Oktober 2010

24-01-2010 12:57 2477 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik trek gewoon de stoute schoenen aan en open een nieuw topic! Wie heeft ook net ontdekt zwanger te zijn en is uitgerekend in oktober 2010?

Ik heb in oktober een miskraam gehad en vind het nu natuurlijk weer heel spannend om zwanger te zijn!

Dit wordt ons tweede kindje en ik ben uitgerekend op 4 oktober 2010!

Klik hier voor het topic: Vanaf 12 oktober 2010 uitgerekend

Wie sluit zich aan?

anoniem_89239 wijzigde dit bericht op 07-06-2010 20:16
Reden: Even T uit de tabel gehaald
% gewijzigd
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat super al die goede echo's en wat grappig at er zoveel meiden zijn! Hebben we het overschot aan jongens weer een beetje goed gemaakt in de wereld

Ik moet morgen weer werken dus ga het kort houden! Meiden geniet!

liefs

Tjeemp

ps kloon no worries, eerste zwangerschap voelde ik ook pas iets na 20 weken en ik had notabene 2 babies in mijn buik zitten en dat met een maatje 34/36 maar naks noppes nada dat ik wat voelde. Dus komt goed!

Nu ik echt naar bed anders gaat het niet wat worden met mij
Wat een roze!!!! Gefeliciteerd Anneke, Happy en MevrouwJ. Geweldig dat alles goed lijkt.

Morgen weer twee echo's, succes en veel plezier voor babouche en eles.

Ik blijf erbij dat ik een jongetje in mijn buik heb, en als ik zo naar de tabel kijk dan wordt dat ook steeds waarschijnlijker.
Even snel........heb een beetje een drukke ochtend na alle vrije dagen (had gisteren ook vrij genomen).

Dames gefeliciteerd met de gezonde beebmeisjes!

Het eerste wat ik dacht is dat thembo-mini straks uit een hele zooi mooie dames kan kiezen!! Of thembo-mini heeft straks zijn eigen harem.........
Eles en babouche.......staan jullie al stijf van de spanning? Ben zooooooooo benieuwd.........and my lips are sealed of course!
Ja, ik zit hier helemaal te stuiteren. Vanmiddag pas die echo hoor. En ik heb maar een simpele telefoon dus ik kan vanavond pas melden hoe het was.

Gisteren echt net op tijd gepost, laptop was direct leeg haha.

Hoe gaat het nu met je eileen? Kun je alles een beetje een plekje geven?

Leuk dat je er weer bent Tjeempje. Heb je nu nog meer vakanties in het verschiet?

Caro nog heel veel plezier met je midweekje weg. Hopelijk heb je een beetje lekker weer, en ben je niet al te misselijk.

AnnekeO jeetje, dan hebben jullie ook een moeilijke tijd achter de rug. Fijn dat je nu ook een andere associatie met dit restaurant hebt.

Agnez sterkte met het verlies van je hond. Ik heb dan wel geen hond, maar wel een kat en die zou ik niet willen missen hoor.
Hee eles.......hoezo oud? Dan ben ik OOK oud en ik ben niet oud!!!

Hier gaat alles redelijk oke. Zit af en toe nog compleet ontgoocheld alles opnieuw te beleven om er iets van proberen te begrijpen. Denk dat ik hiervoor toch hulp in moet schakelen want het kost mij onbewust toch ontzettend veel energie. Daarnaast besef ik me af en toe ook nog niet echt dat beebjelief echt in mij groeit. Verder heb ik wel een aantal knopen doorgehakt en moet ik nog een aantal knopen doorhakken maar dat komt wel goed. Moeder en zus hebben mij met een midweekje NY verrast als mama-to-be-moederdagkadootje.

Ik zal hyves na vanmiddag even in de gaten houden (daar meld je het toch nog wel even?) mits je er wel voor gezorgd hebt dat je de laptop hebt opgeladen!!

In ieder geval succes en geniet er van!
JAAAAA....... daar ben ik dan weer terug van de 20 weken echo.

Alles was goed en op schema. En .....ik kan eindelijk weer een jongetje in het tabel laten toevoegen.. Man is super trots en blij dat alles goed is, en dat hij het eindelijk goed heeft gezien. Nu wordt het voor hem ook wezelijker.

