Entertainment alle pijlers

Het Blok 2010

01-03-2010 08:53 2242 berichten
Vanaf 10 maart weer te zien op Net 5. Wederom met Erik van der Hoff, dit seizoen bijgestaan door Renate Verbaan.

Voor de eerste keer niet in de zomer maar in de winter.

Gaan "we" het kijken?
Alle reacties Link kopieren
he jammer.... toen was het weer klaar
Jemig jemig jemig, wat een kleuters die 2!
quote:Irene81 schreef op 19 mei 2010 @ 22:01:

Is er al geklust eigenlijk?

Aan het geitenhok.. en ik heb Maarten zien klussen. Maar verder ?

Enneh, wat een lomp slordige boekhouding houdt die Martine bij. Zal me niks verbazen als zij met Dennis in het nieuwe seizoen van Elk dubbeltje op zijn kant omdat ze 7 mobiele abonnementen heeft ofzo....

Ze blijven ook zeuren over dat ze vinden dat ze als kinderen behandelt worden. Geweldig! Wat heerlijk dat Nienke ook zegt "ja maar je gedraagt je ook als een kind dus..." blablabla. Heerlijk.
Jaaaa nou in elk geval gaat Nienke haar volgende week de waarheid vertellen zo te zien. Eindelijk zegt iemand eens wat wij hier al weken denken
Zooo, volgende week wordt veelbelovend!! Ik verheug me om me weer totaal te ergeren....
Niets is blijvend, behalve de verandering.
Geweldige tv. Kan haast niet wachten tot volgende week.

Oh sh** bedenk me net dat ik dan niet kan kijken ben op vakantie.

Wanneer is eigenlijk de finale?
Zooow dát was lekker, héérlijk groen en geel ergeren, hahaha. Tot volgende week.
quote:Moontje138 schreef op 19 mei 2010 @ 22:04:

en spelen het eerlijkst.eerlijkst weet ik nie (herinner me nog veel van incidenten uit eerdere afleveringen), maar wel slim. Maar ja, zoals ik eerder heb gezegd. ze zitten in 'het vak' dus dan kan je er qua klussen al moeilijk tegenop. Maar de anderen doen een goede poging. Kan niet wachten tot volgende week!
Ben blij dat het maar 1,5 uur duurt, want nog langer dat gezwam van Martine aan te horen, trek ik nie
quote:Frutje schreef op 19 mei 2010 @ 22:05:

Pfftttt die Martine!

De financien geeft ze maar graag uit handen.

Maar nogmaals: kan iemand even uitleggen wat er tegenover staat voor Monique?Volgens mij krijgen zij een deel van de winst als de woningen afgeleverd worden.... en buiten dan om hebben ze ook geen nieuwe concurrentie hoeven verwerken, wat een nieuw koppel zou inhouden. Dan zou hun winst erg onzeker zijn. Maar goed, ik wist zelf ook niet zeker wat er nou tegenover stond.
ik dacht echt dat henk onder stroom zou komen te staan tis al zo,n onhandige pinkeltje
quote:Meiske_90 schreef op 19 mei 2010 @ 22:08:

[...]

Volgens mij krijgen zij een deel van de winst als de woningen afgeleverd worden.... en buiten dan om hebben ze ook geen nieuwe concurrentie hoeven verwerken, wat een nieuw koppel zou inhouden. Dan zou hun winst erg onzeker zijn. Maar goed, ik wist zelf ook niet zeker wat er nou tegenover stond.Ik geloof dat de curatoren samen de helft van de overwaarde en eventueel winst krijgen.
@Irene en Meiske

Thanks! Dan snap ik het (een beetje, want wat een gezeik zeg).

Volgende week weer!
quote:Irene81 schreef op 19 mei 2010 @ 22:11:

[...]

Ik geloof dat de curatoren samen de helft van de overwaarde en eventueel winst krijgen.volgens mij ook. Ik denk dat de motivatie ook was om concurrentie uit te sluiten en zelf in controle te blijven over het 'slecht' opleveren van app 4. maar daar heeft michel een stokje voor gestoken gelukkig. Zo eerlijk was hun plan dus niet
Miek en Nienke en Monique en Maarten krijgen met zijn vieren 50% van de meerwaarde en 50% van de eventuele winst. Dat zit er voor hen in.

Verder houden ze, zoals Maarten terecht zei, nu hun eigen kans om te winnen het grootst. Dennis en Martine hebben eigenlijk het mooiste appartement, ze hebben een dakterras, ze hebben die hoge balken en die bijzondere ruimte, als dat goed afgewerkt zou zijn was dat appartement de grootste kanshebber voor de winst. Dat en de begane grond, want een dakterras en een tuin zijn echt heel gewild in Amsterdam.

Alleen hebben Dennis en Martine dat dus volledig verneukt (en Nienke en Miek zijn ook goed op weg, trouwens). Een nieuw stel - wat ongetwijfeld superklussers zouden zijn, want Net 5 wil natuurlijk gewoon dat dat pand verkocht wordt - zou betekenen dat Maarten en Monique, die nu echt enorme kanshebbers voor de eindoverwinning zijn, wellicht niet winnen. Ze willen dus hun eigen kans op winst veilig stellen én delen mee in de opbrengst van D&M.
Am Yisrael Chai!
@Fv

Aha! Duidelijke uitleg, dankjewel.
Mooi uitgelegd Fashionvictim :-)
Wel leuk nu dat ik naar de kijkdag ben geweest! had het nu echt niet willen missen. Goed om dit nu allemaal te zien. Geen idee dat dit allemaal speelde.
Maar meneer haar en mevrouw lui krijgen het toch niet af denk ik. Lui gaat dwars liggen dat weet ik nu al.

Snap Pinkeltje ook wel dat ze niet meedoen liever je eigen appartement goed opleveren dan net niet af ofzo.

Ben benieuwd hoe het geld wordt verdeeld volgende week.
quote:steph schreef op 19 mei 2010 @ 22:26:

Ben benieuwd hoe het geld wordt verdeeld volgende week.Ja Steph ik ook! Ik vind het spijtig dat er nu meer spelletjes worden gespeeld en dat het klussen en doel van het eigen appartement door de meesten over het hoofd wordt gezien. Ik hoop dat Miek het eerlijk doet volgende week. Ik vind haar nog steeds een van de leukste. Linda is ook een leuke meid
'spelletjes' in de zin van elkaar uitspelen bedoel ik.
Snap ik wel hoor.

Miek is er wel goed in, haar vertrouw ik wel. Nienke is volgens mij de 'gemeenste' .

Was4 af toen je kwam Milaantje of valt dat onder de spoilers?
ik denk dat je het wel kan zien als je goed kijkt op funda;-) vorige week zou ik het nog niet als spoiler gezien hebben als ik er meer over zeg (ik heb het denk ik ook wel gedaan) maar toen wist ik deze kant van het verhaal nog niet. Was wel een verrassing. Het past nu wel in het plaatje. Moet wel zeggen dat Dennis echt een aardige gozer is.
Ik was helemaal in shock van die 1-en die H&L en M&M kregen. Maar snap de overweging wel. Alleen een beetje dom van D&M dat ze niet die meiden ook een lager cijfer hebben gegeven. Je weet toch dat er een verschil van de 'experts' is. Dat vond ik vandaag trouwens ook weer een aanfluiting. Ik vond de huizen man nog wel reeel. Hij keek meer naar het totale plaatje. Maar die styling man (kan er in mijn ogen niets van) vond ik schandalig in zijn commentaar. Dat hij een compleet af appartement een 6,5 geeft is idioot. Maarten omschreef het mooi, dat je beter je werk niet af kan hebben, wordt meer gewaardeerd.

Over haar en moei, tja..... Wat kan je daar nou nog over zeggen. Vraag me echt af hoe zij naar de tv zit te kijken. Die haat in die ogen naar Monique, walgelijk. Wie denkt ze dat ze is.

Verder vond ik het maken van het geitenhok er leuk uitzien. Ben erg benieuwd hoe de geld verdeling gaan. Als M&M een laag bedrag gaan krijgen, is de sfeer helemaal kapot. Hoop dat M&N zich dat gerealiseerd hebben.

Ben weer erg benieuwd hoe het verder gaat volgende week.
ik ook. hoop dat dit wel eerlijk gaat. ik begreep de jury wel met het roze behang, maar dat die ene (de styling man inderdaad volgens mij) bijna lyrish over de kamer van M&N werd snap ik echt niet. Vreemde vent trouwens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven