Mode & Beauty alle pijlers

kleppertjes

21-05-2010 21:14 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 3 jaar geleden in een ver buitenland waar ik vandaag niet kom leuke schoenen gekocht. Het probleem is dat ik vandaag nieuwe schoenen wil. En dan ook nog dezelfde of iets wat erop lijkt.

Ze schijnen kleppertjes te heten. Het is een gemuteerde variant van die gezondheidsschoenen van Dr. Scholl in die zin dat ze houten hakken hebben. Verder zijn ze gewoon sexy en hebben ze een behoorlijk hoge hak. Omdat ze van hout zijn zitten ze in de zomer comfortabel. Omdat de hak wat breder is blijf je niet aan elke stoeptegel hangen.

Enfin, ik kan ze niet vinden. Het liefst wil ik ze online kopen. Lekker makkelijk en een heerlijke avondvulling om op mijn favoriete schoenen te loeren. Als ik google, krijg ik de ideale schoen op een plaatje te zien ( met leuke polkadots) maar verder geen verkooppunt. Wie komt met de tip?
Klik!
Op de site bij Hennes staan leuke lichtblauwe!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
quote:esra schreef op 21 mei 2010 @ 21:28:

www.h&m.nlof www.hm.com/nl

Ik zeg: slotje!
quote:wallace schreef op 21 mei 2010 @ 21:30:

[...]

of www.hm.com/nl

Ik zeg: slotje! Daarom heb ik het veranderd!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
http://s0.2mdn.net/viewad ... xitup_hm-faa_1000x175.jpg
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:esra schreef op 21 mei 2010 @ 21:31:

[...]

Daarom heb ik het veranderd! Was ik weer te traag met 'grappig' betwterig zijn.

Mooi is dat.
http://www.mixitup.nl/ima ... =1915&type=item&mode=item
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:wallace schreef op 21 mei 2010 @ 21:30:

[...]

Ik zeg: slotje! NEE! Eerst een bedankje!
Nouschi, deze zijn het inderdaad, maar ik zie geen verkoopadressen! Die van Dr Schol ( @klik) ... hoger, hoger hoger!!!!! maar dan met de prijs naar beneden!!!!!!!
Slotjes zijn toch voor vervelende topics ? ( ben een forum dommerd!
quote:Sha_la schreef op 21 mei 2010 @ 21:36:

Slotjes zijn toch voor vervelende topics ? ( ben een forum dommerd!

was grapje hoor! Een slotje kan ook als het probleem is opgelost.

Maar ik begrijp nu dat je toch nog niet helemaal hebt gevonden wat je zocht? Ik vind het leuke schoenen trouwens! (ik zou er niet op kunnen lopen, maar dat is een ander verhaal)
Ik ben er dol op!!!!! Ze zijn op de een of andere manier toch echt stabiel, zodat zelfs de meest hooggehakte variant goed zit! Ik zoek nog lekker even door...

" maar dompelt zich eerst even lekker in een badje!"
http://www.zenggi.com/

Er staat dat ze hier te koop zijn maar ik kan ze niet vinden.
Softclox!
op www.myscholl.nl heb je zo'n postcodezoeker voor verkooppunten. Als ik bij mij in de buurt kijk is het allemaal ziengs.

Kan me overigens niet herinneren of ik ze daar heb gezien.
Oh... zucht.. wat een mooie kleren...
Ik kom in de buurt!! ( ben ondertussen ook in een schuimbad gegaan, dus zit niet al tig uur naar schoenen te loeren! ;))

Softclox heeft wel iets grappigs, maar combineert ze niet met stof en heeft maar heel weinig echte high heels. Ben ik demanding of ben ik demanding?! ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven