Help!! Ik heb een Groot Probleem

22-05-2010 20:55 243 berichten
Meerdere that is, maar de meest prangende is wel het volgende.

Ik heb al weken last van een forum-identiteit-crisis. Dat wil zeggen... ik heb geen vaste avatar

En ik weet het niet meer. Iedereen heeft van die feestelijke gezellige pakkende plaatjes en ik zit met een suffe ik-weet-niet-wat-ik-wil avatar

Dus zeg je date maar af voor vanavond en brainstorm mee. Ik wil heel graag een vaste avatar hebben die echt bij mij past ( en nee geen hondedrol ofzo) en die ook nog opgeleukt kan worden tijdens feestdagen als Pasen, Kerst en Bar Mitswa etc.

HELLLLLPPPPP!!!!!

wat voor avatar zal ik nemen

Totaal aantal stemmen: 50

Een avatOr? wat is dat (4%)
Lekker belangrijk, kun je geen ban krijgen? (52%)
Met zo'n karakter heb je geen avatar nodig (20%)
Ik knutsel wel wat voor DGS in elkaar (8%)
Anders, nl: (16%)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je huidige avatar echt heel leuk

Samen met die van BGB, Digi, VC, Elninjoo, Meds, Noa, Wuiles en Leo (en de oude (?) van Zwieber - was geloof ik een vosje), ben je voor mij het meest herkenbaar. Als ik wil weten wat er zoal is gepost in reactie op een OP, dan scroll ik snel door het scherm en blijf hangen bij bovengenoemde avatars. Als die leuk/mooi/pakkend/etc. zijn, scroll ik weer naar het begin en lees dan de rest.
haha wat zie ik nu?? In dat Ariel plaatje heeft ze een VORK als hand ipv kam!
DGS ik zal me er morgen eens over buigen
Heb ik dat?!
quote:livetti schreef op 22 mei 2010 @ 21:58:

haha wat zie ik nu?? In dat Ariel plaatje heeft ze een VORK als hand ipv kam!ehh... ik zal het spannende stuk van de film verklappen.... ze duikt in een scheepswrak en vind daar een vork waarvan ze denkt dat het een kam is
Thanks Lizzl! Gelukkig sluit je het topic niet zodra je mijn avatar ziet

Sgaap als je zou willen!
Ja hoor Suus.

Ik heb wel wat ideetjes.

*hint; beware of THE SUUUUS*
Heb ik dat?!
Je bent een schat!
Heb de mijne ook gewijzigd, vond hem zelf te mooi!
Dat valt tegen hoor, het is maar net wie je het vraag
Heb ik dat?!
quote:dangeensuus schreef op 22 mei 2010 @ 22:00:

Thanks Lizzl! Gelukkig sluit je het topic niet zodra je mijn avatar ziet

Sgaap als je zou willen!Leuk voor een nieuw topic.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb mijne gewijzigd...
MILF in the making ;-)
Of niet?
MILF in the making ;-)
Nu dan?
MILF in the making ;-)
Met dank aan Jala! De andere plaatjes heb ik bewaard.
MILF in the making ;-)
Hij doet het hoor DRP! En die van Livetti ook!

Ik ga nu plat want morgen weer vroeg op ( kind moet op tijd medicijnen hebben)

Bedankt schatties!
Hij doet het.

Slaap lekker Suus!
Ik vind hem heel triest DRP.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik vind het jammer dat het maar zo'n klein plaatje is. Want je ziet niet van het kooitje dat openstaat etc.

Nouschi, ja dat wel, maar wel mooi. Alleen een beetje klein.
MILF in the making ;-)
quote:dangeensuus schreef op 22 mei 2010 @ 21:02:

Christiane leuke avatar

En ja dat mag, als het maar niets heel intiems isIk las ergens dat je een puberzoon hebt. Ik vond/vind je altijd zo hip en jong overkomen en ik heb altijd gedacht dat jij begin 30 was ofzo. Mag ik vragen hoe oud je echt bent. Met een puberzoon moet je toch al goed tegen de 40 lopen, toch?
quote:Christiane04 schreef op 22 mei 2010 @ 22:46:

[...]

Ik las ergens dat je een puberzoon hebt. Ik vond/vind je altijd zo hip en jong overkomen en ik heb altijd gedacht dat jij begin 30 was ofzo. Mag ik vragen hoe oud je echt bent. Met een puberzoon moet je toch al goed tegen de 40 lopen, toch?En bedankt. 33
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma istbeneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Ik raak altijd volledig in de war van die avatar-wisselingen. Het zou verboden moeten worden!

Ik heb zelf wel eens een tijdje een andere gehad, maar schoot er pardoes van in een identiteitscrisis en kon mijn eigen reacties ook nergens meer vinden.
The time is now
Gewist.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Ik pleit voor een dit-was-mijn-oude-en-dit-is-mijn-nieuwe-avatOr-topic. Dan kan ik het ook allemaal nog een beetje bijhouden.

Wat is je nieuwe avatOr eigenlijk Courage, een ring? Ik vond de oude herkenbaarder. Maar ik kijk dan ook meer naar de plaatjes, dan dat ik de nicks lees.
The time is now
Gewist.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven