Pilstoppers

24-03-2010 22:00 581 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNaam kind

+ geb.datum Bijzonderheden

Amy27 30 Sara

(06-09-06)

Brabbel 27 Kaj

(23-01-08)

DDDJ 28 Daphne

(08-06-06)

Frans 29 Milena

(18-03-06)

Bojan

(06-02-09)

Hera27 29 Nick

(18-04-06)

Luke

(01-08-08)

Jacinta 30 Tristan

(08-06-06)

Vera

(04-12-09)

Kayleigh 31 Kayleigh

(18-08-06)

Detlev

(25-11-08)

Nala24 28 Esmée

(14-09-09) Noa1977 30 Lotte

(06-11-06)

Sophie

(19-03-09)

Quintie 27 "Jano"

(24-06-06)

"Jani"

(27-07-09)

Stiertje1971 37 Yannick

(24-08-06)

Twaalf september 31 Ties

(29-06-06)

Fenne

(01-10-08)

Universe Zoon

(06-01-07)

Helaas, hier weer een zieke Esmée.

Ze zit nu al op de 38 graden en huilt om niets.

Gelukkig is ze nu weer in slaap gevallen.

De rest van de ochtend ff aankijken, want ze hoest weer als een gek. Anders bel ik gewoon de ha weer en nu laat ik me niet meer wegsturen.
Vanmiddag bij de ha geweest.

Het arme zieltje heeft een bovenste luchtweginfectie.

Gelukkig heeft ze een kuurtje en hopelijk is ze nu snel van dat rot hoestje af.

Ze is echt zielig. Herken mijn kind niet.

Ze zit gewoon stil op mijn schoot! Vaak ook nog tegen mij aan te hangen.

Ze zit wel eens vaker op schoot, maar dan nooit stil.

Geniet er ook gewoon een beetje van, dat ze eindelijk eens tegen mij aan kruipt.
Arm meisje, zo ziekjes en hoesten, ook niet leuk. Beterschap met het kleine dametje.

Frans, spannend hoor naar je man heel ver weg! Maar wel heel leuk lijkt me. Wel moeilijk om zolang zonder je kids te gaan... Verdere week goed gegaan op school met milena. Vind je het niet lastig om te zien, je kleine meisje, helemaal omdat je ook daar werkt zie je nog veel meer natuurlijk.

Hier lekker weekend, heb maandag nog een dienst, maar verder vrij! heerlijk met dit weer. Morgen ga ik met mijn zusjes en moeder naar de libellezomerweek, gezellig een dagje op stap met elkaar en we hebben nog perfect weer ook!

Detlev is wat ziekjes, hoest nogal en snel van slag en moe, maar blijft verder nog wel lief en vrolijk, gelukkig.

Gisteren nog een arbeidsvoorwaarden gesprek gehad en daar zijn we goed uitgekomen, dus kan nu wel zeggen: ik heb een nieuwe baan, einedelijk na 10 jaar bij dezelfde werkgever wel eens een keer tijd. Moet nog even met mijn oude werkgever in de weer over wanneer ik daar weg kan. De zomervakantie zit er natuurlijk bij, dus of ervoor of erna! Maar goed dat bespreek ik volgende week nog wel, heb genoeg vakantiedagen in ieder geval!
Joehoe Kay
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Nala, sterkte met je meisje.

Kay, gefeliciteerd. Super goed gedaan!!!!!!!!
Kay, gefeliciteerd! Wat super nieuws.

En veel plezier morgen.

Nala, gelukkig gaat het weer wat beter met Esmee (zag ik op hyves)

Frans, wat leuk zo'n vakantie. Kan me wel voorstellen dat het raar is om te gaan zonder kids.

Hoe ging het deze week met Milena? Sneu dat ze zo verdrietig was. Klonk ook echt als een rotdag.

Ik ga morgen met de kids een fotoshoot doen voor vaderdag. Ben erg benieuwd hoe dat gaat. In het bos, dus weer is perfect!

vanmiddag kwam er een jongen uit de klas van Nick bij ons spelen. Afgelopen maandag was Nick daar geweest. Wat worden ze groot.

Ga nu nog even tv kijken. Groetjes en allemaal een fijn weekend.
Hoi!

Nala, hoe is het met Esmee? Is ze al weer beter?

Hera, hoe ging de fotoshoot? Kun je er fotos van op hyves zetten? Ik ben zo benieuwd naar je jongens!

Ik vind het idd soms lastig dat ik nu op dezelrfde school werk. Het is ook leuk hoor, zo weet ik nu al in welke klas Milena komt enz. Maar om haar zo te zien staan, dat is niet leuk. Had ik liever niet gezien. Ik kon ook niet naar haar toe, want had vergadering. Gelukkig ging het de rest van de week heel goed op school. Althans denk ik, want ze gaat er vgrolijk naar toe en gisteren huilde ze even omdat de juf had gezegd dat ze nu 4 dagen vrij zijn (dinsdag ook vrij). Haha en dan zou ze school zo missen!

Hoe is het met Nick op school?

Vanochtned zijn we eerst naar de bouwmarkt gegaan, zand hal;en voor de zandbak. Toen naar de stad gelopen. Lekker gewinkeld met 2 lieve kindjes. Ook nog lekker geluncht in de styad op een terrasje,. Heerlijk zulk weer! Bojan was heel noe, eerst viel hij in de buggy in slaap. Ik kon hem overtillen naa rde auto en toen van de autonaar zijn bed .

Vanavond gaan we bbquen bij mijn schoonmoeder. M en B blijven daar slapen en wij gaan naar de meimakrt in Tilburg. Leuk, ik heb er zin in!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Als ik de foto's heb zal ik proberen om wat te plaatsen onze hyves en na vaderdag op mijn eigen hyves.

Was erg leuk vanmiddag en heb al een paar mooie foto's gezien.

Frans, Dat lijkt me heel moeilijk om je kind zo te zien.

Gelukkig ging het de rest van de week wel goed. Lekker dagje gehad zo te horen. Hopelijk was het in Tilburg ook leuk.

Nick vindt het geweldig, nog wel wat moeite met het vroeg opstaan (zegte elke morgen:"ben nog zo moe "

Maar geniet heel erg.

Morgen gaan we weer bij de pups kijken en mogen we ze knuffelen/aaien etc. Heb er veel zin in.

Fijn weekend allemaal.
Hai hai!

Hier gaat het gelukkig weer stukken beter met Esmée.

's Avonds merkte ik gelijk al verschil.

Ze hoest helaas nog wel, maar het kuurtje duurt ook een week.

Heb al een paar leuke dagen achter de rug.

Vrijdag naar de Toppers geweest. Hadden voor het eerst staanplaatsen en echt ook een goed plekje uitgezocht. (naast het pad waar ze op kwamen en alle gasten weer weg liepen )

Gisteren ben ik met mijn zusje en mams naar de film "De gelukkige huisvrouw" gegaan.

Die was wel behoorlijk heftig.

Heb het boek ooit eens gelezen, maar wist niet dat die film zo pittig was.

Mijn mama hart deed soms ech wel ff pijn en voor mijn zusje, die nu 12 weken zwanger is, was het ook soms moeilijk om allemaal te zien.

Maar er zit zulke goede humor in die film. Dat maakt em echt geweldig om te zien.

Vandaag verjaardag van zwager en schoonzus en morgen op kraamvisite bij mijn neef.

En dan is het lange weekend weer voorbij. :-)

Kay, wat goed, alles geregeld voor je nieuwe baan!

Hoe was het bij de Libelle zomerweek?

En Detlev weer helemaal opgeknapt?

Hera, ben benieuwd hoe de foto's zijn geworden.

Veel plezier vandaag bij de pups!

Frans, hoe was de meimarkt? Wat is dat psies?
Frans, lekker avondje gehad?

Hera, ben ook benieuwd naar de foto's. En lekker geknuffeld met het doggie. Zijn jullie al uit de naam?

Nala, gelukkig gaat het alweer wat beter met Esmee. En mama weer een lekker druk weekend gehad, klinkt goed!

Ben wel benieuwd naar de film (heb ook wel het boek gelezen, maar dat is wel lang geleden)

Fenne heeft hier nu toch ook de waterpokken (inderdaad precies 2 weken later)

Ze heeft er wel wat meer last van dan Ties. Ze heeft er nog niet zo heel veel, maar wel een aantal rond haar anus en zelfs op haar schaamlippen. Dat broedt natuurlijk lekker met dit warme weer en een natte luier.

Maar afgezien van een af en toe "au" is ze nog steeds lekker vrolijk.

Man gaat straks met Ties nog even mijn vader helpen met het ophalen van de caravan.

En vanmiddag nog even naar de braderie in het dorp.
Au, wat sneu voor Fenne. Kan me voorstellen dat het niet zo prettig is op die plekken.

Fijn dat ze verder wel vrolijk is.

Veel plezier op de braderie.

Gelukkig gaat het met Esmee ook weer wat beter. En weer een druk/gezellig weekend achter de rug zo te lezen.

Ik heb het boek wel gelezen en vond dat al die film kijk ik dus liever een keer alleen thuis

Ik heb op onze hyves een link van de foto's geplaatst. Moet nog een keuze maken dus suggesties zijn welkom. Ze heeft een aantal bewerkt en kan er evt. nog meer bewerken.

Bij de pups was het geweldig. En Nick heeft de naam Doenja gekozen.

Nu ga ik even rustig de foto's bekijken en dan vanmiddag BBQ. Hoop dat Luke wat beter te pas is. Pfff die is vandaag dwars.

Fijne dag allemaal
hera, onze oude hond heette donja.

Wij gaan ook aan de bbq, eet smakelijk.

Fenne straks in een havermoutbad, even kijken of dat werkt.
Hoop voor je dat het havermoutenpap heeft geholpen en dat de jeuk wat minder is.

Wij hebben ook nog getwijfeld over de naam Donja. Is ook een hele mooie naam.

Fijne avond allemaal
Fenne is echt zielig, ze zit helemaal onder en is er echt ziek van. Zegt ook steeds au, en wil alleen maar op schoot.
Ohhh wat sneu. Hoop dat ze snel weer opknapt
Ah arme Fenne. Wij hadden voor Bojan iets van verkoelende zalf oid. Via apotheek. Weet niet of het hielp, hij was toen nog klein. En sokjes om zijn handen tegen het krabben, maar dat gaat Fenne niet meer pikken denk ik. Armerd. Hopenlijk is ze snel beter!

Doenja, leuke naam. Waar ken ik die van? Is dat uit een boek of zo?

Gisteren zijn we naar het strand geweest. Leukleuk. Milena en Bojan hadden allebei nog nooit de zee gezien. Milena vond het griezelig en Bojan kroop er zo in . Grapjas.
12-9, sterkte met zieke Fenne

Hera, Doenja is een mooie naam zeg!

En ook mooie foto's van je jongens.

Reactie staat op Hyves.

Lache Frans, met de kids naar het strand.

Moeten jullie best wel stukkie voor rijden. Scheelt dat wij dan weer dichterbij wonen.

Doenja ken je misschien van de serie Dunja en Desie. (of hoe je het ook schrijft)

Ik heb een lekker dagje gehad.

Heerlijk in het zonnetje geluncht en paar spulletjes gekocht voor de vakantie.

Morgen is Esmée naar het kdv en ik hoef tot nu toe nog niet te werken. (misschien Vent helpen op het bedrijf)

Dus lekker rustig weekje tot nu toe
Oh ja van Doenja en Desi idd. Badankt Ik ga ook eens even op hyves kijken naar de mannen van Hera
Nou, Vent heeft geen hulp nodig, dus das lekker.

Ik ga foto's inplakken en beetje voorbereiden voor de vakantie.
Hey 12-sept hoe gaat het met Fenne? Heeft ze het ergste gehad nu? Zielig hoor die rotplekjes ook... Ik had ook calendulan zalf wat wel wat hielp tegen de jeuk. En veel badderen in havermout.

Leuke foto's hoor Hera, wilden ze goed meewerken, het ziet er zo goed en vrolijk uit zo saampjes. Enne Doenja klinkt als een leuke naam!

Lekker dagje vrij gehad gister Nala?

Leuk naar het strand, daar gaan we deze zomer ook nog een keer heen. We hebben hier in de buurt wel een strandje en een plasje, maar das toch anders dan de zee.

De libelle zomerweek was gezellig, vindt de beurs niet echt super of zo, maar gewoon een dag op pad met moeder en zusjes is leuk! En we hadden ook nog eens geweldig weer, dus dat was helemaal leuk!

verder weinig te melden, nu lekker 2 dagen vrij en even geen deadlines voor school, dus kan me even richten op de kids, wel zo gezellig voor hun.
12-9, hoe is het met Fenne?

Kay, ik had gister een heerlijke vrije dag.

Vandaag ook gedeeltelijk, moest alleen naar de tandarts voor zenuwbehandeling. Maar viel gelukkig mee.

Brabbel, jij had een trouwerij vandaag las ik op Hyves?

Zagen ze er mooi uit?

Morgen ook weer een leuke dag voor de boeg.

Shoppen met mijn zusje.

Ga kijken voor een spiegelreflexcamera. :D

Nu lekker slapen.
Heb een mooie camera gevonden!

En ook nog een buggy voor de vakantie. (nemen we toch maar mee)

Helemal happy!

Iedereen een fijn weekend!
hi girls,

Nala, leuk he zo'n camera. Wat voor een heb je? Wij hebben vorige week een Nikon gekocht.

Brabbel, hoe was de bruiloft?

Frans, lekker zo'n dagje zee (kan me er al niks meer bij voorstellen, als ik nu naar buiten kijk)

Kay, lekker zo'n dagje samen weg. Maar libbele week lijkt me ook wel erg tuttig (heb zo'n stukje gezien met knutselende vrouwen, brrr)

Wanneer begin je met je nieuwe baan?

Fenne knapt hier al aardig op. Geen koorts meer en waterpokken zijn aardig ingedroogd. Man moest dit weekend werken, dus al 3 dagen met de kids alleen (weet het Frans,3 stelt echt niks voor) En dan ook nog met zo'n dag dat je niet naar buiten kan, echt vreselijk. Was blij dat man thuis was, hij is ze nu dus lekker in bad en naar bed aan het doen.

En nog 4 dagen werken.........................
Wij hebben een Canon gekocht 12-9. Echt helemaal geweldig!

Moet em nog wel ff goed onder de knie krijgen, maar gewoon veel foto's maken.
Leuk allemaal nieuwe camera's. Ik zag al een paar mooie foto's voorbij komen Nala.

12-9 wat fijn dat Fenne weer wat opgeknapt is. Mooi op tijd!

mocht ik je niet weer "spreken" alvast een fijne vakantie!

Nala, hoe is het met je? Weer fit?

Kayleigh, hoe reageerde ze op je werk dat je weggaat?

Duik nu mijn bed in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven