Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zaterdag 22 mei 2010 om 09:24
Goedemorgen allemaal!
Goldie, hoera voor oudste!
Buuf, werk ze vandaag!
Rainz, vanavond Lief weer thuis. Ik ben benieuwd hoe hij zijn vakantie in z'n uppie vond.
Hier zit de was alweer in de droger, ik heb Lost op video al zitten kijken en de vaatwasser is klaar.
Dadelijk dus veel opruimen, plee poetsen, meer wassen, Mmetje in bad en daarna voor het eerst fruithapje geven en de administratie opruimen.
Straks ook nog even de bak van de wandelwagen verruilen voor het buggy-gedeelte en het parasolletje er op zetten.
Goldie, hoera voor oudste!
Buuf, werk ze vandaag!
Rainz, vanavond Lief weer thuis. Ik ben benieuwd hoe hij zijn vakantie in z'n uppie vond.
Hier zit de was alweer in de droger, ik heb Lost op video al zitten kijken en de vaatwasser is klaar.
Dadelijk dus veel opruimen, plee poetsen, meer wassen, Mmetje in bad en daarna voor het eerst fruithapje geven en de administratie opruimen.
Straks ook nog even de bak van de wandelwagen verruilen voor het buggy-gedeelte en het parasolletje er op zetten.
zaterdag 22 mei 2010 om 10:23
goedemorgen dames
ik ben ook alweer wakker
MissM, gelukkig trouw ik pas volgende week zaterdag. Dus ik heb nog een week
Coe, een voor alle ellende
Gold, gefeliciteerd met oudste
Ik ga even eten en dan de stad in. Naar de kapper een geschikte outfit zoeken voor de toppers vanavond.
ik ben ook alweer wakker
MissM, gelukkig trouw ik pas volgende week zaterdag. Dus ik heb nog een week
Coe, een voor alle ellende
Gold, gefeliciteerd met oudste
Ik ga even eten en dan de stad in. Naar de kapper een geschikte outfit zoeken voor de toppers vanavond.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
zaterdag 22 mei 2010 om 12:56
Tjeempie, wat zijn jullie toch allemaal een vroege vogels!
Ik loop weer eens nog steeds in pyama door het huis te sloffen, zo douchen, boodschappen doen, bloemen halen en dan vanavond gezellig eten bij vrienden. Hoop dat we in de tuin kunnen zitten, die hebben wij niet dus dat is altijd wel heel lekker!!
Gold, gefeliciteerd met je dochter, fijn dat ze het nu binnen heeft!!
Fijne dag! En zomaar voor de zekeheid een voor jullie allemaal!
Ik loop weer eens nog steeds in pyama door het huis te sloffen, zo douchen, boodschappen doen, bloemen halen en dan vanavond gezellig eten bij vrienden. Hoop dat we in de tuin kunnen zitten, die hebben wij niet dus dat is altijd wel heel lekker!!
Gold, gefeliciteerd met je dochter, fijn dat ze het nu binnen heeft!!
Fijne dag! En zomaar voor de zekeheid een voor jullie allemaal!
zaterdag 22 mei 2010 om 13:10
Ik ben wel vroeg op, maar zit ook nog steeds in pyama
ondertussen is wel M in bad geweest, en hij heeft een paar hapjes banaan op. Hij was er nog niet heel erg enthousiast over maar deed wel zijn mondje goed open voor de lepel
verder ook al backup van de computer gemaakt, tweede lading was zit in de droger, internetbankieren in orde gemaakt en gelunched.
Nu douchen!
ondertussen is wel M in bad geweest, en hij heeft een paar hapjes banaan op. Hij was er nog niet heel erg enthousiast over maar deed wel zijn mondje goed open voor de lepel
verder ook al backup van de computer gemaakt, tweede lading was zit in de droger, internetbankieren in orde gemaakt en gelunched.
Nu douchen!
zaterdag 22 mei 2010 om 19:14
Mogguh
Wat een prachtige dag vandaag! Vanochtend heb ik lekker gekeuveld met Middelste (lopend boodschappen doen, dat soort werk) en vanmiddag ben ik met hem en een vriendje naar het zwembad gegaan.
Geen kinderen aan gehad. Ze zijn nu nog aan het buitenspelen en straks voor bedtijd mag vriendje weer naar huis
Veel plezier, Zoeb!
Goldie, hartstikke fijn dat dochter het gehaald heeft!
Itskie, je kunt nu gaan aftellen
Wat een prachtige dag vandaag! Vanochtend heb ik lekker gekeuveld met Middelste (lopend boodschappen doen, dat soort werk) en vanmiddag ben ik met hem en een vriendje naar het zwembad gegaan.
Geen kinderen aan gehad. Ze zijn nu nog aan het buitenspelen en straks voor bedtijd mag vriendje weer naar huis
Veel plezier, Zoeb!
Goldie, hartstikke fijn dat dochter het gehaald heeft!
Itskie, je kunt nu gaan aftellen
zaterdag 22 mei 2010 om 23:33
zondag 23 mei 2010 om 00:19
Buuf.. en
Fijn weekend Zoeb (Beetje laat)
Klinkt idd als een hele fijne dag Mamz
Gelfje, in het weekend mág je de hele dag in pyjama lopen. Vin ik
Dus MissM heeft het ook goed gedaan
Wie ging er ookalweer naar de Toppers?
Ik wil ook!!! Lekker gek doen!
Zucht.
Vandaag een lange dag gewerkt, van 1uur vanmiddag tot een half uurtje geleden.
Morgen een dagje stil, want we staan in een griffo-dorp, dus op zondag de kermis open is uit den boze.
Wij gaan dus gezellig bij vrienden op bezoek.
Nu alweer moe, dus ook alweer snel te bedde.
Oh, en Oudste mag 21 juni al op voor haar rijbewijs! Whoehoe!
Truste chickies
Fijn weekend Zoeb (Beetje laat)
Klinkt idd als een hele fijne dag Mamz
Gelfje, in het weekend mág je de hele dag in pyjama lopen. Vin ik
Dus MissM heeft het ook goed gedaan
Wie ging er ookalweer naar de Toppers?
Ik wil ook!!! Lekker gek doen!
Zucht.
Vandaag een lange dag gewerkt, van 1uur vanmiddag tot een half uurtje geleden.
Morgen een dagje stil, want we staan in een griffo-dorp, dus op zondag de kermis open is uit den boze.
Wij gaan dus gezellig bij vrienden op bezoek.
Nu alweer moe, dus ook alweer snel te bedde.
Oh, en Oudste mag 21 juni al op voor haar rijbewijs! Whoehoe!
Truste chickies
zondag 23 mei 2010 om 09:12
Moggûh lieffies!
Tja, dat was wat. Komen we er achter dat de radiator van mijn auto kapot is en tijdens het wachten op de monteur valt mijn telefoon in de plee.
De auto wordt weggesleept en Happy moet mee om de vervangende auto op te halen. En dat duurt maar en dat duurt maar en ik heb geen foon en kan niet bellen waar hij blijft!
Uiteindelijk na bijna twee uur komt Happy terug mét een hagelnieuwe Hyundai. Gelukkig ben ik goed verzekerd!
Ik heb nog een oud telefoontje thuis, dus dat probleem is voorlopig opgelost. Maar zunde is het wel want het plee toestel is nog maar 3 maanden oud nieuw. En ik geloof niet dat ik verzekerd ben
Maar goed, het wordt vandaag een mooie dag met veel zon, dus vandaag op onze luie billen op ons balkon!
Geniet!
Tja, dat was wat. Komen we er achter dat de radiator van mijn auto kapot is en tijdens het wachten op de monteur valt mijn telefoon in de plee.
De auto wordt weggesleept en Happy moet mee om de vervangende auto op te halen. En dat duurt maar en dat duurt maar en ik heb geen foon en kan niet bellen waar hij blijft!
Uiteindelijk na bijna twee uur komt Happy terug mét een hagelnieuwe Hyundai. Gelukkig ben ik goed verzekerd!
Ik heb nog een oud telefoontje thuis, dus dat probleem is voorlopig opgelost. Maar zunde is het wel want het plee toestel is nog maar 3 maanden oud nieuw. En ik geloof niet dat ik verzekerd ben
Maar goed, het wordt vandaag een mooie dag met veel zon, dus vandaag op onze luie billen op ons balkon!
Geniet!
zondag 23 mei 2010 om 10:12
zondag 23 mei 2010 om 10:32
Moggu
I'ts,voorbereidingen zover klaar voor de grote dag?Spannend!
Buuf,idd wat I'ts zegt,telefoon goed laten drogen!Die van mij deed het na 3 dagen drogen weer.Hopelijk valt schade aan auto en telefoon mee.
Gold,dat is snel 21 juni.
Gister de hele middag op het voetbalveld en terras gehangen,het was maar goed dat ik op de fiets was
Vandaag een hang dagje,beetje aanrommelen in de tuin en wat wassen draaien.Vanavond steken we de bbq aan.
Fijne dag lieverds!
I'ts,voorbereidingen zover klaar voor de grote dag?Spannend!
Buuf,idd wat I'ts zegt,telefoon goed laten drogen!Die van mij deed het na 3 dagen drogen weer.Hopelijk valt schade aan auto en telefoon mee.
Gold,dat is snel 21 juni.
Gister de hele middag op het voetbalveld en terras gehangen,het was maar goed dat ik op de fiets was
Vandaag een hang dagje,beetje aanrommelen in de tuin en wat wassen draaien.Vanavond steken we de bbq aan.
Fijne dag lieverds!
zondag 23 mei 2010 om 10:36
Moggû,
Wat goed van je oudste kind Goldie!
Lekker moe na al dat gewerkt!
Wat een pechdag Buuf, je hebt gewoon je telefoon vermoord!
Ik had gisteren ook iets zeg.
Ik ging fietsen naar mijn ouders en dan moet je door de Beneluxtunnel.
Door de fietstunnenl is dat goed te doen, je slaat een steilstuk over omdat je een eind naar benenden gaat met de lift of roltrap.
Gisteren was de fietstunnel gesloeten en moest ik door de brommer/traktor tunnel.
Dan heb je dat lift/roltrap deel niet, ik moest helemaal uit de tunnel komen fietsen, was kapot toen ik er eindelijk uit was.
En dat op mijn fietsje met 3 versnellingen en bloemtjesfietstassen.
Was wel gaaf, je zit echt met zo'n smal baantje (wel in apparte buis hoor) tussen de de autobanen in.
En het was eng, ging hard naar beneden, heb veel mijn remmen gebruikt.
Nu ga ik lopen en daarna hangen in de hangmat.
Fijne dag allemaal!
Wat goed van je oudste kind Goldie!
Lekker moe na al dat gewerkt!
Wat een pechdag Buuf, je hebt gewoon je telefoon vermoord!
Ik had gisteren ook iets zeg.
Ik ging fietsen naar mijn ouders en dan moet je door de Beneluxtunnel.
Door de fietstunnenl is dat goed te doen, je slaat een steilstuk over omdat je een eind naar benenden gaat met de lift of roltrap.
Gisteren was de fietstunnel gesloeten en moest ik door de brommer/traktor tunnel.
Dan heb je dat lift/roltrap deel niet, ik moest helemaal uit de tunnel komen fietsen, was kapot toen ik er eindelijk uit was.
En dat op mijn fietsje met 3 versnellingen en bloemtjesfietstassen.
Was wel gaaf, je zit echt met zo'n smal baantje (wel in apparte buis hoor) tussen de de autobanen in.
En het was eng, ging hard naar beneden, heb veel mijn remmen gebruikt.
Nu ga ik lopen en daarna hangen in de hangmat.
Fijne dag allemaal!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zondag 23 mei 2010 om 21:03
Het was/is heerlijk vandaag!
Lekker gelopen, nog een stuk gefietst en lekker liggen lezen en slapen in de hangmat.
Morgen weer zo'n dag!
Dan gaan we naar de woonplaats van Druifje, Sportman gaat een kwartje doen en ik ga staan kijken in de zon.
Daarna asperges eten op een terras daar, is onze 2e pinksterdag traditie.
Lekker gelopen, nog een stuk gefietst en lekker liggen lezen en slapen in de hangmat.
Morgen weer zo'n dag!
Dan gaan we naar de woonplaats van Druifje, Sportman gaat een kwartje doen en ik ga staan kijken in de zon.
Daarna asperges eten op een terras daar, is onze 2e pinksterdag traditie.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
maandag 24 mei 2010 om 00:28
Ik denk dat Its en man een drukke dag achter de rug hebben en dat hun oren nog tetteren.
Ben ook weer terug van een super leuk weekend.
Het appartementje van mijn broertje is helemaal super.
Wat een luxe om bij broer te zitten maar je eigen ding te kunnen doen. Heerlijk op mijn gemak gedoucht, lekker koffie gezet, even tv gekeken en toen naar het feest wat maar 20 meter lopen was. Het gemak dient de mens.
Ik heb geslapen als een os. We gingen om 3 uur naar bed en om negen uur zaten broer en ik heerlijk weer aan de koffie in de tuin. Lekker bij kunnen kletsen.
Ben ook weer terug van een super leuk weekend.
Het appartementje van mijn broertje is helemaal super.
Wat een luxe om bij broer te zitten maar je eigen ding te kunnen doen. Heerlijk op mijn gemak gedoucht, lekker koffie gezet, even tv gekeken en toen naar het feest wat maar 20 meter lopen was. Het gemak dient de mens.
Ik heb geslapen als een os. We gingen om 3 uur naar bed en om negen uur zaten broer en ik heerlijk weer aan de koffie in de tuin. Lekker bij kunnen kletsen.