Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Juud, vaag streepje is ook een streepje, heb ik altijd gehoord.... Mens wat spannend....

Star, beetje gek afscheid van oma dus, al met al? Naar dat het niet prettig was om haar te zien. Dat beeld maakt vast snel plaats voor haar echte gezicht. Knuffel (waar zijn die stomme smileys als je ze nodig hebt)...

Mal, ha, wacht maar tot hij echt de smaak te pakken heeft. Die kar kan je dan de eerste maandne vergeten!

Compu, assertiviteitscursus, wat goed. Jaren geleden ook eens gedaan, veel aan gehad maar eigenlijk zou je zoiets regelmatig moeten herhalen.

Jin, lekker hoor, een tuin... (wil ook wil ook wil ook...)! Ooo, dat is nog wel te overzien qua Nederlanse hapjes (ik dacht aan dingen waar je een middag voor in de keuken moest staan ).

Kokos, wat vreselijk naar allemaal, de berichten over je vriend.... Ik denk ook dat je van je hart geen moordkuil moet maken; laat Kokosman weten wat je van hem nodig hebt en verwacht. Grote kans dat hij het zich niet bewust is en niets liever wil dan je steunen hierin. Het zou natuurlijk fijn zijn als het spontaan kwam, maar dan weet hij dat ook voor als het nog eens nodig is (hopelijk duurt dat nog heeeeeeeel lang).
Jaaaaaaaaaa die Juud is zwanger, een licht streepje is ook een streepje toch? Nouja, ik wacht wel met feliciteren tot Het Officiele Nieuws er is.

Hihi Star, het ShakenOmaSyndrome

Fijn dat het achter de rug is.

Bam, was het leuk in Brussel?

Amalia, waarom eerst onbetaald verlof en daarna ontslag? 'Voor de zekerheid' of is er nog een andere reden? Jammer dat ik niet kon nu, ik ben ook erg benieuwd naar Berend!

Cd, ook al stoppen met werken! Als dat voor jullie de juiste keuze is, gewoon doen. Misschien heb je het dan wat minder druk ook.

Kokos> Wat een vreselijk nieuws van je vriend. Bah zeg, daar moet je toch niet aan denken!

Knuffel voor Suze! (en voor iedereen die er 1 van mij wil, pak maar gewoon, ik ben een lopend virtueel knuffelbuffet, ik heb er genoeg te geven).

Het is inderdaad stil van mijn kant. Werken ging prima en verder loopt hier ook alles prima maar ik kom er niet zo snel meer toe om veel te schrijven. Maar ach, volgende week weer herfstvakantie. Lekker weer ruim een week vrij.

Kindjes doen het ook prima.

Iemand had het toch al over zindelijkheid? Mag ik even lachen? Gijs zindelijk! Het idee! Eerst maar eens een paar woordjes erbij leren.

Sam was met 2 jaar en 2 maanden plaszindelijk en dat was al HEEL vlot. Dat gaan we met Gijs niet redden, die zal wel tegen de 2.5 aan gaan. Dat regelen ze trouwens op het KDV maar, die geven me wel een seintje wanneer we daar mee gaan beginnen. Zo ging dat bij Sam ook en binnen 10 dagen was het gefikst. Voor mij geen lange lijdensweg met luierbroekjes en stickers en dat soort geneuzel, daar ben ik geen geschikte moeder voor. Ik dweil liever een weekje.

Even kijken, heb ik nog wat te vertellen? Oja, moederschap heeft ook ernstig donkere kanten. Ik moet voor vrijdag een SPOOK maken van Sam. Ik HAAT dat soort dingen. Dus ik ben aan het kijken of ik ergens een spook kan kopen. En ik heb oma al gebeld, die kan ook wel eens wat voor d'r kleindochter doen, vind ik.

En zondag wordt Cas alweer gedoopt. We hebben z'n doopjurk al gepast en hij past er nog net in. Kleine rolmops. Nu hopen dat m'n moeder 'm nog schoonkrijgt want hier durfde de stomerij het niet aan.

'Jurk is heel oud, ikke niet durven, ikke misschien kapot maak'.

Hmmm, dan jij maar met tengels erafblijf.

Maar m'n moeder is niet voor 1 gat te vangen dus dat worden vast weer mooie plaatjes. Nu alleen nog iets bedenken voor de lunch wat me niet failliet maakt en wat toch lekker is.

Gisteren nog even naar de Efteling geweest, heerlijk was dat. Zo'n heerlijk weer! Kindjes waren lief dus we hebben ons vermaakt. Nu nog 1 keer misschien en dan is het seizoen alweer voorbij.

Ok, genoeg. Ik moet mijn rapportvergadering voorbereiden en dan straks eventjes naar school. Morgen pas echt een lange dag. Nu nog maar even niet aan denken!

Cin

Hahahaha Cin wat weet je het toch altijd mooi te brengen

Spook? Kan je niet gewoon bij Bart Smit dat soort spokenzooi kopen? Anders een laken met twee gaten erin en klaar

Hier ook geen stickers, daar word ik driftig van dat soort gedoe. Ga weg met je stickers, gewoon op dat ding piesen

Ceetje weet trouwens dondersgoed waar het potje voor is, maar zegt of alleen psssssst of ze gaat er met luier en al op zitten poepen.

Ze zet trouwens sinds gisteren zelf koffie. Zo knap van haar.

Nu nog andere taken leren
Goedemidddag,

Bedankt voor het meedenken meiden, ik zie zelf ook wel in dat ik Kokosman het beste kan vertellen wat ik voel. Maar op zo'n dag waarop mijn emoties hoog oplopen krijg ik dat niet voor elkaar. Zaterdag waren mijn gedachtes alleen maar: vriend ziek, 15-20%kans en dat ging maar door en door.

Komt nog bij dat ik ongesteld was: 1 + 1=2.

Totdat we in het theater zaten. Fanfare gecombineerd met jazz. Nu is jazz niet mijn ding, maar het was heel apart en ik heb zeker genoten. Ik denk nu ook niet constant aan vriend, geniet ook erg van Lianne. Vanochtend zag ze een hijskraan, wat zegt ze: ijssekraan! Nou ja. Dit gaat veel te hard. Ze zegt nu ook oma en opa.

Kokosman is vandaag nog vrij, heeft de muur aan 1 kant in de verf gezet op zolder. Dus ik hou het kort.

@Star, ik snap ook niet de opmerking 'zij/hij ligt er netjes bij'. Iemand dood zien, vind ik onwerkelijk, niets moois aan.

Geef Eowyn een hele grote (internet) knuffel van me! Ik heb op het Theehuis meegelezen, pffoeee... ik hoop dat alles goed komt.

@Juud!!!! Je maakt me nieuwsgierig!
Wat, is Gijs nou NOG niet zindelijk Cin? Ik was eigenlijk vooral benieuwd of die opzetdinges voor op de wc handig zijn. Ha ha, en stickers, wat moet je daar dan mee? Op het potje plakken of op het kind?

Mmm, Ceetje vindt luier wel makkelijk dus Star... Ben bang dat Mare ook die kant op gaat. Meldt eerst luid en duidelijk dat ze gaat poepen ("Mare poepen!"). En komt na de daad een schone luier eisen ("Schone luier? Oké!") . Het wordt tijd voor een potje. Of zo'n opzetdinges dus.
Oh wat spannend voor Juud! Gelijk een reden om vaker te komen hier haha.

Die cursus is echt broodnodig. Laat vaak over me heenlopen (zeker bij schoonouders Juud, helemaal right!) en wil het niet meer! Maar of ik nou echt superassertief word? Kan met niet voorstellen. De cursusleidster zegt dat we enorm gaan veranderen..

Hel, er zit ook iemand bij die me aan jou doet denken, mede door het tintje.

Star, wat jammer dat ze daar niet samen van hebben kunnen genieten. Hoe oud is ze geworden? Ben je alweer bij je opa geweest?

Succes met het spook Cin! Halloween natuurlijk he. Hier alleen St. Maarten.

Jee, zindelijkheid? CG weet net wat een luier is. Vandaag klom ze uit de kinderstoel. En ze probeerde een rits open te maken. Vallen in de categorie kleine mijlpaaltjes.
Bleeeegh. Dadelijk Gesprek met manager en directeur over aangeboden functie. Ik haaaaaaat dit soort gesprekken. Had van 't weekend nog even een powercursus assertiviteit moeten doen. Achteraf weet ik het altijd wel. Maar op het moment zelf laat ik me overdonderen (precies waar managers en directeuren op uit zijn ook...).
Goedenavond!

Bridges, Bambino en Suze, hoe was jullie weekend weg?

Helenita, succes met je gesprek!!!! Je kunt het, zennnnnnnnnnnnnnnnnn.

Dat zijn mijlpalen Compu. Applaus voor compukind!

Star, ik dacht dat zij later uitgerekend was. Gefeliciteerd met je theehuisvriendin!

Kokos, wacht gewoon een moment af dat een beetje geschikt lijkt (helemaal geschikt is er toch nooit). Hij zal het best begrijpen! Nog nieuws van de sollicitatie?

Cin, weekje vakantie in het verschiet is goehoed! Cas alweer gedoopt, wat gaat het toch allemaal snel zeg. Ik zou zeggen, lajen over het hoofd van Sam en een touw erom en volia, een spook....

Mis ik Enka al een poos???
Zo, vanochtend weer gespeeld met Thomas bij de speelgroep. Heerlijk weertje, dus lekker de tuin in daar. Een collega van Jinnyman kwam op de koffie, was ook erg gezellig en nu heb ik via via gehoord van iemand die een oppasadres zoekt (ook nl). Dus please duim!!! Ik hoop dat ze een beetje in de buurt woont en lief en betrouwbaar is. Oh, wat zou dat fijn zijn. Ik heb haar gemaild.
Jinny en Bridge, bedankt voor jullie kaartje!

Ze was ook later uitgerekend. Juno is met 30 weken geboren.

Hel hoe is het gegaan vanmiddag?
Duimerderduim
30 weken? Gaat het wel goed?
quote:Star schreef op 15 oktober 2007 @ 18:59:

Duimerderduim \\:-)//

Da's wel jouw favo smiley hè?

Tot nu toe gaat het erg goed. Hij is gisteren geboren, 1050 gram en ademen ging nog wat moeilijk, maar was ook even bijkomen van alle heftige dingen.
Heftig hoor.

Heb de smiley twee keer in mijn hele leven gebruikt, en ja ik vinnem leuk haha.
Deze kan ik ook.
Twee keer? Mag jij liegen van je mama?

Ik heb 'm alleen deze week al een aantal keer zien langskomen

Knappe meid hoor
Volgens mij ik pas twee keer. Juud vindt emookleuk dacht ik.
O ja jullie benne allebei groenig
Ik kan ook rood worden hoor.

Hebbie gewerkt vandaag?
Ja lekker gewerkt. Ontzettend melig zooitje vandaag, leek wel vrijdag zo melig. Ga zo even met mijn vader naar opa.
Sterkte bij opa. Ik ga eens even assisteren bij het douchen van zoon (Jinnyman is daar maar vraagt om ondergoed en zo voor Thomas). Fijne avond!
Jij ook!
Zo hé, even 5 (!!!!!) pagina's bijgelezen! Wat een geklets, gezellig hoor!

Juud: streep is een streep hoor! Maar dat kan je niet maken hoor, pas dinsdagavond terugkomen! Eerst ons lekker maken en dan...

Amalia: oei, laurens al niet meer slapen, dat is minder. Hopelijk is het toch een fase!

Star fijn dat het achter de tug is, klinkt wel mooi idd. En lachen moet. Tijdens condoleance van stiefopa liet stiefvader heel hard een boer, we hadden allemaal de slappe lach, staat me nog goed bij! Oei ga even bijlezen van Eowynn, 30 weken... duim dat het goed gaat!

Jin: hai! Gezellig dat broer komt hoor! En een lekkert weekend bij jou dus, maar ook productief begrijp ik, jemig! Die jinnyman is flink aan de bak geweest! Lekker zeg! Duimen voor de oppas!

Mal: Arme Jonathan dus niet lekker, vervelend! Hopelijk knapt hij snel op!

CD: fijn dat het iets beter gaat en fijn dat er een beslissing is genomen over werk! Gaat snel nu hè!

Kokos: Jemig naar nieuws zeg! Tsja over Kokosman is alles al gezegd, ik sluit me aan. Fijn dat jullie avondje leuk was!

Compu: goed dat je zo'n training doet, slechter kan je er niet van worden idd! Oei nieuwe Zara! ja ook niet helemaal mijn stijl, maar misschien ga ik morgen toch maar even kijken...

Bam en Suze: jullie ook genoten?

Hier alles goed. Heerlijk geschranst! Weekend was wel gezellig, al is weekend met schoonouders maar vooral zwager en diens vriendin wel even aanpassen. Lastig hoor! Vooral die laatste twee doen echt alleen hun eigen ding en passen zich niet echt aan. Even slikken voor mij zo nu en dan... Maar al met al was het leuk. Ties heeft enorm genoten! Jochie keek zijn ogen uit in zwembad en naar de vogels daar. Helemaal geweldig om te zien. Iets minder was het verwerken daarvan, jochie heeft bij ons op de kamer geslapen end rie nachten in zijn slaap alles van de dag nog eens verteld! Heel schattig maar wel vermoeiend! Haha! Buik ploft nu echt! Ben vast heel dik geworden! Heb nu ook veel last van mijn rug, donderdag maar even navragen bij vlos. Erg lastig, maar ja, hoort er vast bij.
Goedeavond,

Wat lees ik hier..jeetje wat een spanning Juud! Maar eh hallo?? Wij willen natuurlijk wel gelijk op de hoogte worden gesteld als je op de digitale test heb geplast

Hihi Star, Ciara met luier op het potje.. Hoef je iig het potje niet schoon te maken.

Cin, kan jij geen collum gaan schrijven ofzo? Haha.. jij schrijft echt leuk. Beetje jammer dus dat Gijs niet zindelijk is

Helen hoe was je gesprek? Viel het een beetje mee?

Bridges, klinkt als een erg leuk weekend! Hihi..schattig dat Ties in zn slaap praat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven