dubbel zoute drop
dinsdag 9 juni 2009 om 17:05
Ik ben vast niet de enige die erg van zoute drop houdt. Liever zelfs dubbel zoute drop, het kan me niet zout genoeg zijn.
Maar... waar kun je dat tegenwoordig nog kopen?
De enige plek waar ik het tegen ben gekomen is in de schepbakken bij Trekpleister, maar die dropjes liggen er vaak al zo lang dat ze uitgedroogd zijn en naar parfum smaken.
Bestaat zoiets niet meer in een zakje of doosje? Wie weet het?
Maar... waar kun je dat tegenwoordig nog kopen?
De enige plek waar ik het tegen ben gekomen is in de schepbakken bij Trekpleister, maar die dropjes liggen er vaak al zo lang dat ze uitgedroogd zijn en naar parfum smaken.
Bestaat zoiets niet meer in een zakje of doosje? Wie weet het?

woensdag 10 juni 2009 om 16:35
De aller aller allerlekkerste zoute drop vind ik "Grachtenpandjes" (in doosjes bij de Aldi). Zijn misschien niet dubbel zout, maar wel heeel erg lekkeer. Daar zit een apart smaakje aan.
Vroeger (800 jaar geleden).. nee hoor gekheid, in de jaren 70 of zo... verkochten ze zoute jujubes. Daar vrat ik mijn vingers bij op.
Vroeger (800 jaar geleden).. nee hoor gekheid, in de jaren 70 of zo... verkochten ze zoute jujubes. Daar vrat ik mijn vingers bij op.
donderdag 20 mei 2010 om 14:09

donderdag 20 mei 2010 om 14:23
donderdag 20 mei 2010 om 17:08
Hier ook overmatige speekselaanmaak. Heb ik verder alleen bij de gedachte aan zure matjes 
Ik wil ook wel weten waar je DE dubbelzout kunt kopen. Zal van t weekend de dille en kamille eens proberen. Ik wil wel echt ECHT zout...vind die suikervrije ovaaltjes best lekker hoor, maar komen naar mijn mening nog niet eens in de buurt van echte dubbelzoute drop. Het moet haast pijn doen op je tong

Ik wil ook wel weten waar je DE dubbelzout kunt kopen. Zal van t weekend de dille en kamille eens proberen. Ik wil wel echt ECHT zout...vind die suikervrije ovaaltjes best lekker hoor, maar komen naar mijn mening nog niet eens in de buurt van echte dubbelzoute drop. Het moet haast pijn doen op je tong

maandag 24 mei 2010 om 23:08