Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
En hoe gaat het met jou Compu??
Nah...nogal last van mijn bekken. Moet volg. week naar fysio.

Echt knap lastig hoor, alles moet in etappes.

Vandaag wel een leuke mini-meeting gehad met de jan. moeders. Was heel gezellig, met de kids erbij.

En met jou, Luni?
Fijn dat je naar fysio gaat!

Hier houdt het niet over,heb nu(weer) een soort van issue met mn zusje.Als ik bel heb ik altijd het gevoel alsof ze haast heeft en ik niet gelegen bel en op e-mails reageert zo goed als ze niet,ook niet als ik één van haar beantwoord..

Krijg steeds meer het gevoel dat ik persona-non-grata ben voor haar en gisterenavond heb ik daar een flinke huilbui over gehad,vandaag erg verdrietig geweest en nog wel.Ik krijg gewoon amper contact...

Mn vader zegt dat ze het druk heeft maar ja,daar komt ze wel regelmatig,bij mn moeder ook maar een mailtje naar mij beantwoorden is teveel moeite blijkbaar.

Misschien zie ik het ook gewoon te zwaar in,het weer werkt ook niet mee he.

Nu heb ik een e-mail gestuurd dat ik weer geen antwoord heb en dat ik er een lang of kort verhaal van kan maken maar dat ik dat gewoon erg jammer vind en verdrietig!
Jammer hoor. Juist het contact met haar is belangrijk voor je.

Helpt het niet om af te spreken met haar? Dat je echt haar aandacht hebt?

Mailen is soms zo lastig om bepaalde gevoelens, ondertoon etc. over te brengen..
Ja,daar mail ik haar juist voor,om een afspraak te maken om samen iets te doen Maar nadat ik wat datums had doorgemaild(zover waren we dan wel) heb ik niets meer gehoord..laatste mail daarover was eind Maart..

Mn nichtje had uit haar inbox gemaild wanneer ze haar verjaardag vierde en daar had ik op gereageerd dat ik graag op de dag van haar verjaardag wilde komen(ivm moeder etc) Dat was afgelopen zaterdagmiddag en ik heb er niets op gehoord.

Ik heb nu een kaart gestuurd met inhoud.

Ligt het aan mij?
He bah Luni, wat naar. Het druk hebben is geen excuus vind ik, en als dat het is kan ze dat gewoon duidelijk zeggen. Ik hoop dat ze snel reageert

Compu, niet fijn, last van je bekken. Had je dat vorige keer ook?

De thuiskomst met mijn mannen was heel fijn. MB was heel blij dat ik er weer was, maar het was ook heel goed gegaan toen ik weg was. Wel zei hij dat de nieuwe huisafspraak is, dat ik nog maar 2 dagen weg mag

Ze hadden je vast erg gemist Mokkie

Lekker een vrije dag
Ik voel me een stuk beter vandaag,J en ik hebben samen een stukje gefietst voor ie ging werken,was gezellig

Dat ie mn nieuwe cd meesnaaide naar zn werk is m dan ook vergeven

Verder heb ik weinig gedaan,beetje gelezen,wasje gedraaid etc

Net lekker pasta gegeten na een dutje,was allebei lekker!
3 op een rij ij i
Wat naar, Luni. Denk je dat ze het bewust doet, of neemt ze jullie contact misschien te veel vanzelfsprekend? Hmm, ik lees nu dat over de verjaardag van je nichtje. Vreemd. Heb je nog reactie op je laatste mail gehad?

Balen van je bekken, Compu. Had je dat de eerste keer ook? Ik vooral de eerste keer en de laatste keer veel minder eigenlijk.

Goed dat je het fijn hebt gehad, Mokkie! Haha, zo te lezen hebben ze je wel gemist.

Wij zitten nog lekker in Spanje. Vandaag een minder dagje, veel regen en onweer gehad, de rest van de week op 2 buitjes na mooi weer. Morgen schijnt het weer beter te zijn, het is nu ook weer helemaal helder. De afgelopen 2 middagen zonder JZ op stap geweest, gisteren is JM bij hem gebleven en vanmiddag schoonmoeder, maar ik heb hem toch wel erg gemist. Het was voor hem wel fijner, hij was de hele week al erg onrustig 's nachts en vannacht heeft hij een stuk beter geslapen. Als hij morgen niet mee gaat blijf ik zelf wel bij hem. Kan ik ook even uitrusten, al de hele week gebroken nachten gaat me een beetje opbreken geloof ik. Ook heeft JZ natuurlijk veel aandacht van oma en tante, laatst plukte ik hem uit de kinderwagen en oma riep meteen: geef maar hier! Eeeh, nou, vind je het heel erg dat ik mijn kind ook even overdag knuffel en niet alleen maar 's nachts omdat hij het benauwd heeft of een fles wil? Ik zei het iets subtieler, maar het werd gelukkig meteen begrepen. JD gaat lekker, ze wordt echt groot en speelt hele dagen met haar grote neven. Die gaan zondagochtend weer vroeg weg, wij zijn er dan nog tot maandagavond, hopelijk stort ze dan niet ineens in.

Ik ga zo maar eens slapen, nog even mijn wijntje opdrinken.
Hee Juultje,

Laptop mee?

Ik laat m thuis hoor als we met vakantie gaan!

Wel reactie gehad maar niet op mijn gevoel in gegaan,dat is dan weer jammer.Gewoon dat ik ook vandaag mag komen..verder niet.

Joh,geef jij tussendoor ook knuffels aan je kinderen? Raar mens

Wij werden ook wakker van de zon,lekker! Nog verre van warm maar toch lekkerder dan die grauwe massa voor je raam 's morgens.
Hee Juultje. Ook online daar haha. Oja, lekker dat je kind zo wordt geconfisqueerd. Dan moet je je grens echt even aangeven he. Leuk dat JD zo fijn speelt met ze!

Gecacht daar?

Luni, ik snap dat je liever had gezien dat ze erop in ging. Ik zou toch blijven hameren op een afspraak maken. En het daar live ter sprake brengen.

Was de verjaardag verder o.k.?

Mokkie, mooie foto's!!! Bijzonder om daar te zijn lijkt me.

Wie was ook weer degene die er werkte, familie van je?

Bekken vorige keer minder last. Ik moet nu toch meer tillen en in actie komen. Het gaat nu redelijk, probeer echt niet te tillen. CV snapt het niet helemaal. Maarja, die zit in zijn eigen wereldje.
Juultje, fijn dat je het lekker hebt daar. En dat JD zo lekker met haar neefjes kan spelen.

Luni, ik ben het met Compu eens, op een afspraak blijven aandringen en hier met haar over praten. Anders blijf je met een onbevredigd gevoel zitten.

Compu, mijn nichtje (dochter van zus) loopt er stage. 1 van de 2 meiden op de foto's. De ander is haar vriendin waarmee ze samen is gegaan.

Het was ook echt heel byzonder. Zeker omdat we ons konden laten meenemen door de meiden naar de echt byzondere plekjes.

Wij hadden een echt familieweekend. Gister naar mijn moeder gegaan, daar overnacht. Vanmiddag terug en meteen door naar een etentje van mijn schoonmoeder die jarig is.
Ga ik ook doen hoor,heb teruggemaild met een datum..kadootje opgestuurd met een leuke kaart dus ik ga niet heen

Gisteren een lekkere dag gehad,het weer was eindelijk eens goed.

Met J zn tank naar het tuincentrum geweest voor een boompje voor achter in de tuin en een binnenplant. En nog wat frutsels,wierook etc.Dé hit van mn aankopen vond ik wel geurkaarsjes die naar jasmijnthee ruiken,heer-lijk!

Eigen wereldje wb de verhuizing Compu? Jammer dat ie het niet begrijpt..nou ja,als jij het maar snapt he Zorg goed voor jezelf,niet teveel wegcijferen

Mokkie,grappig he dat zo'n vreemd land 'eigen' is voor die meiden.T is wel heel primitief hoor,maar dan waardeer je ws weer wat je hebt...Ik vind het super om te zien! Echt heel anders dan hier.

Zo te zien wordt het niet zulk mooi weer vandaag,donkere wolken.

Ik ga maar alvast eens een tijdschrift uitzoeken
Nu hopen dat ze ook kan, Luni. Dan is dat ook maar weer vastgelegd.

De meeting is al gauw he! Leuk hoor. Zal hier even vrij vragen of oppas regelen.

Ja, die 2 werelden schijnt normaal te zijn. Ik zit te broeden en hij maakt het nest. Heel lief van hem natuurlijk. Maar irritaties zijn niet uit te wissen.

Mokkie, je tantezegger dus. Stoer hoor. Is je zus al geweest?

Druk weekendje had jij. Ben jij daar ook zo allergisch voor?
Hopelijk zijn de irritaties tijdelijk Compu?

Hoe had je het zelf liever gezien?

Ik heb nog geen antwoord maar dat is gebruikelijk( dat het even duurt)
Compu, ik was er samen met mijn zus

Ik ben idd niet echt dol op dit soort drukke familieweekenden.

Luni, het klinkt gek, maar ik voel me eigenlijk erg thuis in dat soort landen. Had ik in Indonesie ook. Enerzijds waardeer ik wat we allemaal hebben, anderzijds zou ik best met minder materiele zaken willen/kunnen. Daar kun je natuurlijk zelf voor kiezen, maar het belang wat iedereen hier hecht aan spullen stuit me soms tegen de borst.

Vanavond zijn MV en MB totaal verregend tijdens de avondvierdaagse. Arme zieltjes.
Zo, wij zijn er ook weer! Was nog even afwachten of de terugvlucht ook zo gaan, er was weer een aswolk in de buurt, maar hij ging netjes op tijd. Heerlijke vakantie gehad, lekker weer en leuke dingen gedaan.

Jammer dat CV het niet ziet, Compu. Hij is druk bezig met het huis dus? Hoe ging het de vorige keer dat je zwanger was?

Verder bijlezen komt nog wel, vandaag is het puinruimdag van de vakantie, morgen weer aan het werk.
Ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoelt Mokkie,ik ben nooit in zo'n soort land geweest maar het trekt me wel.

Indonesie wel,maar India bijv weer helemaal niet.

Lekker gehad Juultje?? Tja,aswolk wordt wel het woord van het jaar denk ik

We hebben nieuwe buren,ze zijn bezig met witten enzo. Het lijken me niet erg aardige mensen maar is niet erg,als ze maar geen herrie maken of ruzie!
Aha Mokkie, je was met haar! Wat zal ze trots zijn geweest.

Fantastisch dat je zo over materiele zaken denkt. Zou het je ook leuk lijken om echt te consuminderen in ons land? B.v. eigen eten verbouwen, brandstof besparen of misschien ecologisch wonen?

Luni, CV's manco en kracht is dat hij ergens helemaal voor gaat en de rest even vergeet (=hyperfocus). Dat wist ik wel hoor. Hiermee maakt hij de prachtigste dingen!

Maar soms moet ik even onder de aandacht brengen dat wij een gezin zijn. Het gaat nu goed, hij heeft 2 avondjes thuis doorgebracht.

Vorige keer dat ik zwanger was, moest hij wennen, maar had hij wel de aandacht hoor Juultje.

Succes met puinruimen!
Nog steeds een puinhoop hier, was niet in een dagje weggeruimd helaas. En vandaag weer aan het werk. Vanmorgen wel JZ thuis gehad, die was vannacht niet lekker. En vanmorgen bij het uit/aankleden hing zijn pinkje er heel raar bij en deed enorm veel pijn. Later trok dit weer recht en was de pijn over. Volgens de dokter is zijn pink uit de kom geweest en er weer zelf terug in gegaan, maar hoe dat nou gebeurd is?? Vanmiddag is hij wel op het kdv, kan ik even doorwerken. Dat ga ik nu dus maar even doen
Wat raar Juultje! Gelukkig nu weer goed maar toch...

Compu,ik vat 'm
Misschien heeft ie wat wild om zich heen liggen maaien in bed. Hij was al vanaf gisteravond onrustig, maar wij schreven dat toe aan buikpijn (had hij ook echt), maar voor hetzelfde geld heeft hij de hele nacht zijn pink uit de kom gehad
Wat bijzonder van zijn pink.. Gaat ie al draaien misschien? Dat zijn hand eronder lag? Zielig idd..

Wij hadden bij CG niet door dat haar arm gebroken was. Zagen aan het eind van de dag pas dat ze 'm slap liet hangen, ook zoiets.

Nu geen last meer?

Goedzo Luni!

Hoe staat het eigenlijk met de auto??
Ja, hij vindt het erg leuk om te draaien, hij valt ook vrijwel altijd op zijn rechterzij in slaap. Heeft CG haar arm gebroken gehad? Dat weet ik niet meer, was dat toen ze nog een baby was?

Fijn dat CV een paar avonden thuis is geweest. Gaat hij andere avonden klussen in het nieuwe huis?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven