Waar erger jij je aan?

dinsdag 2 juni 2009 om 17:02
Ik dacht open er een topic over, aangezien ik me best vaak erger aan dingen.
Zoals van het weekeind, met het mooie weer. Ging ik boodschappen doen, met de auto. (het was erg warm in dat ding) Toen ik hem geparkeerd had, zag ik in de auto naast me 2 hondjes zitten (pal in de zon) baasje was nergens te bekennen.. Ik vond dat zo zielig.
Waar ik me nog meer aan erger is dat mensen zomaar hun auto op de invalide plaats zetten terwijl ze daar helemaal niet mogen staan...
Ergeren jullie, je wel eens en zo ja waaraan...
Zoals van het weekeind, met het mooie weer. Ging ik boodschappen doen, met de auto. (het was erg warm in dat ding) Toen ik hem geparkeerd had, zag ik in de auto naast me 2 hondjes zitten (pal in de zon) baasje was nergens te bekennen.. Ik vond dat zo zielig.
Waar ik me nog meer aan erger is dat mensen zomaar hun auto op de invalide plaats zetten terwijl ze daar helemaal niet mogen staan...
Ergeren jullie, je wel eens en zo ja waaraan...

zaterdag 3 april 2010 om 18:56
Ja hoor, ik heb me vandaag ook weer geërgerd. Bij Bruna krijg je van die leuke geluks-Nijntjes. Let wel; Bruna is een kantoorboekhandel. Bij elke vijf euro een Nijntje, hartstikke leuk. Ik kocht een boek van ¤19,95, dus stond al klaar om mijn drie Nijntjes in ontvangst te nemen.
Wat kreeg ik? Niks!
Want de actie geldt niet voor boeken.
Stom gedoe.
Wat kreeg ik? Niks!
Want de actie geldt niet voor boeken.
Stom gedoe.

donderdag 15 april 2010 om 14:57

dinsdag 18 mei 2010 om 23:46
Erger me dood aan van die busjes vol bouwvakkers die, terwijl je op de snelweg rijdt, naast je blijven rijden, met 3 man uit het raam hangend, zwaaiend, lallend en schreeuwend enz.
Vandaag weer twee (!) - het hing zeker in de lucht. Het was in zo'n halve file dus ik kon er ook niet aan ontsnappen door plankgas te geven ofzo. bah, sukkels.
Vandaag weer twee (!) - het hing zeker in de lucht. Het was in zo'n halve file dus ik kon er ook niet aan ontsnappen door plankgas te geven ofzo. bah, sukkels.
vrijdag 9 juli 2010 om 17:24
1. Mensen die vooraan staan bij een bushalte en niet in de bus hoeven die er net aan komt rijden, niet opzij gaan en ervoor zorgen dat de bus doorrijdt waardoor ik hem mis.
2. Op het werk: collega's die zeggen dat ze me een e-mail hebben gestuurd en vragen of ik hem al gelezen heb. Denk het niet he, want anders had ik wel geantwoord.
3. telemarketers ( waarom bellen ze altijd rond etenstijd?)
4. Krijsende kinderen
5. Dat ik een bad hair day heb door het weer
6. Mannen in groepjes die over mijn borsten beginnen te praten terwijl ik het nog kan horen.
7. Cassieres die met elkaar praten en de klant negeren
2. Op het werk: collega's die zeggen dat ze me een e-mail hebben gestuurd en vragen of ik hem al gelezen heb. Denk het niet he, want anders had ik wel geantwoord.
3. telemarketers ( waarom bellen ze altijd rond etenstijd?)
4. Krijsende kinderen
5. Dat ik een bad hair day heb door het weer
6. Mannen in groepjes die over mijn borsten beginnen te praten terwijl ik het nog kan horen.
7. Cassieres die met elkaar praten en de klant negeren
vrijdag 9 juli 2010 om 17:25
vrijdag 9 juli 2010 om 18:17
Aan mensen met de fiets aan de hand op de markt en dan het halve kraampje bezet houden door de fiets er dwars voor te zetten.
Mensen die de buschauffeur niet groeten als ze instappen. Die beste man doet ook maar gewoon zijn werk
Meiden die in de bus de hele tijd met hun kauwgom binnensmond lopen te klappen.
Mensen die om de 10 seconden 'dinges' zeggen als ze iets aan het vertellen zijn. Hoe kan ik nu weten wie of wat 'dinges' is.
Ach jaaah
Mensen die de buschauffeur niet groeten als ze instappen. Die beste man doet ook maar gewoon zijn werk
Meiden die in de bus de hele tijd met hun kauwgom binnensmond lopen te klappen.
Mensen die om de 10 seconden 'dinges' zeggen als ze iets aan het vertellen zijn. Hoe kan ik nu weten wie of wat 'dinges' is.
Ach jaaah

zondag 1 augustus 2010 om 21:01
Ok, tijd om weer eens in dit topic te posten
In de dierentuin:
Kinderen die op de ramen kloppen en ouders die dat niet corrigeren. Volwassenen die als idioten op de ramen staan te kloppen.
In verblijven waar het duister is, lekker foto's maken, van zo dichtbij mogelijk, met de flits. Kinderen die dat doen en ouders die dat niet corrigeren. Is toch reuze irritant voor die dieren, de hele tijd dat geflits?
Kinderen die de beplanting in de dierentuin uit de grond rukken, ouders die dat niet corrigeren. Oh jawel, ik heb één moeder horen zeggen dat dat niet mag. Maar dan op zo'n toontje dat het geen indruk maakt. "Oh nou dat mag je niet doen hoor"
Kinderen die op de rand van zo'n dierenverblijf zitten, met hun benen aan de binnenkant. Je hoopt bijna dat zo'n dier dan eens omhoog springt om in een voetje te bijten.
Mocht ik ooit per ongeluk kinderen krijgen, dan vertel ik ze toch wat anders als ze zo met dieren en planten om zouden gaan.
In de dierentuin:
Kinderen die op de ramen kloppen en ouders die dat niet corrigeren. Volwassenen die als idioten op de ramen staan te kloppen.
In verblijven waar het duister is, lekker foto's maken, van zo dichtbij mogelijk, met de flits. Kinderen die dat doen en ouders die dat niet corrigeren. Is toch reuze irritant voor die dieren, de hele tijd dat geflits?
Kinderen die de beplanting in de dierentuin uit de grond rukken, ouders die dat niet corrigeren. Oh jawel, ik heb één moeder horen zeggen dat dat niet mag. Maar dan op zo'n toontje dat het geen indruk maakt. "Oh nou dat mag je niet doen hoor"
Kinderen die op de rand van zo'n dierenverblijf zitten, met hun benen aan de binnenkant. Je hoopt bijna dat zo'n dier dan eens omhoog springt om in een voetje te bijten.
Mocht ik ooit per ongeluk kinderen krijgen, dan vertel ik ze toch wat anders als ze zo met dieren en planten om zouden gaan.