Vanmiddag ga ik het de kids zeggen. ( blijft ons geheim van z'n 4 tjes) Ze zullen het heel leuk vinden.

Alles was dus goed. Voor de bloeddruk houden ze me scherp in de gaten. Als ik bij de volgende controle weer hoog ben.blijf ga ik voorstellen om weer overgedragen te worden aan het zh.
Babouche!!!!! Gefeliciteeeeeeeeeerd........blij te horen dat alles goed is en dat er een mooi blauw balkje toegevoegd kan worden.

Heb je zelf ook last van hoge bloeddruk? Ik bedoel, last van symptomen? Hoop dat je nog wel een beetje kan genieten. Doe lekker rustig aan en geniet van jullie geheimpje!
Dank je , eileentje

nee nog geen last van de hoge bloeddruk. Af en toe wel iets tintelende vingers, wat duidt op een hoge bloeddruk.

Bapauw, als je de tabel aanpast mag mijn leeftijd er ook wel bij ( ik zeg het heel zachtjes........34 jaar )
Babouche gefeliciteerd!!! wat fijn dat ook bij jullie alles goed is!

Eles ik ben benieuwd naar jouw berichtje!

Eileen, wat een leuk cadeautje zeg! Gaan jullie dan ook lekker met z'n 3-en?
Jaaaa, alles was goed. Maar het was wel een heel bewegelijk kindje, dus het was voor de mevrouw die de echo maakte allemaal heel moeilijk te vinden. Dat belooft nog wat haha.

Zou je voor mij een groen balkje willen maken?

Super dat jou echo ook goed was babouche

Je hebt groot gelijk dat je hulp gaat zoeken Eileen, dit is allemaal niet niks wat je mee moet maken.
GEfeliciteerd met de goede echoos, Eles laat je nog weten opde hyves wat het wordt of blijft het voor ons een verrassing??
Gefeliciteerd met de goede echo's meiden!
Ook gefeliciteerd van mij met de goede echo's! Heel fijn!

Pinder jij hebt hem morgen zo te zien in de tabel. Succes!!
Gefeliciteerd Eles en Babouche met de goede echo's, gelukkig goed nieuws!

Eileentje, even een extra knuffel voor jou
Gefeliciteerd Eles en Babouche met de goede echo's, gelukkig goed nieuws!

Eileentje, even een extra knuffel voor jou
Eles jij ook gefeliciteerd met je goede echo!!!
Hee meiden, sorry hoor voor mijn afwezigheid! Ik lees allemaal goede echo's en veeel meisjes! Gefeliciteerd allemaal!

Wij mogen morgen voor de echo en ben best zenuwachtig. Nu maar hopen dat alles goed is... En ook wij weten dan als het goed is wat t wordt. Met 13 wk hebben ze t al gezegd maar ik vraag me af of dat wel kan kloppen... morgen zullen we t weten!
Eles en Babouche, gefeliciteerd met de echo's. Fijn dat alles goed was. En weer een jongetje erbij dus we hebben nu meisjes 5 - jongens 2 en vraagtekens 2.

Ben benieuwd naar de echoperikelen van Pinder. Hoe zou zij het hebben gehad?

Droom, vast heel veel plezier morgen met de echo. Dat het maar een heel mooi kindje mag zijn dat in je groeit. En dan Bapauw vrijdag en dan nog maar een lang weekend en dan ben onder andere ik zelf aan de beurt. Samen met Caat en Kloontje. Wij willen wel weten wat het wordt ( als ze het tenminste kunnen zien, anders houdt het op).

Een vriendin van me staat op het punt van bevallen (as zondag uitgerekend) en heb nu met haar afgesproken dat zij dinsdag bevalt en ik dinsdag voor de echo ga. Op zich vindt ze het prima, maar ze wil graag eerder bevallen. Ze is het zwanger zijn een beetje beu. Heeft al een hele poos last van harde buiken en kwam er pas pasgeleden achter dat dat niet is hoe "het hoort" in een normale zwangerschap. Tja wist zij veel: het is haar eerste. Dus die dacht dat dat het gewoon was.

Verder heeft ze nogal een botte vk dus ze is er echt helemaal klaar mee. Ik ben ook wel klaar met haar zwangerschap, want wil nu eindelijk wel eens weten wat er 9 maanden in haar heeft gegroeid. Zij en haar man weten het wel maar hebben het erg goed verborgen weten te houden.

Hier verder weinig bijzonderheden. Ben erg hormonaal vandaag en moet al de hele dag om de haverklap huilen omdat ik dochter zo lief vind. Ze is vandaag zo lief aan het spelen en ze verzint zulke leuke spelletjes. Pffff kan haar wel opvreten en overladen met kusjes en doodknuffelen, maar dat kan niet want ik moet alleen maar huilen...................

Heb verder vandaag voor het eerst sinds 12 weken niet gespuugd. Jeujjjjjjjjj

Hoe is verder met iedereen? Alles goed meiden?

Ga zo maar eens de voorbereidingen doen voor het eten.

Misschien tot later vanavond.
Hallo iedereen!

Eles gefeliciteerd met je gezonde hummeltje!!

Pinder? ? ? ? ? ? Hoe is het gegaan?

Visje, ik moet lachen om je huilbuien. Heeeeeel erg herkenbaar. Wat vervelend voor je vriendin dat ze een botte vk heeft zeg. En ik maak een dansje voor het feit dat je alles hebt binnen gehouden....

jeuh.........wiehoeeee

Bijzonder voor een aantal van jullie dat jullie een geboorte mee mogen maken tijdens jullie zwangerschap. Nou ja, ik zou dat heel bijzonder vinden maar een aantal van jullie hebben natuurlijk ook al zelf een bevalling meegemaakt. (komt het nog logisch over? ben geloof ik zelf al de draad kwijt )

Hier nog een nieuwtje, schoonzus is zwanger van een tweeling. Zoooo leuk alleen wordt het voor hun hun nr 5 en 6!!
Droom spannend morgen! Laat je wel snel weten hoe het is gegaan?
Babouche en eles: gefeliciteerd met jullie goede echo's!!!! Babouche, hoe hebben je kinderen gereageerd?

Droom: spannend morgen, ik ben heeeel benieuwd wat voor kleur balkje jij ons gaat brengen. Tenminste als je het hier op het forum wilt delen.

Bij ons is het op zich geheim, maar jullie mogen het weten. Nu moet ik er wel extra voor waken dat niemand in mijn omgeving erachter komt dat ik op een forum meeklets.

Voel het kindje momenteel gezellig erop los ploppen, zo gezellig. Ben benieuwd wanneer mijn man haar kan gaan voelen.

Verder geen bijzonderheden. Ga straks maar eens op hyves kijken naar het kamertje van Eileentje. Zal een dezer dagen ook eens proberen om een foto te plaatsen. Ben daar niet zo handig in, dus heb geduld.

visje hoe gaat het met de hormonen? vloeien de waterlanders nog steeds rijkelijk?
Anneke, kreeg gelijk een brok in mijn keel toen ik jouw verhaal las. Ik heb jaren geleden leukemie gehad. Dat was een rottijd. Fijn dat jullie er goed doorheen zijn gekomen en alles goed en gezond is. Ben nu wel nieuwsgierig naar het restaurantje. In Groningen?

En natuurlijk nog een keer gefeliciteerd met je meisje!!

MevrJansen ook nog een keer gefeliciteerd!
Babouche hoe hebben je kinderen op het 'geheim' gereageerd?

Kloontje, hoe is het nu? Nog last van buikpijn gehad?
Goedemorgen iedereen!! Een goede nacht gehad? Zin in een nieuwe dag?

Ik zit hier fris en fruitig op mijn werk.......iedereen is lekker aan het bijtrekken en langzaam aan het ontwaken, lekker bakkie koffie (niet voor mij want sinds ik zwanger ben lust ik het niet meer) etc. en het enige waar ik aan kan denken is........

I WANT VISSTICKSSSS!!!

Ik ben hartstikke zwanger gewoon.....wie wil er nou 's morgensvroeg aan de vissticks??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven