F2006

06-08-2009 10:02 2598 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier ook weer terug van vakantie, niet echt geworden wat we ervan hoopten. Koud op het water dus weinig gezeild op onze nieuwe boot. De kinderen vonden het gelukkig wel heel leuk. Verder bij wederzijdse ouders gelogeerd en dagjes weggeweest. Ook leuk, maar minder vakantiegevoel voor onszelf.

Lisa had ook bedacht dat ze zonder zijwieltjes wilde fietsen, maar na 2x oefenen vond ze dat het wel erg lang duurde voordat ze het kon.. Lijkt op haar mama, die wilde ook graag een rijbewijs zonder te hoeven lessen. En had uiteindelijk 85 lessen nodig.. . Is eigenlijk maar iets meer dan 2 werkweken, valt zo bezien wel mee, toch?

Maartje is hier de driftkikker, als iets madam niet zint vliegt hetgeen ze in haar handen heeft door de kamer. (Waaronder al 2 'onbreekbare' borden). In de boot vloog een glazen pot met oploskoffie door de lucht (toen ze even niks anders bij de hand had) en haar zonnebrilletje ging met een boog overboord. Ze lijkt steeds wel onder de indruk als we streng zeggen dat ze niet mag gooien als ze boos is. We zetten haar ook even apart, gaat ze van huilen en zegt zelf: Mag niet gooien he mama? En de volgende keer doet ze het impulsief gewoon weer.. Zucht.

Koters zijn trouwens de hele tijd veel te laat gaan slapen. Was te leuk op de boot, met z'n 2-en in 1 kajuit werd echt niks. Dan lagen ze om 21.30u nog te keten. Maar ook apart sliepen ze op z'n vroegst om 20.30u (gewoonlijk een uur eerder. En Maartje slaapt dan wel uit tot 8-8.30u, maar Lisa is vaak gewoon om 7.30u alweer wakker. (Wat Lau dan weer een prima tijd zou vinden...) Overigens mogen ze hier echt niet uit bed voor 7.00u, net zomin als om 4.00u of zo. We zeggen gewoon: Het is nog nacht, bed in en slapen. En ik wil je niet meer horen. Levert wel protest op, maar uiteindelijk slapen ze meestal wel weer of zijn in ieder geval stil. Ik ben daar gek om beneden te zitten om 6.30u Dan gaan mijn ogen nog niet eens open!

Lau, kan zeker niet tegelijk he? Cyste en galblaas? Hoewel ze soms van die gecompliceerde operaties doen waarbij iemand urenlang onder narcose is, en dat kan dan toch ook? Galblaas laparoscopisch verwijderen gaat maar door 3 kleine gaatjes en duurt 1 uur. Cyste is ander verhaal, dat duurt vast langer en dan bij elkaar ms wel te veel voor je lijf. Bij dieren ben ik meestal geneigd om dingen wel tegelijk te doen, juist vanwege anders 2x narcose en herstelperiode (waarbij ze ook vaak een week zo'n kap om moeten zodat ze er niet aan likken, maar dat is bij jou waarschijnlijk niet nodig. )
Hmm, had nog niet in mijn rooster gekeken geloof ik.. 6 juni heb ik weekenddienst en ook een zeilwedstrijd. Dus als ik vrij kan krijgen (wat ik betwijfel..) dan ben ik zeilen.
quote:Dokkie schreef op 15 mei 2010 @ 21:40:

(waarbij ze ook vaak een week zo'n kap om moeten zodat ze er niet aan likken, maar dat is bij jou waarschijnlijk niet nodig. )
quote:Dokkie schreef op 16 mei 2010 @ 15:26:

Hmm, had nog niet in mijn rooster gekeken geloof ik.. 6 juni heb ik weekenddienst en ook een zeilwedstrijd. Dus als ik vrij kan krijgen (wat ik betwijfel..) dan ben ik zeilen.
Argh, ik moet het even kwijt hoor... Daan z'n tas is kwijt. Met alle verschoonspullen, schriftje voor de thuiszorg, kleren (nét een van z'n nieuwere broeken erin gestopt omdat ik die zo voor handen had), broodtrommels?...

Ik baal er zo van, zit echt met tranen in m'n ogen op m'n werk omdat ik het zo vervelend vind. Ze belden net van de bso, of er vanmorgen wel een tas meegegaan was, en er was op school al uitgebreid gezocht door de leidster van de bso en de juf.

Zou het zó sneu vinden als iemand de tas expres verstopt heeft of zo
waar is ie kwijt geraakt dan, onderweg of op school?
Tieg, nee toch. Is de tas nog weer terecht?

Weet Daan niet of die ergens gebleven is en of hij hem met overblijven nog had?

Hopelijk komt die snel weer terug. Vindt het al zo'n verantwoording voor die kids om te zorgen dat je de tas niet kwijtraakt.

Dok, niet goed gepland hoor. Hoe is het met de diefstallen? Is er nog meer gestolen of al iets bekend?

Cees, haha was eerst nog niet wakker maar hoe verzin je het 3s.

Ben het verder even kwijt (zo zonder teruglezen).

Hier druk drukker drukst (net als iedereen). Allemaal verjaardagen. Gisteren die van Floor gevierd. Ze is was echt jarig. Tenminste, ze was echt het feestvarken maar volgens haar pas over 2 nachtjes slapen jarig (klopt ook). Ze was wel wat ziekjes het weekend. Gisteravond moest ze iedere keer spugen van het hoesten, echt dkke prut. Gelukkig lag ze bij ons. Je hoorde het bijna niet maar ze lag op haar rug die dikke prut weg te werken, tenminste te proberen. Durfde dus eerst een tijdje de lamp niet meer uit te maken zodat ik tenminste kon zien wat er gebeurde. Vandaag maar bij haar thuis gebleven en nog de traktatie in elkaar geknutseld en gebakken.

Ben echt toe aan een weekend helemaal niets maar dat duurt nog wel even, pas over een maandje ofzo na mijn examen.

Nu ga ook ik maar lekker naar bed. Ben benieuwd of Floor zich morgen wel jarig vindt als ze de muts opkrijgt bij de opvang.

Nope, tas niet terecht. Meer in de ak...

Nic, alvast gefeliciteerd met Floor, hopelijk is ze morgen wel wat fitter...

Pfff ben nu ook al weer toe aan weekend, ga straks ook gewoon lekker slapen. Dagje werken was al weer lekker druk, merk dat nu al weer met lopen. En dat terwijl ik echt niet veel gedaan heb...
Zo, hehe, tas is weer terecht. Bleek in een verkeerde klas te zijn neergezet. Hoop zorgen om niks dus.

Vanmorgen nog een check bij de vk, alles was goed. Bloeddruk mooi laag (hoe is het mogelijk), hartje klopte mooi. Tessel was lekker aan het spelen, en man zat er een beetje voor spek en bonen bij.

Vind het wel een dubbele praktijk hoor. Op zich allemaal aardige dames, maar qua overdracht is het een beetje bagger allemaal. Moet zelf om dingen vragen, en zeker de eerste keren kon ik iedere keer vertellen waarom ik de 20 weken echo in het ziekenhuis liet maken, en wat er met Daan allemaal was. En nu ook weer moeten vragen om de brief met de definitieve uitslag van de 20 weken echo - hee, daar kwam dus ook nog een brief van de termijnecho uit het ziekenhuis bij - dus weinig vertrouwen zo.

En zoals vanmorgen, had ik om 9.10 uur een afspraak, mooi aan het begin. Kon uiteindelijk pas om half 10 naar binnen, kwart voor 10 weer buiten, maar dus mooi een half uur later de trein. Da's wel balen op zo'n moment, maar goed.

Nu in ieder geval hard aan de slag, 't is al weer bijna lunchpauze
mooi!
Tieg, niet fijn als je niet helemaal op je vk proaktijk kan vertrouwen. Fijn natuurlijk dat ze aardig zijn maar het moet ook wel goed lopen.

Ga je weer in het ziekenhuis bevallen of deze keer thuis?

Dag is alweer bijna voorbij. Moet vanavond nog zoveel dingen doen dat ik nu eigenlijk alleen nog maar zin heb ik slapen. Komt vast nog wel goed straks.

Hoop dat Floor neit helemaal total loss is na het dagje opvang terwijl ze nog niet helemaal opgeknapt is. Ze kon daar wel lekker haar feestje vieren vandaag en dat was al leuk geweest hoorde ik.
Ojee, Floor bijna jarig, dat betekend dat Lasse ook alweer bijna jarig is...tsss...gaat weer belachelijk snel allemaal dus.

fijn dat de tas weer terecht is Tieg (had ook al gereageerd in ak), en fijn dat de controle goed was vanochtend. Je zat toch daar bij de huisartsen? Dat is volgens mij een andere dan waar ik was, tenzij zij daarheen verhuist zijn. Ik was in ieder geval wel tevreden, maar ja, daar heb je niets aan denk ik want switchen lijkt me ook geen ideale optie.
Mama: "Ik heb papa gisteren gevraagd of hij ook op weekend vakantie wilde, maar papa moet verder werken aan het dak"

Jess: "O dat is niet zo leuk voor papa. Dan is hij helemaal alleen..."

Tieg zit je wel lekker in je velletje?
Cees, ga je op weekend vakantie? Papa moet nu natuurlijk hard werken om alles voor 6 juni af te hebben

Lau, gaat hard hé.

Floor was wel echt lekker jarig, beetje ziekjes tussendoor maar ze heeft zich prima vermaakt. Ook erg blij met al haar kadootjes. We hebben nu een echte buitenspeeltuin aan huis.

Vannacht was ook weer gezellig. Floor wakker om 5 uur, ze wilde bij ons, ik wilde dat niet. Even met haar zitten. Ze heeft een vervelend hoestje en wilde wat drinken. Heb ik als lieve moeder maar gehaald voor haar. Ze drinkt, ik wil haar weer in bed gaan leggen, ze krijgt een hoestbui en kotst haar drinken over mij heen.

Ik even later weer schoon, Floor was niet vies geworden. Ze ligt vervolgens nog 2 uur lang bij ons in bed liefdevol in mijn gezicht te hoesten. Dan gaat de wekker terwijl ik nog wil slapen want 5 uur was niet echt mijn idee om dan al wakker te worden en te blijven.

Je krijgt er zoveel voor terug hé
Floor nog van harte!!!

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Wanneer was Floor nou precies jarig dan? In ieder geval (nog) gefeliciteerd!!!

Tieg, hoe gaat t daar?

Wat een heerlijk weertje hè? De vogels fluiten voorop, en er is stilte in huis, heeerlijk! Afscheid met Sil ging beter/ goed, dus begin ik de dag ook anders. Tandarts heeft afgebeld (dag kan bijna niet beter worden ) en heb net weekendje weg geboekt, naar Hilvarenbeek (bijna een wereldreis..) Heb dr zin an, vooral als het dit weer blijft!

Lau, hoest daar? En Marlee, herstel je goed?

Dok nog nieuws over de diefstal?

En Jos, leef je nog wel??
Floor, nog gefeliciteerd!!! Ik las dat een leuke dag is geweest!

Zit nog met mijn been omhoog, morgen weer naar fysio. Mag nu binnen op 1 kruk proberen te lopen, hoop dat ik volgende week zonder krukken kan gaan lopen. Ben het goed zat . Zeker met dit mooie weer. Heb wel van de week voor het eerst auto gereden en dat ging in ieder geval heel goed.

Cees, ga je weg dit weekend?

Lau, hoe is het met je stenen, nog veel last?

Tieg, fijn dat de tas weer terecht is. Zal een hele opluchting zijn. Heb je nog veel last van je bekken en heb je nog een goede fysio gevonden? Balen dat je niet zo happy bent met je vk. Moet je wel ene goed gevoel bij hebben. Ga je trouwens thuis bevallen of in het zh?
Cees, wat een super dag en fijn dat het goed ging met Sil.. en Hilvarenbeek... ga je naar een park . Het wordt super weer dit weeekend, dus wordt top!!
Haha Cees, niet naar de tandarts hoeven is altijd fijn. Helemaal als het met Sil al beter ging. Je hebt mooi weer. Geniet van je dag zou ik zeggen. Ga je dit weekend weg? Veel plezier in ieder geval.

Floor was trouwens dinsdag jarig (18 mei).

Ik zit erover te denken om zaterdag al jou kant op te rijden met de kids. Is er in de buurt een mooi plekje om te overnachten. Dan hoef ik niet zo lang in de auto heen en terug. Ik weet nog niet of ik man meekrijg. Gaan er nog meer mannen mee?

Marlee, gaat het op 1 kruk lopen wel goed? Hoop dat je er snel vanaf bent. Je kan wel je koffie weer zelf meenemen binnen.

Wanneer begin je ook alweer met je nieuwe baan?

Hmm, wilde nog iets zeggen maar ben het kwijt. Zal wel niet heel belangrijk zijn geweest dan. Dan maar even een kop koffie halen.

Marlee, kun je niet in de tuin met been omhoog? Of heb je er van alles omheen?

En auto rijden mag wel? Belast je dan niks?

Ja aankomend weekend, bij safaripark beekse bergen. Heb er mega zin in, zo ff op de valreep er tussen uit en helemaal gericht op de kids. Als wij maar in de zon kunnen toe kijken, dan is het prima!

Haha, ik vroeg gisteren aan jess dat ik moest kijken naar en weekend vakantie waar voor ons allemaal wat leuks was. Hij wilde graag zwembad, en Sil ook. Ik wilde graag mooi weer. Toen ik vroeg wat papa volgens hem dan zou willen, zei hij "heel veel bier drinken" Hoe hij dr op komt.. hork drinkt zelden bier!

O en hij vertelde ook dat we ook wel even (!) naar de Bahama's konden gaan, want daar was klasgenoot ook geweest en daar zijn dolfijnen.. Wat een wijsheden allemaal..
Huh? Floor dinsdag al jarig geweest? Ben ik nou zo in de bonen? Dacht toch echt dat het vandaag was...nou ja, voor Floor dus, sorry voor de late felicitatie!

Lekker Cees, weekendje weg. En het wordt superweer dus dubbel genieten! Hoewel ik best snap dat Jes het gewoon ff probeert, de Bahama´s

Marlee, begrijpelijk dat je het zat bent hoor, hopelijk gaat het snel verder vooruit.

Geen last van galstenen op het moment gelukkig. Zolang ze blijven zitten waar ze zitten gaat het goed, hopelijk blijft dat zo. Zie wel een beetje op tegen die operatie voor die cyste, dat is maandag over een week alweer. Maar aan de andere kant, dinsdag over een week is alles alweer achter de rug
Het sneeuwt hier......

appelbloesemblaadjes! I love spring!

(ben nog maar een half uur buiten geweest, maar geniet vanachter de ramen!)

Lekker de koffer aan het inpakken, niet te geloven hoeveel zooi er mee gaat voor paar dagen weg..(en dan doe ik voor mijn gevoel simpel)

Fijn Lau, dat t rustig is in je lichaam.. Hoe heb je de vorige operatie van je cyste ervaren?
Dat ging wel goed, kon dezelfde dag nog naar huis ook toen. Hopelijk nu ook weer. Ik herstel blijkbaar redelijk snel van operaties en narcoses enzo (na ks van Nina mocht ik na 1,5 dag naar huis) dus denk dat het wel goed komt.

Maar ik zou ook liever een weekendje weg willen hoor En leuk, die bloesem, staat zo mooi altijd vind ik.
Laat je me weer alleen op de vrijdagavond Cees.
Heb je nog veel pijn Marlee? Of is het meer dat je knie nog zwak is en daarvoor steun moet hebben?

Fijn dat het bij jou nu even rustig is Lau! En operatie is al snel nu! Spannend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven