Good luck!
vrijdag 21 mei 2010 om 21:20
vrijdag 21 mei 2010 om 21:33
quote:Star schreef op 21 mei 2010 @ 21:20:
[...]
Joh ik stond elke zaterdagochtend bij de Meer naar de trainingen te kijken (net als Freek de Jonge trouwens ). Al was ik meer van Marc Overmars en Jari Litmanen Echt? Oh jaloers! Eh nou ja ik bedoel als ik dat 15 jaar geleden had geweten was ik jaloers geweest
[...]
Joh ik stond elke zaterdagochtend bij de Meer naar de trainingen te kijken (net als Freek de Jonge trouwens ). Al was ik meer van Marc Overmars en Jari Litmanen Echt? Oh jaloers! Eh nou ja ik bedoel als ik dat 15 jaar geleden had geweten was ik jaloers geweest
vrijdag 21 mei 2010 om 21:43
quote:Star schreef op 21 mei 2010 @ 21:20:
[...]
Joh ik stond elke zaterdagochtend bij de Meer naar de trainingen te kijken (net als Freek de Jonge trouwens ). Al was ik meer van Marc Overmars en Jari Litmanen
R U Kidding??? Dan stonden we vast naast elkaar!
Al was ik vaker op donderdagavond (of was het woensdag?) bij Ajax 2 te vinden want daar waren alle mannen uit het 1e vaak ook
En natuurlijk met mijn seizoenskaart op zondag in Meer.
[...]
Joh ik stond elke zaterdagochtend bij de Meer naar de trainingen te kijken (net als Freek de Jonge trouwens ). Al was ik meer van Marc Overmars en Jari Litmanen
Al was ik vaker op donderdagavond (of was het woensdag?) bij Ajax 2 te vinden want daar waren alle mannen uit het 1e vaak ook
vrijdag 21 mei 2010 om 21:48
quote:amalia schreef op 21 mei 2010 @ 21:43:
[...]
Not kidding. In de tijd van Menzo nog. Hadden ze allemaal dezelfde blauwe Opel
En dan op maandagavond naar de Cool Down bij het Leidse, gingen ze uit. Hoe sneu
[...]
Not kidding. In de tijd van Menzo nog. Hadden ze allemaal dezelfde blauwe Opel
En dan op maandagavond naar de Cool Down bij het Leidse, gingen ze uit. Hoe sneu
vrijdag 21 mei 2010 om 21:58
Haha helemaal Sieneke fan dus? Tobias zingt af en toe ook ineens vanuit het niets sjalalie sjalala ( daar moet je nog bij nadenken ook). Terwijl ik dat liedje hier verder nooit aan heb staan.
WTF had Gordon net met zn haar? Een babykrul ofzo? Ik ga het morgen eens van dichtbij bekijken.
Ssstt ik ga morgen naar de Toppers. Verplicht met mn zusje
WTF had Gordon net met zn haar? Een babykrul ofzo? Ik ga het morgen eens van dichtbij bekijken.
Ssstt ik ga morgen naar de Toppers. Verplicht met mn zusje
vrijdag 21 mei 2010 om 21:58
Ik moet ineens tot mijn grote schaamte bekennen dat ik helemaal niet zo van Litmanen en Overmars was, maar Edgar Davids! En dan toen hij nog van die leuke korte haren had hoor. Vriendin van me had nog naar Spaan en Vermegen een brief gestuurd voor een wens (dat had je toen nog ha ha) dat ik een hardloopwedstrijd met hem wilde doen (ik kon erg hard rennen ).
Gelukkig niet uitgekozen
Toen ik hem een keer in de Raffles zag met 2 blonde vrouwen herkende ik hem niet eens, dat is pas erg.
En had ik al verteld dat ik de bloemen van Lithmanen een keer heb gevangen?
En dat ik op de Eretribune in de Arena bijna naast Dani zat?
En dat Overmars een keer naar mij en m'n vriendin (van die brief) toeterde bij de tramhalte lijn 9? Gillen als bakvissen natuurlijk
Gelukkig niet uitgekozen
Toen ik hem een keer in de Raffles zag met 2 blonde vrouwen herkende ik hem niet eens, dat is pas erg.
En had ik al verteld dat ik de bloemen van Lithmanen een keer heb gevangen?
En dat ik op de Eretribune in de Arena bijna naast Dani zat?
En dat Overmars een keer naar mij en m'n vriendin (van die brief) toeterde bij de tramhalte lijn 9? Gillen als bakvissen natuurlijk
vrijdag 21 mei 2010 om 22:07
Jaja Amalia, hou maar op. Bedankt voor de info Tss..
Ja, dat kwam eigenlijk door dat jaren 90 feestje (wat echt te gek was met DJ paul, 2 brothers, t spoon ). Mn zusje en vriendin wilde naar de Toppers en vonden dat ik ook mee moest. Nou ja vooruit, totdat ik hoorde dat ik in het wit en zilver moest. Duhh..
Ja, dat kwam eigenlijk door dat jaren 90 feestje (wat echt te gek was met DJ paul, 2 brothers, t spoon ). Mn zusje en vriendin wilde naar de Toppers en vonden dat ik ook mee moest. Nou ja vooruit, totdat ik hoorde dat ik in het wit en zilver moest. Duhh..
vrijdag 21 mei 2010 om 22:25
Heb je niet nog iets van het Milleniumfeest liggen 10 jaar geleden Glitterwimpers op, wit pakje en een glittercowboyhoed, klaar. En een boa natuurlijk
Ik heb ook een keer een feest gehad met 2 brother on the 4th Floor, T Spoon, Ray en Anita, maar ook Blof en Volumia. Echt super! Maar dat was wel in 'hun' tijd zeg maar, lang geleden. Blijft leuk!
Ik heb ook een keer een feest gehad met 2 brother on the 4th Floor, T Spoon, Ray en Anita, maar ook Blof en Volumia. Echt super! Maar dat was wel in 'hun' tijd zeg maar, lang geleden. Blijft leuk!