F2006

06-08-2009 10:02 2598 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Vishnu schreef op 20 mei 2010 @ 14:54:

Laat je me weer alleen op de vrijdagavond Cees. Ik wilde juist de drank meeslepen, dat je me niet hoefde te missen.. Er schijnen hotspots te zijn en anders moet hork zijn telephone maar afstaan.. Maar ik kan geen week zonder Ow Jaaaaaaaaaaaaa P
Fijn Lau dat je nu geen pijn hebt. Kan me voorstellen dat je tegen de operatie van cyste opziet. Gelukkig heb je weinig last van de narcose, das fijn.

Heb niet zo veel last van mijn knie, maar heb heel veel last van mijn onderbeen. Veel vocht, maar vooral veel bloeduitstortingen (onderhuids) en slijmbeursontstekingen. En dat maakt het zo pijnlijk. Normaal gesproken had ik al weer als een kieviet rondgehuppeld, maar door die bloeduitstortingen en ontstekingen duurt het zo lang... Maar vandaag heb ik de hele dag dus op 1 kruk gelopen en dat ging redelijk.

Cees, heel veel plezier met je weekendje weg.. je hebt het zeker verdiend. Geniet ervan!
Nic, er zijn hier veel "recreëren op t platteland" punten, maar dat moet je leuk vinden!

Mijn man zei gelijk dat ie niet thuis zou zijn met kwebbelende dames en gillende kinderen.

De buurman is de weilanden achter en naast ons mooi aan het maken vast voor onze meeting. Aardig van hem hoor. En de overburen doen hun best om hun huis ook klaar te hebben als jullie komen. (om jaloers op te worden, zo snel gaan die )
Ik zag dat ik alweer de hele week niet gereageerd had, ben wel langsgeweest hoor! En kom nu nog even wat mosterd brengen..

Floor lekker jarig geweest dus, nog gefeliciteerd! En fijn buitenspeelgoed gehad. Wij hebben geld gehad voor schommel/ glijbaan, maar nog niks gekocht

Cees, lekker weekendje weg! Maar vriend zit dus het hele weekend op het dak te werken. Zielig hoor. Ik voel met hem mee, ik moet dit weekend ook werken, vriend is gaan zeilen en kinderen zijn bij opa & oma. Wel stil hoor. Maar genoeg te doen (in huis en op werk)

Nieuwe praktijk begint goed op te schieten.

Diefstal is niks over te melden, de dader meldt zich niet en de politie doet (nog) niks. Misschien dat ik een bureau in de arm neem voor ondervragingen. (wel duur)

quote:Nicolette80 schreef op 19 mei 2010 @ 09:59:

Vannacht was ook weer gezellig. Floor wakker om 5 uur, ze wilde bij ons, ik wilde dat niet. Even met haar zitten. Ze heeft een vervelend hoestje en wilde wat drinken. Heb ik als lieve moeder maar gehaald voor haar. Ze drinkt, ik wil haar weer in bed gaan leggen, ze krijgt een hoestbui en kotst haar drinken over mij heen.

Ik even later weer schoon, Floor was niet vies geworden. Ze ligt vervolgens nog 2 uur lang bij ons in bed liefdevol in mijn gezicht te hoesten. Dan gaat de wekker terwijl ik nog wil slapen want 5 uur was niet echt mijn idee om dan al wakker te worden en te blijven.

Je krijgt er zoveel voor terug hé Ben je weer bijgeslapen?
Dat wordt taart bakken voor op de meeting dames!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben geslaagd!!!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Jaah, vish! Gefeliciteerd!

Heb je alles nu klaar. Lekker hoor, taart.

Cees, lekker aan het genieten?

Ik ga toch gewoon rijden, zag dat het een kleine 2 uur rijden is dus moet lukken. Tv schermpjes in de auto en gaan met die banaaan. Vent wil niet mee, geeft niets, zal voor die tijd wel even wat klusjes verzinnen voor hem .

Wij gaan straks nog even naar schoonouders, asperges eten en naar de kermis. Verder niet veel dit weekend. Ik ga wat studeren want mijn examen komt ook steeds dichterbij.

Fijne pinksteren nog.

Vis, gefeliciteerd! Kan en ga je nu meteen aan de slag, dat dit zeg maar het opleidingstraject voor een baan is? Of moet je daar nu ook nog speciaal voor solliciteren? En gezellig dat je erbij bent met de meeting

Dok, balen dat het nog niet opschiet met de diefstal, lekker ook dat de politie er niks aan doet

Nic, is Floor weer een beetje opgeknapt? En ook weer wat bijgekomen van haar verjaardag?

Mijn planning is overigens om de dag ervoor bij mijn ouders te slapen, net zo gemakkelijk. Moet alleen even kijken hoe dat uitkomt, zij hebben geloof ik ook een behoorlijk drukke agenda de komende periode. Man gaat waarschijnlijk niet mee, die kan of aan het klussen thuis (net zo handig als wij er niet zijn), of hij gaat naar zijn familie om uit eten te gaan. Die gaan met elkaar uit eten, omdat het een jaar geleden is dat oma overleden is. Wel een gekke periode dan nu, weet nog dat we op de dag van de crematie gehoord hebben dat de financiering rond was. Heel dubbel...

Nu een lekker weekend, gisteren op pad geweest om naar een andere auto te kijken, komen we Lau ineens tegen Konden de kinderen elkaar lekker vermaken op het springkussen Vestje nog gevonden trouwens, Lau?

Vandaag lekker niks, en morgen gaan we naar een boerderij in het kader van de campina boerderijdagen. Is er hier in de buurt eentje die er meedoet, ben benieuwd hoe dat is. Maar nu eerst maar eens onder de douche door, en straks de kasten van de kinderen maar eens uitmesten. Kan ik van de week ook nog gericht gaan shoppen
Men, ik ben even trots...

Daan zou vandaag een dagje oefenen zonder luier. Puntje bij paaltje: meneer wil niet, want dat wil hij pas als de baby er is. (shit, toch verkeerd gepland).

Uiteindelijk dus toch de luier uitgepraat, en met onderbroek aan naar buiten. Binnen 3 tellen binnen: ik moet plassen. En hoewel het maar 3 druppels zijn, ben ik wel trots op hem
x 2!

Voor Visje en voor Daan, geweldig!

(Wel leuke argumentatie: Ik hoef pas zindelijk te worden als de baby er is.. )

Maak jij eigenlijk nog buikfoto's? 3e Kindje is wel een beetje onderbedeeld wat dat betreft: nog 0..

Met Maartje ook niet veel gedaan, met Lisa elke week. Maar ach, ziet er toch ongeveer hetzelfde uit

Ik kan waarschijnlijk helemaal geen vrij krijgen, ben al zoveel weekenden vrij geweest (i.v.m. andere uitjes en vakantie) Volgende week ben ik ook al weg. Dus helaas.. Ik vind het zo jammer! Wilde echt heel graag het landgoed van Cees bezichtigen
voor Daan en zijn 3 druppels!! Tuurlijk ben je daar trots op Tieg!

Ik mag nu voor mezelf beginnen maar wil liever eerst in loondienst en dan misschien langzaam dat afbouwen en eigen zaakje opbouwen. maar dat is nu nog niet aan de orde hoor. Heb nu certificaat dus kan los qua solliciteren Heb al wat brieven klaarliggen, nog even aanpassen en dan kunnen ze vandaag of morgen de deur uit. Heb me ook als vrijwilliger ingeschreven bij Humanitas dus dan kan ik mooi wat werkervaring opdoen.

Wie neemt wat mee trouwens??
Hoera voor Daan! Hoe is het de rest van de dag gegaan? Knap hoor.

Jammer Dok dat je de meeting moet missen.

Tieg, Floor is sinds vandaag eindelijk weer haarzelf. Gisteren was ze nog steeds aan het piepen en niets was goed. Het hoesten is nu ook bijna over en ze slaapt weer goed (en wij dus ook).

Hoe laat is die meeting eigenlijk en hoe lang. Dan zal ik eens bedenken wat ik mee ga nemen voor lekkere dingen.
Hmmm, score was 7 vieze onderbroeken voor Daan, en 4 voor Tessel. Maar in het kader van de motivatie mochten ze aan het einde van de dag wel allebei 3 stickers plakken, en een cadeautje uitpakken. En na het slapengaan waren ze allebei nog zo gemotiveerd dat ze allebei nog moesten plassen... En vandaag weer niks natuurlijk

Hier is Tessel niet helemaal fit. Gisteren had ik het idee al dat ze onwijs dikke keelamandelen heeft, vanmorgen kwam ze een beetje wazig uit bed. Niet helemaal fit, hoewel ze wel twee boterhammen weggewerkt heeft en 1,5 beker drinken. En nu lijkt ze weer gezellig.

Straks nog even naar de boerderijdagen van Campina, ben benieuwd. Stukje fietsen, hopelijk gaat dat wat, dan kan ik later deze week weer met Lau op pad.
Hee Vis, mijn zus traint vrijwilligers bij Humanitas, grappig! (Maar wel andere regio, Amsterdam)

Jammer dat het succes nog niet vervolgd wordt Tieg.. Ik weet nog de waslijnen met rijen onderbroekjes van Lisa... Gelukkig had ze er veel. Maar het begin is er. Wel leuk als ze er samen mee bezig zijn. Het kan Maartje echt geen bal schelen, al loopt ze een half uur met een poepluier en heeft er schrale billen van. Ook maar eens met alleen een broekje rondlopen.

Intussen weer erg balen: er is weer geld gestolen! Ik word er moedeloos van dat de politie nog niks doet, ga morgen wel weer bellen. Anders vliegt de laatst binnengekomen persoon eruit, want die staat bovenaan mijn lijstje.
Zo hey wat een lef Dokkie. Niet normaal zeg.

Ik wilde ook nog naar een boerderie gaan maar Nemo gister en vandaag heel warm en hangerig dus we hebben Kikkerdril gekeken. Een echte aanrader!
Dok, nog geen camera's opgehangen? Wat een ellende zeg. Dat wordt haast geld tellen voor er iemand naar huis gaat.

Vish, die is leuk he, voor al het pannenkoekenlied.

Tieg, nog naar de boederie geweest? WIj hebben ook een eind gefietst, had alleen mezelf niet ingesmeerd dus beetje gebakken nu. Hoop maar dat het mooi opdroogt.

Hopelijk komt het binnenkort wel met zindelijk worden en tot die tijd, blijven wassen tot je er gek van wordt.
Jemig Dok, wat een lef.. en wat k*t dat je dus niet weet wie het is... Je kunt moeilijk iedereen ontslaan, maar kun ej geen val zetten ofzo?

Hier is de brievenbus gejat. Heel wat anders, maar dat iemand wat van je jat.... je gaat mensen ineens heel anders bekijken... Ook de geit had allemaal touw om haar hoorns, ik kan me niet voorstellen dat ze dat zelf heeft gedaan (en waar het touw vandaan kwam..)

Hoe was de boerderijdag Tieg?

Ons weekend was echt fantastisch. Heerlijk weertje, veel te doen voor de kids, geen moment verveeld. Gratis toegang tot paar parken, veel gezwommen. Huisje viel wel erg tegen, en de bedden ook, maar de rest was genieten! Jammer dat we weer terug moesten... (we vertrokken met 28 graden en kwamen thuis met 16 graden)
Na 15 keer wordt hij wat minder
Tjeeee heb ik zo lang in de spiegel gekeken? Cees er ineens tussendoor.
quote:Vishnu schreef op 24 mei 2010 @ 22:12:

Na 15 keer wordt hij wat minder Haha, ja dan wel. Ik ken de tekst (nog) niet (meer) dat is ook irritant, dan blijft alleen 1 zinnetje in je kop hangen.

Nemo weer opgeknapt?
Vis, wat goed! Gefeliciteerd! Nu hopen dat je snel een leuke nieuwe baan hebt ook. Ik duim voor je in ieder geval.

en ook hoera voor Daan Nu doorzetten hopelijk!

Ja, was wel handig he Tieg, dat springkussen daar Vestje niet meer terug gevonden helaas, maar ach, het was maar 5,95 ofzo bij de Zeeman dus geen ramp.

Klinkt als een fijn weekend Cees, lekker hoor.

dok, balen zeg, weer geld gestolen, tsss...wat een brutaliteit zeg. Je hebt dus wel iemand bovenaan de verdachtenlijst staan? Maarja, daar kan je niet echt iets mee toch? Ik zou lekker een camera installeren zelf, volgens mij kun je er redelijk op rekenen dat het nog wel een keer gaat gebeuren.

Man is van de week door zijn rug gegaan en kan echt helemaal niets nu, heel sneu. Wel balen dat ik het nou allemaal moet doen alleen. Hopelijk is hij volgende week opgeknapt als ik geopereerd meot worden, anders hebben we wel een beetje een probleem, dan hebben we echt hulp nodig om de kinderen een beejte in het gareel te houden.
Lau, die kinderen van jou die zijn toch superbraaf en luisteren zo goed, daar heb je toch geen hulp bij nodig als jullie allebei niets/weinig kunnen

Floor heeft iets nieuws bedacht. Ze zegt nu continu bij alles wat we zeggen Huh?! Vervolgens gaan we het automatisch herhalen en zegt ze nog een keer Huh?!.

Ze houdt ons straal voor de gek want als ik niets zeg maar haar alleen maar aankijk, reageert ze wel. Wat een troela zeg!

Oja, moet werken maar heb geen zin. Morgen is het mooie weer weer over en dan heb ik wel de middag vrij.
Tjee Dok, da's balen zeg! Inderdaad, camera ophangen. Of toch de politie maar eens aansporen wat te gaan doen.

Nic, herkenbaar hoor, dat huh? Tessel kijkt er dan ook nog eens ontzettend intelligent bij

Lau, da's wel balen, dat man niet zoveel kan. En jammer dat onze thuisdagen anders lopen, anders hadden ze wel hier mogen komen.

Cees, fijn hoor, dat je weekendje weg zo lekker was. Was vriend nu mee, of niet?

Boerderijdag was leuk, het aaien van de koeien heeft het meeste indruk gemaakt bij Daan. Wel grappig, we zagen echt dat ie onwijs veel lol had. Tessel vond het allemaal maar eng, die vond de koeien iets te groot van dichtbij. Maar het was wel heerlijk weer, en het fietsen vonden ze allebei ook lekker.

Zelf uiteindelijk toch weer te veel gedaan, dus 's avonds verplicht van mezelf op de bank. En vanavond toch weer een beetje op tijd gaan slapen, morgen ook weer vroeg dag. En donderdag wordt het ook weer druk...

Nu nog maar even aan de slag, nog twee uurtjes...
Vish, gefeliciteerd!! Hoop voor je dat je snel een leuke baan vindt!!

Dok, wat asociaal dat het nog een keer gebeurd is. Ik zou inderdaad een camera ophangen en een soort 'val' zetten. Die politie doet toch niks, dan maar zelf ingrijpen...

Tieg, wat goed van Daan. En inderdaad hopen dat het goed blijft gaan.

Hier geen huh?? Maar erg moeilijk in slaap komen, Levi dan. Weet niet meer wat we moeten doen. Alles geprobeerd! Vandaag de harde aanpak, gewoon laten huilen. Meneer is nu alweer een kwartier druk bezig. Niks helpt, erbij liggen, in ons bed laten lioggen (dat helpt wel, maar willen wij niet meer ). Vandaag maar 1 keer laten slapen en nu dus laten huilen.. Eens zien wat het brengt, al voel ik me wel een beetje een ontaarde moeder..

Cees, klinkt als een heerlijk weekend. Hoe laat spreken we de 6e af en wat nemen we mee???

Lau, die kinders van jou zijn zoals Nic zei toch zo mak als lammetjes.... . Balen van man, hoop ook voor jou dat dat snel opgelost is.

Nic, is het gelukt met werken?? Helaas mag ik volgende week ook weer aan de bak.. Heb er toch wel heel erg veel zin in. En ach... 8 keer werken en ik heb alweer vakantie!!

Knie gaat iets beter, mag proberen mijn krukken (heb er nu nog 1) af te bouwen. Zelfs vandaag heel even gefietst op hometrainer bij fysio! Moet niet gekker worden
zitten jullie nog aan slaaptijden vast bij de jongsten?
Bij Levi wel, die moet nog 17 maanden worden. Hij moest echt nog 2 keer slapen anders was hij niet te harden. Maar ja, dat werkt dus niet.. Vandaar naar 1x slapen overdag!

Uiteindelijk heeft het 3 kwartier geduurd, maar toen viel hij wel in slaap.... Rust in de tent!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven