Bungels, handjes, stackies, en .... ?
zondag 23 mei 2010 om 23:28
Waar blijft AH met de WK actie nou toch?
Al maanden hadden wij het erover, waar zouden ze deze keer mee komen?
Wuppies, welpies hebben we gehad, we hebben ze nog steeds ergens tussen de oranjespullen liggen.
Inmiddels hebben wede bungels, stackies en handjes van de andere grote supermarkten, terwijl bij AH nog helemaal niks te sparen valt.
Als het er nog van moet komen, mogen ze wel een beetje opschieten. Ik persoonlijk, denk dat het niet meer zal gebeuren, mijn kinderen zijn nog niet overtuigd. Ik heb net nog even de website gecheckt, maar nee hoor, niks oranjerigs te bespeuren.
Dat AH deze gelegenheid niet te baat neemt om de omzet op te schroeven. Had ik niet gedacht.
Zouden ze niks origineels meer hebben kunnen verzinnen?
Al maanden hadden wij het erover, waar zouden ze deze keer mee komen?
Wuppies, welpies hebben we gehad, we hebben ze nog steeds ergens tussen de oranjespullen liggen.
Inmiddels hebben wede bungels, stackies en handjes van de andere grote supermarkten, terwijl bij AH nog helemaal niks te sparen valt.
Als het er nog van moet komen, mogen ze wel een beetje opschieten. Ik persoonlijk, denk dat het niet meer zal gebeuren, mijn kinderen zijn nog niet overtuigd. Ik heb net nog even de website gecheckt, maar nee hoor, niks oranjerigs te bespeuren.
Dat AH deze gelegenheid niet te baat neemt om de omzet op te schroeven. Had ik niet gedacht.
Zouden ze niks origineels meer hebben kunnen verzinnen?
zondag 23 mei 2010 om 23:33
zondag 23 mei 2010 om 23:34
Ik ben hier nog de ijsbeesten van de plus, de clickjs, de handjes (gekregen van oom en tante) de bonkies (ga ik doorgeven aan liefhebbers), voetbalplaatjes, en nu wk-armbandjes aan het weggooien/opruimen/verstoppen.
Wat moet een mens met die meuk. Of juicht het echt lekkerder met een appie-beest op je schoot? Is dat beter dan een wk-gadget van de c1000? Word je er waarlijk gelukkiger van?
Wat moet een mens met die meuk. Of juicht het echt lekkerder met een appie-beest op je schoot? Is dat beter dan een wk-gadget van de c1000? Word je er waarlijk gelukkiger van?
zondag 23 mei 2010 om 23:40
http://versereclame.nl/20 ... 0-waarschijnlijk-beesies/
zondag 23 mei 2010 om 23:41
Ten tijde van de wuppies woonden wij nog in Belgie. Jom en MK kregen ze zo nu en dan toegestopt, maar snapten geen hol van wat ze daar nou precies mee moesten.
MK voorzichtig geprept dat er de komende tijd nogal veel oranje versiering zal zijn in de buurt ("doen wij dan ook mee, mama?" 'Misschien, schat, misschien') en dat heel veel mensen het heel veel over voetbal gaan hebben.
"Oh bah, mama, moet ik dan ook kijken? Bleh!"
MK voorzichtig geprept dat er de komende tijd nogal veel oranje versiering zal zijn in de buurt ("doen wij dan ook mee, mama?" 'Misschien, schat, misschien') en dat heel veel mensen het heel veel over voetbal gaan hebben.
"Oh bah, mama, moet ik dan ook kijken? Bleh!"
zondag 23 mei 2010 om 23:50
Grappig topic, toevallig van de week met Lief over gehad. Volgens hem zou AH dit jaar bewust geen voetbalactie doen.
Verder eens met Perel. Ik vind de C1000 reclames 'best leuk' de 1e keer dat ik ze zie, daarna absolute ergernis terwijl ik bij AH/Harry-de-supermarktmanager na een half jaar soms nog in een deuk lig omdat ik ze meestal zo sterk gevonden vind.
Verder eens met Perel. Ik vind de C1000 reclames 'best leuk' de 1e keer dat ik ze zie, daarna absolute ergernis terwijl ik bij AH/Harry-de-supermarktmanager na een half jaar soms nog in een deuk lig omdat ik ze meestal zo sterk gevonden vind.
maandag 24 mei 2010 om 07:47
Ik word helemaal lijp van al die spaar troep. Mijn zoon MOET alles compleet hebben. Met als gevolg een complete verzameling domino stenen, gogo's, voetbalplaatjes, pokemonplaatjes, flippo's ( gekregen van oom) en ga zo maar door. Als de verzameling niet compleet is , is zijn leven dat ook niet.
Om vervolgens de verzamelingen in een kast te trappen en laten wegrotten. En niemand mag er naar kijken, alleen hij.... neuroot dat ie er is.
Om vervolgens de verzamelingen in een kast te trappen en laten wegrotten. En niemand mag er naar kijken, alleen hij.... neuroot dat ie er is.
maandag 24 mei 2010 om 07:49
En waar ik helemaal de schurft aan heb ( sorry hoor, zeer gefrustreerd hier) is dat ouders en winkeliers het toestaan dat kinderen bij de kassa nog net niet de gekregen troep uit mijn handen trekken. Dat ze in de winkels bij de kassa's staan om die meuk te mogen krijgen, en dat ze met een hoop bombarie buiten de winkel staan ( sommige winkels hebben een streep getrokken tot waar de kinderen mogen komen) te gillen om die troep.
Waardeloos
Mijn kind mag dus alleen naar de ruilmiddag en verder mag hij zich niet in de buurt van de winkel begeven tijdens dit soort acties. Ik vind het echt bezopen, dat gejengel om die dingen.
En van het kind uit gezien snap ik het volledig. Ik begrijp alleen die ouders totaal niet.
Waardeloos
Mijn kind mag dus alleen naar de ruilmiddag en verder mag hij zich niet in de buurt van de winkel begeven tijdens dit soort acties. Ik vind het echt bezopen, dat gejengel om die dingen.
En van het kind uit gezien snap ik het volledig. Ik begrijp alleen die ouders totaal niet.