Mode & Beauty alle pijlers

bootcut jeans

23-05-2010 13:06 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
er zijn al veel topics geweest over spijkerbroeken, maar ik waag het toch nog een keer.

Ik heb altijd de Smart of Boy fit van Esprit. Die bevallen prima, niet te laag etc. in maat 33/32.

Maar ik zoek nu eigenlijk een mooie boot-cut jeans. Dus niet met rechte pijpen, maar iets uitlopend. Nu heb ik op diverse sites mooie jeans gezien, maar weet niet goed hoe het bij andere merken zit qua maat. De meesten merken gaan tot 33. Esprit valt volgens mij gewoon (tot ruim)

Iemand een goede suggestie voor een mooie, moderne bootcutmodel jeans ?
quote:luca schreef op 23 mei 2010 @ 13:06:

er zijn al veel topics geweest over spijkerbroeken, maar ik waag het toch nog een keer.

Ik heb altijd de Smart of Boy fit van Esprit. Die bevallen prima, niet te laag etc. in maat 33/32.

Maar ik zoek nu eigenlijk een mooie boot-cut jeans. Dus niet met rechte pijpen, maar iets uitlopend. Nu heb ik op diverse sites mooie jeans gezien, maar weet niet goed hoe het bij andere merken zit qua maat. De meesten merken gaan tot 33. Esprit valt volgens mij gewoon (tot ruim)

Iemand een goede suggestie voor een mooie, moderne bootcutmodel jeans ?

Ik heb er onlangs een gekocht bij H&M, met zakken met klepjes/knopen.

Maat 34/32. ¤39,90
Die van H&M rekken erg uit vind ik.
Ik zweer bij die van H&M, ik heb geen taille en dunne benen maar de bootcut (idd die van 39,90) staan mij het beste. Ik heb maat 32/36 en deze zitten mij het beste.
quote:Zamirah schreef op 23 mei 2010 @ 13:19:

Die van H&M rekken erg uit vind ik.

Het is de eerste keer dat ik een spijkerbroek van H&M heb gekocht. Heb hem nog niet zo lang, dus ik hoop dat het meevalt.

Ik was al lang blij met een 34 met lengtemaat 32.
ik heb gekeken bij hm maar helaas maat 34/32 is uitverkocht.

Zal de site blijven checken.

Misschien nog andere suggesties ? Esprit heeft namelijk momenteel vrijwel geen bootcutmodellen. Allemaal wijd of strak of rechte pijpen.
quote:luca schreef op 23 mei 2010 @ 13:28:

ik heb gekeken bij hm maar helaas maat 34/32 is uitverkocht.

Zal de site blijven checken.

Misschien nog andere suggesties ? Esprit heeft namelijk momenteel vrijwel geen bootcutmodellen. Allemaal wijd of strak of rechte pijpen.Op de site was ie er idd niet meer, maar in de winkel nog wel.
quote:Teigetje29 schreef op 23 mei 2010 @ 13:23:

Ik zweer bij die van H&M, ik heb geen taille en dunne benen maar de bootcut (idd die van 39,90) staan mij het beste. Ik heb maat 32/36 en deze zitten mij het beste.Lengtemaat 36? Pff daar is vast even moeilijk aan te komen als mijn 30 . Wist niet eens dat het bestond..
@Fleecevest, ik heb nu eenmaal lange benen maar die 30 lijkt me ook lastig hoor. Ik heb een aantal jaar terug een Levi's gehad uit USA met idd lengte 36 maar hier in NL nergens te krijgen en je kunt je voorstellen dat ik erg blij was met die 36 bij H&M. Nadeel is dat de kwaliteit niet zo goed is en ik dus na een jaar weer op zoek moet naar nieuwe broeken bij de H&M. Ik koop tegenwoordig 2 of drie tegelijk en dan wissle ik ze af zodat ze gelijk slijten.
ik zweer bij levi's heb smalle taille brede heupen en een dikke kont. En alsnog zitten ze geweldig!
Hier ook een Levi's fan! (even moeilijk doen om te kijken of ik het modelnummer kan zien terwijl ik hem aan heb).... jawel, de 572.
Kuyichi heeft ook een aantal mooie jeans..zitten mij iig altijd erg goed! Zit vast ook een bootcut tussen. Verder Indian rose maar die zijn wat minder goed te krijgen
Ik haal ze altijd (altijd? ja altijd, ik ben verschrikkelijk a-modieus) bij de Sting, eigen merk. Zitten altijd goed en blijven lang mooi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven