Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Volgens mij is het ruim een jaar terug. Het is bij oma gebeurd, van de glijbaan gevallen.

CV gaat in het weekend overdag heen en is dan in de avond meestal thuis. Doordeweeks werken en 's avonds heen.

Het kan nu niet erger dan dit, alles is geschuurd en gesloopt.

Ben bij de fysio geweest voor mijn bekken. Moet nu oefeningen doen.

En ik hou vocht vast. Heb jij dat nog, Juultje?
Hebben jullie ook zo'n trek in kaasfondue?
Poe, das best zwaar, overdag werken en dan 's avonds en in het weekend klussen. Maak je foto's?

Oefeningen had ik eerste keer ook van de fysio, heb ik de tweede keer weer veel aan gehad. En aan hoe ik bepaalde bewegingen het beste kon maken enzo.

Vocht vasthouden heb ik nog steeds helaas, ben er wel wat aan gewend, maar soms is het ineens weer heel erg en dan voel ik me er ook niet lekker bij. Dan neem ik wel een plaspil hoor, die heb ik standaard in huis, maar in mijn zwangerschap natuurlijk niet.

Lekker, kaasfondue maarreh, dat werd 'm niet toch??
Waarschuwing: nieuwe avatar
Goeiemorgen
Gaaf is ie Juultje!

Auto is goed hoor Compu,alles netjes afgehandeld,het duurde wel lang maar goed...

Hier best hektisch dus ga weer snel verder

Forum komt wel weer

Waarom geen kaasfondue eigenlijk???
Ik heb geprobeerd mezelf een beetje na te maken

Fijn dat de auto weer helemaal goed is.

Ga zo JD ophalen uit school. Zal de buurvrouw eens peilen over opvang op donderdagmiddag, dat heeft ze een tijdje geleden aangeboden.
Ja prettig..hoewel ik nog steeds met ov naar mn werk reis. Het is prettig en relaxed reizen,ik maak veel nieuwe vrienden ook En lekker een stukje fietsen van en naar de halte!

Ik maak me steeds meer en meer los van de auto

Succes met de buuf,zou even lekker zijn
Belachelijk he, geen kaasfondue!! (lekker de orga op stang jagen)
Wat goed dat je nog het ov gebruikt!! Lijkt me ook fijner bij jouw traject. Had ik niet gedacht, maar vandaar dat ik je niet meer over de route naar je werk hoorde.

Leuke avatar, Juultje!!

Nog geen foto's... We vergeten het steeds. Moet ik vandaag aan denken, goed dat je het zegt.
Ik vind het ook knap dat je nog steeds het ov gebruikt, ik zou zelf al heel snel weer de auto pakken. Ben een beetje lui...

Wat een lekker weertje he? Ik zit lekker op zolder met achter me ons nieuwe dakraam, daar schijnt de zon lekker door naar binnen, maar net niet in mijn scherm, dus de zonwering hoeft nog niet naar beneden.

Ik had me ook enorm verheugd op kaasfondue
Vandaag ben ik ook met de auto Gisteren zag ik dat mn abo was afgelopen,al 2 dagen (dubbel )

Na mn vakantie krijg ik een nieuwe,is al besteld!

Ik voel me een beetje verdrietig vandaag, ik zou binnenkort gaan kaasfondueen maar nu gaat het niet door

En niemand weet waarom.......

Trouwens nog iets anders..ik hoorde van iemand dat een familielid van haar overleden is,in Duitsland. Dat was vorige week.De overledene wordt de 29e gecremeerd/begraven

Hebben jullie dat weleens gehoord,daar zit 2 weken tussen!!

Fris verhaal (not)
Raarrr!! Is het iets wat ze nog moeten onderzoeken ofzo?

Arme Luni, kaasverdriet!

Welke kaasfondue vinden jullie het lekkerst? Pakje of zelfgemaakt? Ik heb een keer een test gezien bij Kassa. Daar kwamen 2 pakjes als beste uit de bus.
Ik vind fondue bij een ander altijd het lekkerst Zit je niet zelf met een stinkend huis hahahahaha

Verder weet ik het niet,ik heb een eer ge-kaas-fondued toen ik 12 was ofzo en vroeger thuis gewoon fondue (bouillon)

Ik kan hier op mn werk alleen via mn email-adresbalk forummen maar de letters pakken niet altijd even goed,grrrrrr

Ik ga naar huis ook,weekend! Tot daar
hahhahahahaha Luni ik heb zo met je te doen je hebt echt kaasverdriet he :-))))))) Maar jullie krijgen echt niets uit mij dan krijg ik ruzie met mijn mede orga en dat wil ik niet he :-) Maar wat mij betreft heb ik al hele duidelijke hints gegeven duidelijker kan niet want dan ga ik t verklappen hahahaha maar t wordt leukkkkkkkkk!

Afgelopen week het meisje uit Italië gehad, ze was echt heel leuk en gezellig, we hebben echt geboft dat er een goede klik was. Toen ze wegging hebben we echt een traantje weggepinkt

Vanaaf weer Badboyz, alleen ik ga borrelen met een paar vriendinnen, ook gezellig. EM smst me of ze door zijn. Errug he, maar het is toch leuk dat de zoon van je vriendin mee doet met x Factor toch???

nou ladies nog ff geduld volgende week weten jullie het :-))))
Ooooh Eef ik heb het per ongeluk verklapt al op Hyves..omdat je mij in vertrouwen nam Arabella leest toch niet,.zeg het maar gewoon tegen de rest joh

Ah joh
Ah wat zie ik nu, wordt er al de hele tijd gepraat over mijn favoriete maaltijd kaasfondue?

Compu, ik riep altijd dat de zefgemaakte echt veeeeeel lekkerder is, maar laatst uit een pakje gehad en die vond ik eigenlijk verassend lekker.

Dit weekend wi ik weer eens spinazietaart maken, iemand nog een tip voor een lekker recept?

Eef, leuk dat die jongen er nog in zit. Ik kijk het niet (meer) maar hoop met je mee dat ie doorgaat.

Uit een pakje is ook hele lekkere te koop! Ik maak het nooit zelf. Niet dat we het zo vaak eten hoor, is al weer erg lang geleden zelfs. Ik had me er dus enorm op verheugd

Geen tips voor spinazietaart, wel voor een andere die me erg lekker lijkt:

Ingrediënten

- 5 plakjes deeg voor hartige taart(diepvries)

- 500 gram italiaanse wokgroente

- 250 gram zachte geitenkaas

- 20 zwarte olijven(zonder pit)

- 1 blikje tomatenblokjes(400 gram)

- 1 ui

- 1 eetlepel olijfolie

- 1 eetlepel italiaanse kruiden

Benodigheden

- Bakvorm (24 cm)

Bereidingswijze

- Deegplakjes laten ontdooien.

- Oven voorverwarmen op 200 °C.

- Pel en snipper de ui smoor deze daarna zachtjes in een braadpan.

- Tomatenblokjes en kruiden door de ui scheppen.

- Deze tomatnesaus 10 minuten verwarmen en laten indikken. Daarna op smaak brengen met zout en peper.

- Deegplakjes in vorm drukken en daar de tomatensaus over verdelen.

- Verdeel de groentenmix over de tomatensaus en strooi daar de olijven overheen.

- Als laatste de geitenkaas verkruimelen en over de taart strooien.

- Taart in het midden van de oven in 20 minuten gaar en bruin bakken.

Nog niet geprobeerd dus, ga ik denk ik wel binnenkort maken.

Eef, hoe gaat het eigenlijk met je hand?

Jullie nog leuke plannen voor het weekend? Morgen gaan we cachen, zondag naar mijn ouders (ook cachen en eten) en maandag naar de opa en oma van JM (opa is jarig vandaag, dus we moeten ons gezicht maar weer eens laten zien). Tot eergisteren was ons weekend nog helemaal leeg, is nog aardig gelukt om het te vullen...

JM sputterde eerst tegen om zondag naar mijn ouders te gaan, omdat de kinderen zo moe zouden zijn. Spreekt ie zelf vervolgens morgen af met zijn zus om te gaan cachen en maandag naar zijn opa te gaan. Mijn ouders gaan dinsdag voor een week of 5-6 op vakantie, dus daar wil ik nog even heen. Broer komt ook, dus wordt vast gezellig.
quote:mokkie schreef op 21 mei 2010 @ 21:50:

Ah wat zie ik nu, wordt er al de hele tijd gepraat over mijn favoriete maaltijd kaasfondue?

Mokkie Ik ben net wakker maar moet nu al lachen

We hebben het nu wel gekscherend( en met pijn in het hart natuurlijk ) over de kaasfondue maar we moeten wel wat meenemen.

Juultje,.ik zal op hyves een receptentopic openen en de jouwe daar neerzetten,ook voor mezelf(om te bewaren) voor later..ik ga dit echt een keer maken!

Weertje he!! We waren vroeg op dus snel het huis aan kant gemaakt en daarna ben ik naar het dorp gefietst voor wat bbqvlees etc. Op de terugweg kwam ik langs een strandje waar het zonovergoten en erg rustig was dus thuis snel omgepakt en daar gaan liggen,boek mee,prima! Zo even een stukje fietsen samen en dan lekker eten
ja echt wel een lekker weertje vandaag, alleen niet veel van kunnen genieten, boodschappen gehaald voor tot maandag. Ben van plan te bbq-en maandag hoop dat de weergoden gunstig zijn.

Goed idee Luni om een receptentopic te openen, recept van Juultje lijkt mij ook errug lekker!

Jammer de Badboyz zijn er uit, vriendin (was ook te zien op tv)was er kapot van. Tja is je zoon he.

Vanaaf lekker bankhangen.
Ohja,dan moet ik wel een topic maken natuurlijk hahaha

Wij hebben net gebbqed,heerlijk! Je moet het ijzer smeden als het heet is he Eigenlijk stond er Indisch op het menu hier maar ja...moet maar even wachten. Ik heb al even geleden een bon van een Indisch restaurant gehad via mn werk,die wilde ik inwisselen.Een ander keertje maar
Luni, fijn dat ik je ochtend heb kunnen opvrolijken

Klinkt ook erg lekker Juultje.

Eef, wat jammer dat ze eruit zijn. Zijn ze ver gekomen? Hoeveel zitten er nu nog in?

Heerlijk he, die zon? En heerlijk om weer een dag extra vrij te hebben. Vorig weekend hebben we al erg veel aan familieactiviteiten gedaan, dus nu lekker rustig op dat gebied We zijn vanmiddag even op de kermis geweest. Was erg leuk.

Goeiemiddag!

J is weg,op motorvakantie en ik mis m nu al een beetje..hang een beetje in de tuin(dat is wel weer lekker dan zo in het zonnetje)

Mn nieuwe buren gisteren niet gezien maar vandaag besloten ze te gaan klussen..b-tje jammer zo op zondag. Maar dat geldt in hun religie niet geloof ik

T valt nog mee dat ik niet uit mn vel ben gesprongen,de hele dag Arabisch naast me(zo'n leeg huis klinkt lekker door!),een huilende baby én geklus op zondag

Ik heb zeker een goede bui
Nu weer binnen, was zo lekker buiten maar zo even met t eten aan de gang: Shoarma met patatjes mmmmmmmm

Vreselijk he als ze gaan klussen zondags, lekker als je in je yuintje zit :-(((( hoe lang blijft J. weg?

Leuk voor MB kermis, tenminste als er veel staat voor de kids. Bij ons stelt een kermis niks voor 2 dingen en een oliebollenkraam hahahaha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven