Tetterettes tetteren nog steeds verder

16-05-2010 18:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic waarin de eerste tettermeet gaat plaatsvinden!

Deel 6 alweer

Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.

Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet

Op de foto een aantal van onze mooierds

Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!

Hier een link naar het vorige topic:

Tetterettes, tetter hier lekker door.
Ach ratteke, wat naar. Hopelijk heeft de DA het mis en kun je nog héééél lang van haar genieten!!!!
Ohhhhhh....ik zou vanavond mijn nagels gaan doen en voeten fatsoeneren (mooi weer? slippers?), teennagels lakken en meer van dat soort vrouwengeneuzel.

Niets, maar dan ook helemaal niets van terecht gekomen.

Mooi dat ik nu een probleem heb voor zondag..

Ok...niet echt heel erg, maar allicht een klein beetje...
quote:Mittens schreef op 19 mei 2010 @ 21:42:

Ohhhhhh....ik zou vanavond mijn nagels gaan doen en voeten fatsoeneren (mooi weer? slippers?), teennagels lakken en meer van dat soort vrouwengeneuzel.

Niets, maar dan ook helemaal niets van terecht gekomen.

Mooi dat ik nu een probleem heb voor zondag..

Ok...niet echt heel erg, maar allicht een klein beetje...Ik probeer al drie dagen mijn haar te verven... lukt ook nog niet echt.
Tja,Mittens...denk dat je dan de toegang geweigerd wordt.

Dat snap je natuurlijk wel hé..

*met zukk'n willik nie gezien word'n*
Nou Ratteke, dan hoop ik op veel zonnige dagen zodat Maculata haar ouwe dag lekker in het zonnetje kan liggen!

Iets anders
Ratteke komt er ook niet in....gaat knap rustig worden zo

Nouja oké,jij hebt een goede reden Ratje..
Hahahaha, ik ben ook al 'n week bezig m'n haren te verven...

't Lijkt er op dat je dan alleen op de meet zit Bieb
Iets anders
Oh ja, en vandaag zat de brief van het Riagg bij de post. Gedateerd de 14e mei... Morgen moet ik al heen. Kwart voor twee. Ik ga maar eerst naar het werk en dan maar eerder weg.
Hmmm...godzijdank heb ik vrijdagavond het huis alleen en kan ik er een uitgebreide opknapbeurt tegenaan gooien...

Maar mn haar verven doe ik niet hoor...
quote:biebelie schreef op 19 mei 2010 @ 21:45:

Ratteke komt er ook niet in....gaat knap rustig worden zo

Nouja oké,jij hebt een goede reden Ratje..

Ik kan natuurlijk ook gewoon naar de kapper gaan (is eigenlijk ook nodig) en dan laat ik alle verf er uitknippen en dan kom ik met mijn grijze koppie. Mag dat wel?
Meiden al komt iedereen met het beenhaar over de sokken gekruld....het is toch donker in de bios

Nou lekker dan van die Brief Rat....fijne verrassing
Vergeet ik zomaar onze nieuwe tetter te verwelkomen: Welkom Feder en wat een lieve, mooie (en grote) Poezel heb je! Ik hoop dat je ons tempo bij kan houden, soms is het heel erg rustig, maar als we los gaan....

Ik heb trouwens vanmiddag Fido en Puk ff geborsteld, man man wat een haar...ik kon er een derde poekel van bouwen Ik ga morgen denk ik edelgist voor ze halen bij de reformzaak hier, schijnt goed voor droge vachtjes te zijn. Vooral Fido heeft erg last van schilfertjes, die is natuurlijk ook al bijna 10 (al zou je dat verder absoluut niet zeggen ), zwarte vacht en het is hier ook behoorlijk droog in huis (41%). Ik heb van die luchtbevochtigers hangen maar dat helpt volgens mij geen bal. Nou ja, flink borstelen de komende dagen en dan van die gist geven en dan gaat het hoop ik al een stuk beter.

Morgen ga ik trouwens naar de huisarts (jaja!!) en daarna door naar de kapper. Oh, en ik las Mittens en nagels lakken...ga morgen mijn tenen ook maar eens een kleurtje geven. Helaas wijzen mijn grote tenen wat naar boven waardoor die altijd al heel gauw weer lelijk zijn maar goed...da's bezigheidstherapie zullen we maar zeggen.
Ik ben mijn eigen bananenschil
In de bios wel, maar bij Its niet vermoed ik?

