Entertainment alle pijlers

X-Factor deel 4

07-05-2010 20:45 3253 berichten
Waar we beginnen met nog 7 acts van 4 juryleden en elke week de nieuwe stand van zaken noteren:

- Danielle

- Sarina

- Sumera

- Bad Boyz

- Janna

- Dony

- Maaike

- Jaap

- 4Granted

- Fierce

- Mathijs

- Kelvin

Waar we ons elke week verbazen over de styling die elke factor ontbeert.Waar we ons blijven verbazen over Stees haar gebrekkige komma-doseringWaar Martijn en Angela altijd lief zijn en die iedereen wel als papa en mama wil Waar je een sabeltandcavia het onzichtbare paard van Jaap kunt zien voeren Waar Bergje nog elke week haar nare herinneringen aan Janna wegschreeuwt.Waar we met ze alle kunne geniete van allerhande thema's als "Hollandse Hits" en "Wak".Waar niemand kan inbreken omdat iedereen gewoon van harte welkom is Geef de wokkels, de M&M's, de Malthesers en de bokkenpootjes door! Schenk nog een wijntje in of een kopje thee en kom er bij!
Alle reacties Link kopieren
Heeft Maaike dat een paar weken geleden al niet gedaan?

(ik kan ook in de war zijn met iets anders hoor..)
1. Jaap

2. Maaike

3. Badboys

4. Kelvin

5. Dony

Zoiets?
quote:Maleficent schreef op 21 mei 2010 @ 16:03:

Wie zou Lady Gaga - Paparazzi zingen?Dony
Viva naar de knoppen.
Dyaa, Kelvin en Dony andersom.

Arthemis, ik denk niemand en anders Maaike.
Ik denk:

1. Maaike

2. Jaap

3. Badboys

4. Dony

5. Kelvin

Ik hoop:

1. Maaike

2. Dony

3. Jaap

4. Kelvin

5. Badboys

(maar wat ik hoop kan vanavond zó weer veranderen)
ik heb net 2,5 uur geslapen en denk dat ik wel uitgeslapen genoeg moet zijn voor vanavond. Ik hoop het. Anders verkas ik met laptop en al naar bed met de tv aan.
Hoe verder ze komen, hoe saier het wordt.

Heb het nu wel een beetje gezien, ga denk ik alleen de uitslag nog kijken
quote:dolfje schreef op 21 mei 2010 @ 16:20:

Heeft Maaike dat een paar weken geleden al niet gedaan?

Bad Romance was dat
Stressed is just desserts spelled backwards
Jaaaaaa de rose is al op , m&m's voor bij de koffie ik ben er klaar voor!!

(voor een avondje forummen dus ).
quote:pearle schreef op 21 mei 2010 @ 19:49:

Heb het nu wel een beetje gezien, ga denk ik alleen de uitslag nog kijkenEn dan moeten we Gordon ook nog missen Hoop dat Edsilia een beetje gaat sneren..
quote:pearle schreef op 21 mei 2010 @ 19:49:

Heb het nu wel een beetje gezien, ga denk ik alleen de uitslag nog kijkenNee joh, lekker forummen moet je, X-factor ga ik ook niet kijken.
Xfactor wordt het leukst als je meeforumt
Ik kijk ook alleen x-factor samen met het forum hoor. Anders vind ik er niets aan en veel te langdradig.

In ieder geval: Ik zit er bijna klaar voor.
quote:noahtb schreef op 21 mei 2010 @ 20:11:

Ik kijk ook alleen x-factor samen met het forum hoor. Anders vind ik er niets aan en veel te langdradig.

In ieder geval: Ik zit er bijna klaar voor.Bijna? Ik zal ook even thee zetten, heel gedoe nog want de waterkoker is stuk. Jammer dat de rosé al op is.
Haha, ja, ik meld me ook maar! Heb niet alle afleveringen gezien, maar ben erg benieuwd wat ze vanavond met het thema gaan doen. Paparazzi.. op Lady Gaga en Michael Jackson (won't you just leave me aloooooone) kan ik geen nummers bedenken die binnen dit thema passen... jullie ?
De backstageshow is begonnen..
Ik ben er al helemaal klaar voor.

Prettige wedstrijd allemaal!
Zit nog ff te kijken naar DWDD. best leuk! Als het is afgelopen om half negen zap ik naar XFactor. Ik wil de opkomst niet missen, de outfits.. wat zal Stees aan hebben? De negatieven van fotorolletjes? Een camera die zo groot is dat ze erachter schuil gaat of zou ze verkleed gaan als statief.
Ik kijk ook weer! heb het vorige week moeten missen omdat ik helaas aan een Sex on The Beach zat in mijn ***** hotel in Turkije. Jammer hoor!
quote:Meiske_90 schreef op 21 mei 2010 @ 20:17:

Haha, ja, ik meld me ook maar! Heb niet alle afleveringen gezien, maar ben erg benieuwd wat ze vanavond met het thema gaan doen. Paparazzi.. op Lady Gaga en Michael Jackson (won't you just leave me aloooooone) kan ik geen nummers bedenken die binnen dit thema passen... jullie ?Misschien 'Piece of me' van Britney Spears?
quote:Hangmat schreef op 21 mei 2010 @ 20:25:

Ik kijk ook weer! heb het vorige week moeten missen omdat ik helaas aan een Sex on The Beach zat in mijn ***** hotel in Turkije. Jammer hoor!He wat vervelend nou .
O, hier gaat Whatever zingen?!
quote:Sunny1 schreef op 21 mei 2010 @ 20:27:

[...]

He wat vervelend nou .Ja, heel erg balen.... het was 31 graden ook, heel vervelend hoor...
Ze gaan niet zingen over de paparazzi, maar liedjes van artiesten die last hebben gehad van paparazzi.. Elvis Presley, Michael Jackson, Britney Spears, eigenlijk iedereen bekends dus.
quote:Meiske_90 schreef op 21 mei 2010 @ 20:17:

Haha, ja, ik meld me ook maar! Heb niet alle afleveringen gezien, maar ben erg benieuwd wat ze vanavond met het thema gaan doen. Paparazzi.. op Lady Gaga en Michael Jackson (won't you just leave me aloooooone) kan ik geen nummers bedenken die binnen dit thema passen... jullie ?XXXXxxxxxzzzibit (uit mijn tijd, was/is een rapper)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven