Entertainment alle pijlers

X-Factor deel 4

07-05-2010 20:45 3253 berichten
Waar we beginnen met nog 7 acts van 4 juryleden en elke week de nieuwe stand van zaken noteren:

- Danielle

- Sarina

- Sumera

- Bad Boyz

- Janna

- Dony

- Maaike

- Jaap

- 4Granted

- Fierce

- Mathijs

- Kelvin

Waar we ons elke week verbazen over de styling die elke factor ontbeert.Waar we ons blijven verbazen over Stees haar gebrekkige komma-doseringWaar Martijn en Angela altijd lief zijn en die iedereen wel als papa en mama wil Waar je een sabeltandcavia het onzichtbare paard van Jaap kunt zien voeren Waar Bergje nog elke week haar nare herinneringen aan Janna wegschreeuwt.Waar we met ze alle kunne geniete van allerhande thema's als "Hollandse Hits" en "Wak".Waar niemand kan inbreken omdat iedereen gewoon van harte welkom is Geef de wokkels, de M&M's, de Malthesers en de bokkenpootjes door! Schenk nog een wijntje in of een kopje thee en kom er bij!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bergje65 schreef op 21 mei 2010 @ 20:50:

[...]

Ik ben ook niet zo'n jaap fan.

Is het iemand als een opgevallen dat hij sssslllist???Ik ook niet. Hij is wel leuk hoor, maar ik glibber er niet van van de bank of zo.
Huts!
Bergje; ja. het is mij in de eerste weken al opgevallen en het wordt erger. Net als de stem van Angela elke week weer anders is; soms heel hees tot bijna schor.

Ik vond het optreden van Dony niet bijzonder.
Nah ik vond het niet echt heel goed
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 21 mei 2010 @ 20:50:

[...]

Alleen als jij ook Wendy heet

*zou het gemeen vinden als terugveren alleen aan Wendy's voorbehouden is*

Tja, ik ken nog 1 andere Wendy, das ook zo'n teruggeveerde tante. De Solo's en Erwtjes echter .......

Ooooooo, begrijp ik nu dat ze twee nummers moeten doen?
If you doubt yourself, you're not alone. Everyone doubts you.
Week 11 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik vond het niets bijzonders.
Mijn god, ik heb nog nooit zo'n waardeloos arrangement gehoord. Bij Britney was het al erg, maar blijf met je poten van MJ af, ja! Grr. Ben nou al weer afgehaakt.

Jaap en Maaike in de finale en de rest is echt totaal oninteressant.

P.S. Hadden ze Edsilia niet een wat hoger decolleté aan kunnen doen? Die klaptieten zien er gewoon pijnlijk uit.
Am Yisrael Chai!
Hey, zijn jullie Angela's? Reggae zegt zij ook.
Ik vind donny dodelijk saai....
quote:Bergje65 schreef op 21 mei 2010 @ 20:50:

[...]

Ik ben ook niet zo'n jaap fan.

Is het iemand als een opgevallen dat hij sssslllist???

Heel klein beetje maar! Lang niet zo erg als Mathijs. Bij hem vond ik het echt heel storend.

Dony mag er wel uit vanavond. Ben hem zat.
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Leuk dat het een beetje reggae is geworden?? Leuk??

Normaal gesproken geeft ze wel goede opmerkingen maar dit vind ik een beetje jammer :P Haha. Ik vind de reggaeversie niet zo leuk:(

Waarom staan zijn oorlelletjes horizontaal trouwens??
quote:Hangmat schreef op 21 mei 2010 @ 20:52:

Ik vind donny dodelijk saai....Ik ook,vind er niks aan.
Ik vind het wel verfrissend juist, die tieten. Als zij het kan hebben kan ik het vast ook wel. Ik heb ook van die enorme jetsers en ik durf dat soort jurken niet aan te trekken omdat ik bang ben dat het 'te erg' is.
quote:Solomio schreef op 21 mei 2010 @ 20:52:

[...]

Tja, ik ken nog 1 andere Wendy, das ook zo'n teruggeveerde tante. De Solo's en Erwtjes echter .......

Ooooooo, begrijp ik nu dat ze twee nummers moeten doen?

*gaat op zoek naar Solo's en Erwtjes die wél teruggeveerd zijn*

Ja, geloof dat ze twee keer moeten zingen inderdaad...

Ik ben Dony wel zat eigenlijk...
Peas on earth!
dony bij je binnen? Nah...

Vond het te veel vals.
O hij enjoyde het! Hoeft Wendy het niet meer te vragen zo...
Heb enorm veel zin in iets lekkers.... er moeten echter een paar kilo vanaf..... wat kan ik in godsnaam eten ???
Ik ook niet. Hij is wel leuk hoor, maar ik glibber er niet van van de bank of zo.[/quote]

Jaap is leuk, kan geweldig zingen. Is prima voor de categorie Marco Borsato. Maar ik vind hem nergens spannend ofzo, te netjes. Dat heb ik ook een beetje met Maaike.
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Ah, hij heeft het zelf bedacht. Dat verklaard een hoop.
quote:Pippin schreef op 21 mei 2010 @ 20:53:

Ik vind het wel verfrissend juist, die tieten. Als zij het kan hebben kan ik het vast ook wel. Ik heb ook van die enorme jetsers en ik durf dat soort jurken niet aan te trekken omdat ik bang ben dat het 'te erg' is.Het ziet er zo pijnlijk uit, alsof ze stuwing heeft. Krijg de kriebels ervan.
Am Yisrael Chai!
Haa! Dony heeft er 'oor' voor klaarblijkelijk!
Dony doet elke week hetzelfde toch? Beetje saai inmiddels.
If you doubt yourself, you're not alone. Everyone doubts you.
Week 11 van de Extremely Demotivational Calendar
Wat doet die Stacey toch af en toe als een psychiatrisch patient.
quote:sunny_mar schreef op 21 mei 2010 @ 20:53:

Ik ook niet. Hij is wel leuk hoor, maar ik glibber er niet van van de bank of zo.[/quote]

Jaap is leuk, kan geweldig zingen. Is prima voor de categorie Marco Borsato. Maar ik vind hem nergens spannend ofzo, te netjes. Dat heb ik ook een beetje met Maaike.Nergens spannend. Ja, dat dus!
Huts!
quote:Bergje65 schreef op 21 mei 2010 @ 20:53:

Heb enorm veel zin in iets lekkers.... er moeten echter een paar kilo vanaf..... wat kan ik in godsnaam eten ???Parmaham, of Procsuitto. Niet vet, smakelijk en goed op een toastje.
Trekpoppen van Dony... mijn god. Gelukkgi niet uit het leven gegrepen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven