensen ik geef het op, kan dat verschrikkelijke starwarsdeuntje niet meer aanhoren, heb zelfs de beruchte woorden "luuk i'm you're father" aan moeten horen, ik kruip bed in met ene boek!

Welterusten kop int kussen gat in arm sloap lekker warm kop int stro dan sloap ie zo!
ohjaaa zorgtoeslag !! Dan kan ik nu ook wel alvast postzegels bestellen... dan heb ik ze na het weekend in huis
Dankje Lampje, ja ik voel me al minder zwak en kan nu ook weer een tijd recht op zitten.

Poeh ik heb hier nog nooit zoveel gepost op 1 dag als vandaag!
Vandaag een leuke kaart uit Zuid Korea ontvangen. Erg leuk. Helaas stond er geen ID op, maar dat was via de site zo geregeld.

Verder weer wat kaartjes gestuurd, er waren wat Hurray's binnengekomen. Nieuwe kaarten gaan naar Duitsland, Finland en Thailand. Van dat laatste land moet ik maar afwachten of het aankomt, gezien de recente ontwikkelingen aldaar...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven