Help! Vriend op Viva! :P
donderdag 20 mei 2010 om 20:20
Hey ladies
denk je rustig in alle anonimiteit op het vivaforum je ding te kunnen doen... duikt je vriend achter de pc vandaan: 'Hey, ben jij evelise?'
Forum staat altijd open, en hij heeft het hélemaal ontdekt
Al blijft het voorlopig nog bij meelezen. En luidkeels commentaar geven, ik lig soms helemaal dubbel om die botte man-reacties van hem.
Leest jullie man ook mee?
(Ha lieve motormuis van me )
denk je rustig in alle anonimiteit op het vivaforum je ding te kunnen doen... duikt je vriend achter de pc vandaan: 'Hey, ben jij evelise?'
Forum staat altijd open, en hij heeft het hélemaal ontdekt
Al blijft het voorlopig nog bij meelezen. En luidkeels commentaar geven, ik lig soms helemaal dubbel om die botte man-reacties van hem.
Leest jullie man ook mee?
(Ha lieve motormuis van me )
donderdag 20 mei 2010 om 20:51
quote:Cassius schreef op 20 mei 2010 @ 20:47:
Zitten jullie echt hardop te lachen?
Hij vindt het niets, maar snapt wel dat het handig is als je soms even wat wil weten of wat ervaringen wil horen.Ja, jij niet dan?
Zitten jullie echt hardop te lachen?
Hij vindt het niets, maar snapt wel dat het handig is als je soms even wat wil weten of wat ervaringen wil horen.Ja, jij niet dan?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 20 mei 2010 om 20:52
Mijn vriend kent mijn nick en weet dat ik het topic 'piloten en andere lekkere hapjes' ooit heb geopend. Ik heb hem gezegd dat als hij wijs is, deze niet gaat lezen. En ik denk dat hij dat niet doet. Doet hij dat wel, tja, dan zal hij niet blij zijn. Hij kan iig niet zeggen dat ik hem niet gewaarschuwd heb
donderdag 20 mei 2010 om 20:59
donderdag 20 mei 2010 om 21:06
quote:qwertuu schreef op 20 mei 2010 @ 20:59:
Qlief heeft een eigen account, maar leest en post nooit. Hij heeft genoeg aan mijn verhalen. En als er iets erg grappigs gebeurt, dan link ik dat even door.
Alle mannen op het Vivaforum zijn toch überhaupt volslagen kansloze losers? Dus nee, natuurlijk komt mijn man hier nooit. Oja dat is waar ook. Dat iemand nog durft toe te geven dat haar vriend/man hier post.
Qlief heeft een eigen account, maar leest en post nooit. Hij heeft genoeg aan mijn verhalen. En als er iets erg grappigs gebeurt, dan link ik dat even door.
Alle mannen op het Vivaforum zijn toch überhaupt volslagen kansloze losers? Dus nee, natuurlijk komt mijn man hier nooit. Oja dat is waar ook. Dat iemand nog durft toe te geven dat haar vriend/man hier post.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 20 mei 2010 om 21:11
Mijn vriend is wel in lichte mate geinteresseerd, maar niet echt zodanig dat-ie mee wil doen of me er uitgebreid naar vraagt. Ik vertel hem wel eens het eea. Forummen is sowieso niet zijn ding, hij heeft al moeite om alles bij te houden op het forum over vliegeren en zo druk is het daar niet eens....
Soms vraagt hij dan wel: "Heb je dat niet gevraagd op het forum?", of "wat vinden ze er van op je forum? Jij zit daar toch altijd?"
Soms vraagt hij dan wel: "Heb je dat niet gevraagd op het forum?", of "wat vinden ze er van op je forum? Jij zit daar toch altijd?"
donderdag 20 mei 2010 om 21:18
quote:dangeensuus schreef op 20 mei 2010 @ 20:21:
Nope. Ik verbied het hem niet, maar ik zie het nut er niet van in voor hem. Hij vind dit niks en laat dat regelmatig horen
Hij vond het niks Totdat een hele hoop lieve mensen heel erg meeleefden met mij tijdens mijn zwangerschap en bevalling.
Toen was hij om
Nope. Ik verbied het hem niet, maar ik zie het nut er niet van in voor hem. Hij vind dit niks en laat dat regelmatig horen
Hij vond het niks Totdat een hele hoop lieve mensen heel erg meeleefden met mij tijdens mijn zwangerschap en bevalling.
Toen was hij om
Ja, dat vind ik echt.
donderdag 20 mei 2010 om 21:26
donderdag 20 mei 2010 om 21:36
Mijn man forumt of leest hier ook niet, het interesseert hem werkelijk geen biet. Alhoewel hij wel wil weten waarom ik soms moet lachen, 'zeker weer je Vivaforum'. (Ja, ik lach ook vaak hardop!)
Ik zou het geloof ik ook niet zo leuk vinden als hij zou gaan forummen hier, dit is een beetje van mij alleen.
Ik zou het geloof ik ook niet zo leuk vinden als hij zou gaan forummen hier, dit is een beetje van mij alleen.
donderdag 20 mei 2010 om 21:39
Mijn vriend weet dat ik hier weleens post en hij zegt dat hij mijn naam niet weet. Al geloof ik dat niet want toen we woorden hadden over mijn ex riep hij 'dan ga je het toch lekker op viva vragen', terwijl ik dat heel toevallig al gedaan had.
Hij heeft me plechtig moeten beloven dat hij mij niet gaat volgen.
Hij heeft me plechtig moeten beloven dat hij mij niet gaat volgen.
Doubt kills more dreams than failure ever will
donderdag 20 mei 2010 om 21:53
Ik heb het regelmatig over het forum met mijn vriend. Heb het hem ook weleens laten zien en hij weet dat ik een topic heb geopend over 'zijn reis'. Heb gezegd dat het 'mijn eigen ding' is maar als hij zou kijken uit nieuwsgierigheid denk ik niet dat hij echt dingen van mij tegen zou komen die hem zouden verbazen.
donderdag 20 mei 2010 om 21:58
Man weet wie ik ben en zegt soms ook wel dingen als: zoek het anders ff op op het forum.
Hij heeft vorig jaar een nick aangemaakt en een topic geopend waarin hij in oct. steun zocht voor het opzetten van de kerstboom. Veel steun krijg hij niet en ik had hem na 1 posting al door.
Volgens mij word hij een beetje moe van mij en het forum.
Lach trouwens ook regelmatig hardop en bij sommige tv programma's herhaal ik bijna alles wat er hier geschreven word terwijl we aan het kijken zijn. Soms zegt hij zelfs: moet je dit en dit posten.
Voor de rest hou ik het liever voor mijzelf. Hoewel mijn beide zussen hier lezen en weten wie ik ben en een lief vriendinnetje van mij hier ook leest en mij heeft herkend. Nou ja schrijf niks wat ze niet mogen weten.
Hij heeft vorig jaar een nick aangemaakt en een topic geopend waarin hij in oct. steun zocht voor het opzetten van de kerstboom. Veel steun krijg hij niet en ik had hem na 1 posting al door.
Volgens mij word hij een beetje moe van mij en het forum.
Lach trouwens ook regelmatig hardop en bij sommige tv programma's herhaal ik bijna alles wat er hier geschreven word terwijl we aan het kijken zijn. Soms zegt hij zelfs: moet je dit en dit posten.
Voor de rest hou ik het liever voor mijzelf. Hoewel mijn beide zussen hier lezen en weten wie ik ben en een lief vriendinnetje van mij hier ook leest en mij heeft herkend. Nou ja schrijf niks wat ze niet mogen weten.
donderdag 20 mei 2010 om 22:02
Mijn vriend heeft het nooit over het vivaforum en het interesseert hem ook geen zak. Hij noemt het enkel wel eens in het verband "Zit je weer op dat stomme viva forum!"
Nou ja, hij zit ook op fora, maar dan zijn specifiek interesse gebied. Daar wordt voor zijn doen ook een boel geouwehoerd, dus hij snapt het wel.
Nou ja, hij zit ook op fora, maar dan zijn specifiek interesse gebied. Daar wordt voor zijn doen ook een boel geouwehoerd, dus hij snapt het wel.