LLS KMT GD

20-03-2010 09:44 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, een nieuw topic. Alles komt altijd weer goed. Ook een van mijn motto's. Het bewijs zijn de opdracht van Lien nu, het feit dat ik zo goed in mijn vel zit na jarenlang tobben met werk, Pebblo die geen enge kanker heeft.

Laat het ook een hoopgevend motto zijn. Voor wie het nodig heeft.
Ik ben gek op boterhammen! En mijn kinderen ook, en gruwel bij het idee van nasi-ontbijt.

Haha, Lien. Maar dan ook wel net doen alsof je het niet in de gaten hebt he, dan kun je volgende keer nog volhouden dat het niet mag. Als je nu openlijk toestaat, tsja.

En jullie raden het nooit, maar Moshje heeft vannacht zonder nachtvoeding of wakker worden doorgeslapen tot 6.20 uur! Ik wist niet wat me overkwam toen ik om 6 uur wakker werd. Ben wel gelijk gaan kijken of hij het nog wel deed! Ik was om 21.30 naar bed dus heb volgens mij voor het eerst sinds 6,5 maand ruim 8 uur achtereen geslapen!

Ik denk ook dat schaafwonden aan de lucht moeten drogen en doe er nooit iets aan.

En ben ook geen hyver meer maar wel héél nieuwsgierig naar de foto van Morrie dus SG please.
Pebblo is werken en heeft GP en Kefpep mee. Ik heb dus alleen KP (geen omkijken naar, kind vermaakt zichzelf) en Moshje (slaapt alweer). Grote boodschappen al gedaan, alleen vanmiddag even fondueschotel slager, besteld brood bakker en wat kant en klare salades groentenboer halen en dan is alles in huis.

Zou het dan toch lukken deze dag naar mijn hand te zetten?
Ja, maar als je er zalf opsmeert (had nog calendulazalf, ben betere moeder dan ik denk ) dan blijft het soepel en plakt het niet. Bovendien heb ik gaasjes waar op staat dat ze niet aan de wond hechten. Dim is in ieder geval blij, hij kan zijn knieën weer bewegen, dus ben benieuwd. Het was inderdaad de eerste dag dat ze weer een korte broek aanhadden, dus dat belooft wat .

Wat goed dat Moshje heeft doorgeslapen! Heerlijk zeg, voel je je ook uitgerust nu? Zal wel niet, 6,5 maand haal je niet in 8 uur in .
Moshje heeft net gesmuld van Galia meloen. Werd boos toen het op was. Ik ben echt zo gek op mijn kleine knorrepotje!

Hij begint lekker te eten nu. Vanmiddag een en ander aan groentehappen koken en invriezen.
Nou, voel me best uitgerust eigenlijk.
Een goed begin is het halve werk Pebb!
Ik ga trouwens maandag nog een poging doen om naar die speeltuin bij jou in de buurt te gaan Lien.
Jemig, wat schrijven jullie door. Ik moet er voor gaan zitten om te lezen .

Wind, schrik niet als je mij hier ziet: Harrie zit met Schorrie in de auto op weg naar zijn vriend . Ik bel je zo even ivm de halve kledingkast die in de tas zit .

De foto heb ik alleen op hyves geloof ik. Ik zal eens kijken of ik hem daar vanaf kan halen....
quote:Zamirah schreef op 22 mei 2010 @ 09:25:

Boterhammen zijn inderdaad erg goor.

** Doet ook even een duit in het lls kmt gd-zakje**

Ik wil echt gelijk weten, aagje als ik ben en vooral ook geinteresseerd in het fenomeen meelezen: Klikte jij toevallig op dit topic, of lees jij altijd mee? Ik heb je hier nooit eerder gezien volgens mij .

En daarnaast: wat eet je dan als ontbijt????
Havermoutpap vast .

Bij mijn ouders krijgen de kinderen vaak yoghurt of kwark en grapefruit enzo, dat is ook heerlijk.
Foto wordt nu upgeload . Hij is echt erg mooi, al zeg ik het zelf. Met dank aan de fotograaf en de belichting en alles. We hadden 400-nog-wat-foto's gemaakt en deze sprong er uit.
Ja, dat is een lekker ontbijt, kwark met cruesli.

Ik heb de Turkse yoghurt ontdekt bij turks supermarktje alhier. Héérlijk!

Zo, zit gewoon mijn tijd te verdoen achter pc! Ook lekker!

Ga even kijken wat mijn Kleine Pebbeltje aan het doen is en dan e.e.a. passen dat ik bij HEMA heb gekocht van de week. Ze hebben daar leuke dingen de laatste tijd! Heb al veel rokjes voor weinig en nu dus 2 tunieken/jurkjes.
quote:Morrie schreef op 22 mei 2010 @ 10:31:

Foto wordt nu upgeload . Hij is echt erg mooi, al zeg ik het zelf. Met dank aan de fotograaf en de belichting en alles. En aan jezelf! Je hebt echt zo'n mooie blik op die foto, dat komt vast niet alleen door de belichting .
Ik ben ervandoor, ga lekker shoppen met mijn meisje. Vakantiegeld is gestort (loondienst heeft zo zijn voordelen ), en we zijn allebei uit onze kleren gegroeid .
Zo, bijgelezen, en wat heb ik gelezen en onthouden:

nathje heeft zelf pizza gemaakt. Doe ik ook altijd, vind het heel leuk om te doen met Schorrie en ook lekkerder dan supermarktpizza's.

Ontbijten doe ik elke dag. Meestal met brood, soms met yoghurt met sinaasappel of appel ofzo. Kinderen eet ook brood voor ontbijt, nasi heb ik nooit over nagedacht . Wel pannenkoeken voor ontbijt, lekker, koude spekpannenkoeken met bruine suiker!

Moshje heeft doorgeslapen, zou het komen doordat je besloten had het los te laten? . Lekker Peb, hopelijk vannacht weer. En heb je een feestje, dat je zoveel boodschappen haalt?

Knorrie heeft niet hetzelfde als Schorrie. Knorrie had gewoon koorts, Schorrie eczeem. En Knorrie is best opgeknapt, maar ik had mijn broertje al afgezegd. Misschien einde van de dag toch brengen, zodat wij even kunnen uitrusten en een nachtje lekker slapen en uitslapen.
quote:lilalore schreef op 22 mei 2010 @ 10:55:

[...]

En aan jezelf! Je hebt echt zo'n mooie blik op die foto, dat komt vast niet alleen door de belichting .

Nee, maar wel door het toeval .

Ik heb de King Louie jurken binnen. Een vind ik niet zo, die is iets te wijd en te lang, en 1 is wel leuk volgens mij. Moet nog even kijken hoe ik het ga dragen, met hemdje eronder ofzo en of dat dan leuk staat.
Pff. Ik dacht dat nu ik overdag niet meer zelf voed ik mijn oude behaas wel weer aan zou kunnen. Dus niet. Ik heb echt teveel tiet, het puilt er aan alle kanten uit. Misschien heb ik nu wel cup F ofzo! Ik vind mezelf wel érg wulps met mijn rondingen (borsten, buik, heupen en billen)

Maar, hema dingetjes leuk. Alleen een (hemd)jurk in wit tekent teveel dus óf maat groter kopen of in grijs.

Deze:

Nee geen feestje, maar Pebblo en ik hebben fondueset gekocht 2 weken terug en toen al saampjes gefondued. Vonden dat zo leuk dat we het morgenavond met vrienden en hun 2 kinderen gaan doen. We hadden gezien Pebblo's ziekzijn besloten eetafspraken even niet te doen, maar dit vergt zo weiniog voorbereiding (zeker als je ook salades kant en klaar koopt) dat het wel kan. En met relaxte mensen.
King louie, net gekeken toevallig en ik vind de polojurken leuk maar weet niet of het mij staat.

Deze bijvoorbeeld:

Lekker een beetje tuttig
Morrie, je noemt een naam.

Wij hebben kinderen net school-wissel verteld, wilden dat pas over 2 weken doen, maar tamtam ging snel. Buurvrouw van de buurvrouw enzo die al enthousiast gisteren op ons af kwam lopen. Stel je voor, dat ik er niet bij was geweest, dan had ze het tegen de kinderen gezegd.... Dochter is enorm blij en Kiloknaller ziet tot nog toe ook de voordelen. Wel een opluchting.

Zo, nu echt naar buiten!
O lekker Lien, dat je het vertelt hebt en dat ze goed reageerden. Pak van je hart, kan ik me zo voorstellen.

Hebben jullie corrigerend ondergoed?
En die jurken van King Louie moet je aanzien, heb ik gemerkt. Ik wist ook niet zo goed wat ik er van moest denken, maar heb er nu dus een aan en het zit heerlijk en staat goed!
Ik-word-gek! Wat is KW druk.... we moeten hun afspraakfrequentie opvoeren, Morrie, want KW is zich aan het uitsloven, niet normaal. En BRS doet lekker mee. Schorrie ligt alleen maar in een deuk om die twee circusartiesten.

Het zwembadje heeft al opgestaan, maar heb ze er net uitgehaald. Wat warten ze druk en schreeuwerig. De hele buurt kon mee genieten en ze luisterden niet.

Nu zijn ze aan het voetballen in de speeltuin.

~ rust ~

Oh, nee... ik hoor BRS huilen.
O nee Wind, wat erg! Schorrie is ze lekker aan het opjutten natuurlijk.

En ik had nog zo gezegd dat ik niet wilde merken dat hij naar jullie net zo slecht zou luisteren als dat hij naar ons doet!
En laat dat corrigerende ondergoed maar zitten. Het mag niet van Harrie. Een buikje is juist mooi en vrouwelijk en mijn verhoudingen qua kont en buik zijn goed, heb ik zojuist gehoord.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven