LLS KMT GD
zaterdag 20 maart 2010 om 09:44
zaterdag 22 mei 2010 om 20:32
Als de finale is zijn we op vakantie en ik hoop dat 'we' er in staan!
Ik weet zéker dat hij het naar zijn heeft, Morrie
Mijn website is af, maar het uitklapmenu'tje krijgen we niet ingeklapt. Dus er moet een rijtje staan met dienstverleningen waar je op kan klikken en dan klapt er een tekst uit, maar hij staan constant uit. Irritant, want GW heeft echt geen idee.
Ik weet zéker dat hij het naar zijn heeft, Morrie
Mijn website is af, maar het uitklapmenu'tje krijgen we niet ingeklapt. Dus er moet een rijtje staan met dienstverleningen waar je op kan klikken en dan klapt er een tekst uit, maar hij staan constant uit. Irritant, want GW heeft echt geen idee.
zaterdag 22 mei 2010 om 20:34
zaterdag 22 mei 2010 om 20:39
Ik kom net een doos tegen met al mijn oude kinderboeken. echt lagere school dingen. Floortje Bellefleur, Olijke Tweeling, Simone enzovoorts. Wat moet ik daar nu weer mee? Fijn dat mijn moeder net zo bewaarziek was als ik.
Er zaten ook boekjes in van Pietje Bel en De Vijf, die kan GP wel lezen.
Ik had hem toen hij net las al boekjes gegeven van Bakkertje Deeg en een paar Gouden Boekjes van mij vroeger. Daar vond hij gewoon niets aan! Hij leest nu het eerste Harry Potter boek trouwens. En beide Pebbeltjes verslinden alle Kuifjes die we hebben. KP keek eerst plaatjes maar kwam gisteren trots vertellen dat hij de nu echt léést!
Er zaten ook boekjes in van Pietje Bel en De Vijf, die kan GP wel lezen.
Ik had hem toen hij net las al boekjes gegeven van Bakkertje Deeg en een paar Gouden Boekjes van mij vroeger. Daar vond hij gewoon niets aan! Hij leest nu het eerste Harry Potter boek trouwens. En beide Pebbeltjes verslinden alle Kuifjes die we hebben. KP keek eerst plaatjes maar kwam gisteren trots vertellen dat hij de nu echt léést!
zaterdag 22 mei 2010 om 20:48
zaterdag 22 mei 2010 om 20:48
zaterdag 22 mei 2010 om 20:51
En ik wilde ze nu juist niet bewaren Wind. Maar nu twijfel ik weer. Wat doe ik er nog mee? Niets. Gaan mijn kinderen ze lezen? Nee.
Ze zitten nu in een doos met andere boeken om nog eens uit te zoeken en te splitsen in alsnog bewaren en verkopen op Vrijmarkt (van de zomer bestaat onze wijk 30 jaar en hebben we lustrumfeest en vrijmarkt.
Ze zitten nu in een doos met andere boeken om nog eens uit te zoeken en te splitsen in alsnog bewaren en verkopen op Vrijmarkt (van de zomer bestaat onze wijk 30 jaar en hebben we lustrumfeest en vrijmarkt.
zaterdag 22 mei 2010 om 20:52
zaterdag 22 mei 2010 om 20:56
quote:Wind schreef op 22 mei 2010 @ 20:55:
Schorrie komt net beneden dat hij z'n jas wilde hebben en GW snapte er eerst niets van. Nu heeft hij een vest en gaat hij slapen
Zijn zachte jas.....
Als hij die heeft, slaapt hij binnen een minuut. Dan friemelt hij er wat aan en wordt hij direct helemaal rustig.
Schatje .
Schorrie komt net beneden dat hij z'n jas wilde hebben en GW snapte er eerst niets van. Nu heeft hij een vest en gaat hij slapen
Zijn zachte jas.....
Als hij die heeft, slaapt hij binnen een minuut. Dan friemelt hij er wat aan en wordt hij direct helemaal rustig.
Schatje .
zaterdag 22 mei 2010 om 21:07
Pebb, mocht je die boeken weg gaan doen (wat ik zelf niet zou doen ) dan wil ik ze graag overnemen voor dochter. Die vindt ze vast prachtig en hier in de bieb zijn ze niet.
Morrie, welk jurkje was ik benieuwd naar, even een linkje naar KL (alweer bijna oud nieuws, want jullie posten te veel).
En eeh.. verder weet ik het al niet meer.
Morrie, welk jurkje was ik benieuwd naar, even een linkje naar KL (alweer bijna oud nieuws, want jullie posten te veel).
En eeh.. verder weet ik het al niet meer.