Help!! Ik heb een Groot Probleem
zaterdag 22 mei 2010 om 20:55
Meerdere that is, maar de meest prangende is wel het volgende.
Ik heb al weken last van een forum-identiteit-crisis. Dat wil zeggen... ik heb geen vaste avatar
En ik weet het niet meer. Iedereen heeft van die feestelijke gezellige pakkende plaatjes en ik zit met een suffe ik-weet-niet-wat-ik-wil avatar
Dus zeg je date maar af voor vanavond en brainstorm mee. Ik wil heel graag een vaste avatar hebben die echt bij mij past ( en nee geen hondedrol ofzo) en die ook nog opgeleukt kan worden tijdens feestdagen als Pasen, Kerst en Bar Mitswa etc.
HELLLLLPPPPP!!!!!
Ik heb al weken last van een forum-identiteit-crisis. Dat wil zeggen... ik heb geen vaste avatar
En ik weet het niet meer. Iedereen heeft van die feestelijke gezellige pakkende plaatjes en ik zit met een suffe ik-weet-niet-wat-ik-wil avatar
Dus zeg je date maar af voor vanavond en brainstorm mee. Ik wil heel graag een vaste avatar hebben die echt bij mij past ( en nee geen hondedrol ofzo) en die ook nog opgeleukt kan worden tijdens feestdagen als Pasen, Kerst en Bar Mitswa etc.
HELLLLLPPPPP!!!!!
zaterdag 22 mei 2010 om 21:34
zaterdag 22 mei 2010 om 21:37
Nee persoonlijk vind ik de queen bitch niet leuk. Past niet bij je. Die Male had op het ene topic bij de etenpijler vond ik dan leuker. Hoewel ik niet echt van alleen een naam hou. Maar Male kan alles, dus die achtergrond kan ze ook iets anders neerzetten en toch die letters SUUS erin.
Ik zou Male eens aanspreken als ik jou was. Die wortels waren zo stom trouwens. Het is geen Sinterklaas dat je wortels voor het paard hebt. Aardbei was leuk maar had al iemand.
Ik ga voor Male!!!!
Ik zou Male eens aanspreken als ik jou was. Die wortels waren zo stom trouwens. Het is geen Sinterklaas dat je wortels voor het paard hebt. Aardbei was leuk maar had al iemand.
Ik ga voor Male!!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 22 mei 2010 om 21:40