Schoonmaaktips gevraagd-sperma en het doucheputje (andijvie)

22-05-2010 12:39 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ruk nog al eens onder de douche. Dat is een heerlijke manier om mezelf te ontspannen. Alleen als 'het' wegdrijft richting afvoerputje, blijft het op en rond de gaatjes van dat putje hangen. Dat maakt dat na een weekje de boel niet goed meer doorloopt. Hoe doen jullie dat? Die vraag stel ik ook nadrukkelijk aan de viva-vrouwtjes die 'het' onder de douche met hun vriendje doen. Nooit last van een verstopt putje?
Het is trouwens ook goed voor je gezicht, dus toch misschien maar ovangen en een handeltje beginnen
Heb je niemand die het op kan vangen?
quote:Brummetje schreef op 22 mei 2010 @ 14:15:

Heb je niemand die het op kan vangen?

Ja, goed idee! Gewoon een catcher in je douche zetten!

Onder de douche is de enige plek waar Willem nog vloeibaar kan klaar komen !
Aliquando et insanire lucundum est
Q!
quote:whatever78 schreef op 22 mei 2010 @ 14:03:

Willem hoe kóm je erop... Volgens mij is het toch meer een gevalletje Hoe kom je er vanaf`
Het topic is nog verplaatst naar "thuis" ook
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Ohhhhh.... nu is me het doel van dit topic pas ècht helder!!!

Een tante Betsy en je putje is zo goed als nieuw.
MILF in the making ;-)
En ik maar denken dat RRS stond voor RioolReinigingService, blijkt dus: Rukkers Reinigings Service te zijn ;)
Dasty?
quote:willem1959 schreef op 22 mei 2010 @ 12:39:

Alleen als 'het' wegdrijft richting afvoerputje, blijft het op en rond de gaatjes van dat putje hangen.Dat komt omdat je spermazotoïden zich genaaid voelen. Ipv lekker richting warme baarmoeder te mogen zwemmen gaan ze door een PVC buis om vermengd met pies, poep en pleepapier naar de noordzee af te zakken. Ze zinnen dus op wraak en proberen je uit te laten glijden. Zo zijn ze dan ook wel weer. Gelukkig heb je een helm op!
quote:loomii schreef op 22 mei 2010 @ 16:02:

[...]

Dat komt omdat je spermazotoïden zich genaaid voelen. Ipv lekker richting warme baarmoeder te mogen zwemmen gaan ze door een PVC buis om vermengd met pies, poep en pleepapier naar de noordzee af te zakken. Ze zinnen dus op wraak en proberen je uit te laten glijden. Zo zijn ze dan ook wel weer. Gelukkig heb je een helm op!
Ik slik het dus gewoon door, Willem.

Voor jou adviseer ik een bekertje mee te nemen onder de douche, daar je kwakje in te spuiten, en dan lekker op te slobberen. ( eventueel nog even lekker je keel doorgorgelen, dat geeft een heerlijk tintelend gevoel in je keeltje. )

Groetjes en kusjes,

Borodini.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:Nammma schreef op 22 mei 2010 @ 13:25:

Na al die onzintopics vraag ik me toch écht af, wat voor raar figuur die Willem is....

Je spoort echt niet!Valt wel mee whore, Willem is gewoon impotent...
Je weet toch!
quote:loomii schreef op 22 mei 2010 @ 16:02:

[...]

Dat komt omdat je spermazotoïden zich genaaid voelen. Ipv lekker richting warme baarmoeder te mogen zwemmen gaan ze door een PVC buis om vermengd met pies, poep en pleepapier naar de noordzee af te zakken. Ze zinnen dus op wraak en proberen je uit te laten glijden. Zo zijn ze dan ook wel weer. Gelukkig heb je een helm op!
Je weet toch!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven