Pandora de echte of de namaak?
dinsdag 24 juli 2007 om 14:43
Hoi,
Ik heb een pandora armband met 2 bedeltjes. Vrij kaal nog en zit erover te twijfelen om wat bedeltjes te kopen in pandora style dus de neppers, ook vanwege de kosten. Wie heeft er ervaring mee, of is het toch mooier om de orginele pandora bedels te nemen? Waar kan ik deze voordeliger krijgen op internet.
Bedankt voor jullie reacties alvast.
Kim
Ik heb een pandora armband met 2 bedeltjes. Vrij kaal nog en zit erover te twijfelen om wat bedeltjes te kopen in pandora style dus de neppers, ook vanwege de kosten. Wie heeft er ervaring mee, of is het toch mooier om de orginele pandora bedels te nemen? Waar kan ik deze voordeliger krijgen op internet.
Bedankt voor jullie reacties alvast.
Kim
dinsdag 24 juli 2007 om 15:13
hoi,
neppandora's verkleuren vrij snel, de glans vervaagt en je moet opletten dat je je schroefdraad er niet mee verknalt. Ik zou alleen voor de echte gaan, en het is toch leuk dat je altijd wat kan vragen voor je verjaardag/kerst enz. voor je het weet ben je er weer een paar rijker. Veel juweliers hebben een actie op de pandora, na 10 aankopen krijg je de laatstste gratis oid.
Veel plezier met je pandora
gr loonit
neppandora's verkleuren vrij snel, de glans vervaagt en je moet opletten dat je je schroefdraad er niet mee verknalt. Ik zou alleen voor de echte gaan, en het is toch leuk dat je altijd wat kan vragen voor je verjaardag/kerst enz. voor je het weet ben je er weer een paar rijker. Veel juweliers hebben een actie op de pandora, na 10 aankopen krijg je de laatstste gratis oid.
Veel plezier met je pandora
gr loonit
dinsdag 24 juli 2007 om 15:20
Je kunt eventueel hier bestellen, http://www.pandorashop.nl/index.aspx
Hier heb ik glazen kralen besteld voor mijn moeder haar trollebeads armband, zij is juist voor de trollbeads gegaan omdat daar alle kralen oppassen. Op pandora past alleen pandora.
Ik moet zeggen, ik zag geen verschil tussen de orginele trollbeads en de "nepperds" afgezien van de prijs. Ik weet alleen dus niet hoe het met de pandora's zit,
Hier heb ik glazen kralen besteld voor mijn moeder haar trollebeads armband, zij is juist voor de trollbeads gegaan omdat daar alle kralen oppassen. Op pandora past alleen pandora.
Ik moet zeggen, ik zag geen verschil tussen de orginele trollbeads en de "nepperds" afgezien van de prijs. Ik weet alleen dus niet hoe het met de pandora's zit,
donderdag 16 augustus 2007 om 12:08
donderdag 16 augustus 2007 om 14:18
Ik heb er een van me ouders gekregen. toen ik me diploma had gehaald.
van hun kreeg ik er ook meteen drie bedels en twee stoppers bij. Dus hij was meteen al redelijk gevuld.
Ik zou idd ook voor de echte gaan. Het kost wel wat meer. maar is ook mooier. en de neppers verkleuren sneller. en kunnen je armband ook beschadigen. dat is zonde!
van hun kreeg ik er ook meteen drie bedels en twee stoppers bij. Dus hij was meteen al redelijk gevuld.
Ik zou idd ook voor de echte gaan. Het kost wel wat meer. maar is ook mooier. en de neppers verkleuren sneller. en kunnen je armband ook beschadigen. dat is zonde!
dinsdag 21 augustus 2007 om 16:39
Heb ook een Pandora-armband en heb er ook neppers aan gehad, maar die verkleuren erg snel. De echte Pandora-bedeltjes blijven wel mooi. Dus ik zou voor de echte gaan. Alleen de glazen "bedels" blijven wel mooi en zijn stukken goedkoper dan de glazen bedels bij de juwelier. Dus daar kun je gerust neppers van kopen.
dinsdag 21 augustus 2007 om 18:40
donderdag 23 augustus 2007 om 08:38
Ik zou voor echt gaan. Heb ik namelijk ook, hoewel ik ook verleid ben voor neppers aan te schaffen! Maar gewoon een beetje rondvragen naar de prijzen van de bedels. Ik ben er achter dat in bepaalde winkels het duurder is dan bij andere.
En zoals eerder gezegd gewoon voor allerlei gelegenheden kunnen mensen je er eentje kopen, is heel leuk om te vragen!
Gewoon een beetje geduld hebben, het gaat best snel.
En ik weet niet of je rookt, maar ik ken zat mensen die gestopt zijn en voor ieder pakje sigaretten dat ze normaal kochten, het geld opzij leggen voor een bedel. Ook een doel natuurlijk!
En zoals eerder gezegd gewoon voor allerlei gelegenheden kunnen mensen je er eentje kopen, is heel leuk om te vragen!
Gewoon een beetje geduld hebben, het gaat best snel.
En ik weet niet of je rookt, maar ik ken zat mensen die gestopt zijn en voor ieder pakje sigaretten dat ze normaal kochten, het geld opzij leggen voor een bedel. Ook een doel natuurlijk!

vrijdag 22 mei 2009 om 23:52
Ik heb zilveren neppers (maar wel echt zilver)
Ik koop ze bij het oorzaakje of via internet
Niet eens zozeer om te bezuinigen maar omdat ik de originele van pandora simpelweg gewoon niet allemaal mooi vind
(de vis van pandora bijvoorbeeld is gewoon simpel glad, ik heb nu een 'neppe' die echt schubben heeft en een mooie staart)
Via tante soeza punt en el
heb ik er een laten maken met een mini fotootje erin
(die zijn/waren er niet van pandora zelf)
Ik koop gewoon welke ik leuk/mooi vind
van welk merk dan ook, mits ze schroefdraad hebben en echt zilver zijn.
internet staat er vol mee
Ik koop ze bij het oorzaakje of via internet
Niet eens zozeer om te bezuinigen maar omdat ik de originele van pandora simpelweg gewoon niet allemaal mooi vind
(de vis van pandora bijvoorbeeld is gewoon simpel glad, ik heb nu een 'neppe' die echt schubben heeft en een mooie staart)
Via tante soeza punt en el
heb ik er een laten maken met een mini fotootje erin
(die zijn/waren er niet van pandora zelf)
Ik koop gewoon welke ik leuk/mooi vind
van welk merk dan ook, mits ze schroefdraad hebben en echt zilver zijn.
internet staat er vol mee
woensdag 21 april 2010 om 14:41
Hallo,
Ik ben voor moederdag inmiddels al 3 dagen aan het kijken naar een pandora armband maar je wordt overal overspoeld met allerlei merken en soorten dat ik even de weg kwijt ben
In eerste instantie wou ik echt alleen van pandora maar nu ik lees dat er ook veel prima Bmerken zijn begin ik te twijfelen
Mijn "eis'' is dat het armbandje van echt zilver is, dus geen troep
Heeft iemand een tip waar ik een armband voor een mooie prijs kan krijgen?
Ik ben voor moederdag inmiddels al 3 dagen aan het kijken naar een pandora armband maar je wordt overal overspoeld met allerlei merken en soorten dat ik even de weg kwijt ben
In eerste instantie wou ik echt alleen van pandora maar nu ik lees dat er ook veel prima Bmerken zijn begin ik te twijfelen
Mijn "eis'' is dat het armbandje van echt zilver is, dus geen troep
Heeft iemand een tip waar ik een armband voor een mooie prijs kan krijgen?
Don\'t ever let them get you down
donderdag 20 mei 2010 om 13:01
quote:marjan77 schreef op 17 mei 2009 @ 14:09:
misschicken, je hebt ook neppers van het merk simstars, en daar zitten zilveren tussen. zilver blijft toch mooi, ongeacht het merk?
op pisbakkenijzer zit ik natuurlijk niet te wachten....!
Het is inderdaad echt onzin dat dat van pisbakkenijzer is...geen verstand van zaken:P
Er is veel Fake Pandora in de omloop....Maar de echte pandora is te herkennen aan het tekentje "ale" in het zilver.(naam van de bedenker)
Er zijn ook veel nieuwe opkomende merken zoals SimStars(dus geen Nep pandora), met een mooiere, uitgebreidere, persoonlijke collectie(vind ik dan he) die wekelijks vernieuwd word!En natuurlijk van echt 925 zilver!
Maar er zijn ook merken die VERZILVERD zijn...en die verkleuren al bij t laten van een scheet...bewijze van dan he!
Ik koop al mijn bedels bij www.pandorashop.nl super kwaliteit en goede service...al na 1 dag mijn bedels in huis!
Hoop dat jullie hier iets mee kunnen
misschicken, je hebt ook neppers van het merk simstars, en daar zitten zilveren tussen. zilver blijft toch mooi, ongeacht het merk?
op pisbakkenijzer zit ik natuurlijk niet te wachten....!
Het is inderdaad echt onzin dat dat van pisbakkenijzer is...geen verstand van zaken:P
Er is veel Fake Pandora in de omloop....Maar de echte pandora is te herkennen aan het tekentje "ale" in het zilver.(naam van de bedenker)
Er zijn ook veel nieuwe opkomende merken zoals SimStars(dus geen Nep pandora), met een mooiere, uitgebreidere, persoonlijke collectie(vind ik dan he) die wekelijks vernieuwd word!En natuurlijk van echt 925 zilver!
Maar er zijn ook merken die VERZILVERD zijn...en die verkleuren al bij t laten van een scheet...bewijze van dan he!
Ik koop al mijn bedels bij www.pandorashop.nl super kwaliteit en goede service...al na 1 dag mijn bedels in huis!
Hoop dat jullie hier iets mee kunnen
woensdag 9 juni 2010 om 14:19
ik kan een armband kopen voor maar 10,-
maar ik betwijfel of het echt pandora is.
kan iemand mij even helpen?
het gaat om een zilveren armband met bolsluiting, hierin staat pandora en het merkje 925.
en door dat merkje twijfel ik nu heel erg, staat dat bij de orginele pandora er ook op? of is dit stiekum toch pandora style?
alvast bedankt voor de reactie!
maar ik betwijfel of het echt pandora is.
kan iemand mij even helpen?
het gaat om een zilveren armband met bolsluiting, hierin staat pandora en het merkje 925.
en door dat merkje twijfel ik nu heel erg, staat dat bij de orginele pandora er ook op? of is dit stiekum toch pandora style?
alvast bedankt voor de reactie!
zondag 20 juni 2010 om 16:45
Mijn armband is een echte Pandora maar tussen mijn bedels zitten ook neppers. Deze zijn wel (ver)zilver(d). Ik heb geen last van verkleuring. Ik vind de prijs van echte Pandora's niet in verhouding liggen met het product. Ja, ze zijn goed maar daar is alles dan ook mee gezegd. Mijn neppers zijn ook nog steeds mooi en er zitten ook hele orginele tussen. Ik denk dat veel mensen gaan voor het kijk-mij-eens-met-mijn -echte-Pandora- armband. Maar goed, dat moet iedereen zelf weten.
Laat brandnetels staan; juist op brandnetels leggen vlinders hun eitjes.
zondag 20 juni 2010 om 16:59
Zo gevonden, ik heb in ieder geval mooie Pandora (style) bedels gekocht bij Bedels.org.
Hoewel het qua prijs wel niet de originele zullen zijn (toch?) blijven ze echt perfect en ook die hangertjes die ze hebben zijn echt zilver en erg mooi.
Ik vond de originele echt heel mooi maar de prijs-kwaliteitverhouding kan echt niet vind ik.
Hoewel het qua prijs wel niet de originele zullen zijn (toch?) blijven ze echt perfect en ook die hangertjes die ze hebben zijn echt zilver en erg mooi.
Ik vond de originele echt heel mooi maar de prijs-kwaliteitverhouding kan echt niet vind ik.