Ik ga zo mn wolletje opzoeken, wie weet kom ik dan zondag in ieder geval zonder wallen..da's ook al heul wat!
mittens wijzigde dit bericht op 19-05-2010 21:54
Reden: haal nu al iedereen door elkaar...als ik maar niet bij het verkeerde huis sta zondag :(
% gewijzigd
quote:biebelie schreef op 19 mei 2010 @ 21:49:

Meiden al komt iedereen met het beenhaar over de sokken gekruld....het is toch donker in de bios

Ik héb nauwelijks beenhaar, wat nu??

Tsk, Ratteke, wat komen ze lekker op tijd zeg met die brief. Moet je ook maar weg kunnen op je werk! (mag je morgen best even aangeven bij ze hoor)
quote:Olijfje_ schreef op 19 mei 2010 @ 21:53:

[...]

Misschien een beetje knip- en plakwerk met het haar van fido en puk?
He Mit, ik ben nog steeds erg slecht in dat Hyven, maar zal gelijk ff kijken!

Hellup kom net terug van Hyves, klik eens op mijn eigen naam, zie ik dat ik allemaal mailtjes heb.... ik kom eigenlijk alleen op de tetterhyves nooit bij mij zelf op bezoek... moet ik toch eens wat vaker doen geloof ik!
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
quote:Olijfje_ schreef op 19 mei 2010 @ 21:50:

Vergeet ik zomaar onze nieuwe tetter te verwelkomen: Welkom Feder en wat een lieve, mooie (en grote) Poezel heb je! Ik hoop dat je ons tempo bij kan houden, soms is het heel erg rustig, maar als we los gaan....

Vast wel, op dagen dat ik tijd heb

Ik heb forumervaring en ben opzoek naar een leuk nieuw forum. Mijn oude is uit elkaar gegroeid, een jaar geleden, na 4 jaar intensief forummen. En toch mis ik het wel...
quote:Olijfje_ schreef op 19 mei 2010 @ 21:53:

[...]

Tsk, Ratteke, wat komen ze lekker op tijd zeg met die brief. Moet je ook maar weg kunnen op je werk! (mag je morgen best even aangeven bij ze hoor)Ga ik ook zeker doen. De brief is 5 dagen later pas eens aangekomen. Of hij is verkeerd bezorgd en dat de ontvanger heeft m vandaag pas in de bus gegooid. Godzijdank wel net op tijd.
quote:biebelie schreef op 19 mei 2010 @ 21:35:

Ja lekker hé even zonnebanken

Ben nu 3x geweest en zie er al een stuk minder roze uit.

Omdat ik van mezelf van die roze/rode wangen heb ziet dat er na de winter nie echt meer uit zonder make-up.

Denk dat ik volgende week nog één keertje ga en dan vind ik het even prima....wil ook geen Rachel worden...

[afbeelding]Yek wie is die Raggel?
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
quote:annekeg schreef op 19 mei 2010 @ 21:58:

[...]

Yek wie is die Raggel?De weduwe van André Hazes
Lekker dan, lekker op tijd... Of hebben ze hem wel op tijd afgedrukd, maar pas maandag verstuurd door hemelvaart?
Feder,watskebeurt met je avatar?

ik zie alleen een rood kruisje
Overigens wordt mijn tempo ook beinvloed door een kater die al dan niet op het toetsbord ligt, er over heen loopt, op de muis ligt, en meer van dat soort fratsen...
quote:Mittens schreef op 19 mei 2010 @ 21:56:

[...]

Misschien een beetje knip- en plakwerk met het haar van fido en puk?

Hier slapen de poekels trouwens nooit bij ons. Wel geprobeerd maar slapen bij ons staat gelijk aan de hele nacht apekooi spelen. En als er dan een monster van 7 kilo vanaf de kledingkast bovenop je ploft, ben je NIET blij

Sowieso slapen ze de laatste nachten al in de huiskamer met de deur dicht (wel met eten en kattenbak daar hoor) want we werden een beetje gek van de concerten die Puk 's nachts voor onze slaapkamerdeur geeft. Hopelijk is dat over als 'ie bij de ballenknipperT is geweest.
quote:biebelie schreef op 19 mei 2010 @ 22:01:

Feder,watskebeurt met je avatar?

ik zie alleen een rood kruisjeIk heb eigenlijk nooit een avatar gehad... Dus ik weet het eigenlijk niet. Zal er eens naar op zoek gaan als ik hier actiever word. Dan is het wel zo leuk toch? Ben bij vlagen actief op viva, dus vond het nooit zo nodig..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven