Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.

En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Heeft het u gesmaakt?

Ik zit op Happy te wachten, maar die zal wel in een vette file staan. And as we speak belt Happy om te zeggen dat hij in een dikke vette file staat. We gaan voor het eerst weer sporten sinds vorige week woensdag.
Ik was er een beetje misselijk van Buuf, dus ik ben meteen gestraft .

Vanavond gaan wij wederom een grote ronde wandelen.

En volgende week avondvierdaagse. Ook weer leuk.
quote:zusenzo schreef op 20 mei 2010 @ 08:29:

Goedemorgen!

In de ochtend:

De was wegwerken,

opruimen, bedden verschonen

Middag:

tuinonkruidvrij maken

.En mij goed aan het dieet gehouden, dusver iig.
Hallo dames en heer

Wat doet de zon toch goed he?

Toevallig raakte ik gisteren met een oude dame in gesprek over het weer. Ze merkte op dat we altijd maar zoveel willen maar dat de natuur het gewoon zelf regelt. En die was nog nooit te laat geweest, het werd altijd weer lente, zomer, herfst en winter.

Vond het zo mooi gezegd

Maar ik vind dit weer wel het lekkerste hoor, dat wel

Gold, wat balen zeg van dochter. Morgen gaat het lukken, dat moet wel

Buuf, proficiat met je 8! Goed zeg!

Mamz, hoe is het met je hoofdpijn?

coe, net de bh gelezen. Ongelooflijk zeg.

Hier vandaag hard gewerkt, tussendoor gerust (het werkt ) en vanmiddag naar de praatjuf. Thuis niets meer gedaan, toch nog te moe. Nou ja, het is bijna weekend gelukkig
Huh,er stond hier net een bericht van mij

Straks in de herkansing dan maar.
Zoeb, vergeten te zeggen mara wat zijn je vlinderfoto's mooi!
Gold dat is balen dat ze is gezakt. Maar wat krijgt ze snel een herkansing. Hopen dat het goed gaat.

Coetje, het zit jou ook niet mee hé.
En er zijn er vanmiddag nog eens 2 uitgekomen.

Als mijn foto's jullie niet vervelen, plaats ik ze hier ook nog maar eens.

Zo ik heb een borrel genomen en ga straks lekker fout Sex and the city The Movie kijken Ik vind het wel best voor vandaag.

Zoeb,mij verveel je iig niet met de foto's!Vind ze echt supermooi.
Helleu,

Ik vind ze ook mooi Zoeb!

Lekker zeg, had Sportman zo'n belgisch hardloopwijffie op mijn I-pod gezet, Evy van Start To Run en nou is mijn hele I-pod leeg.

Balen!

Morgen ga ik in een ander filiaal werken en dat is verder, en dan is het wel zo lekker fietsen met een muziekje op.

Nu ben ik weer van alles aan het dowloaden, ik heb alleen geen idee wat ik er allemaal op had staan.

Jammer van Oudste Goldie, het komt vast goed morgen!

Goed bezig Zus, ga zo door!

Ik hoef nog maar 2 dagen te werken, heerlijk!!

Druifje, een fijn, warm weekend!!

Ik ga weer verder zoeken....................................
Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:druifje76 schreef op 20 mei 2010 @ 15:33:

Weet je nog Buuf, dat Bobby van het diva topic een plaatje plakte en wij een heul ander plaatje zagen

Druif zag je toen iets heel viezigs?

Ik heb dat ook eens gehad en zelf zag ik het niet.

Dat plaatje mocht je dus van de eigenaar niet downloaden.

Flauw dat ze het niet even zeggen, voordat er zoiets vettigs te voorschijn zou komen.
Gold, balen voor je dochter. Fijn dat ze morgen nog eens kan proberen.

Zoeb, mooie foto's!

Drukke dag gehad vandaag.

Eerst boodschappen gedaan, daarna gestofzuigd en de keuken gepoetst. Bij mijn moeder koffie gaan drinken en vanavond nog even een muur geschilderd, een zilveren bord opgepoetst, teennagels gelakt en de zandbak leeggeschept, zodat die weer opnieuw gevuld kan worden met zand.

Oh ja, en op muizenjacht geweest. De kat vind het de laatste tijd nodig om iedere dag minstens 1 muis mee naar binnen te nemen en niet altijd dood. Net muis nummer zoveel weer buiten gezet, in de hoop hem morgen niet dood op de mat terug te vinden.
Goedemorgen lieve tubbies

Het zonnetje schijnt!

Koffie,

Later
Moggûh lieffies!

Gold, succes voor oudste vandaag! Ik duim weer, of zal in ieder geval aan haar denken en positieve straaltjes naar haar toesturen!

Vandaag een reportage in de kop van Noord Holland, ik zie dat het daar nog behoorlijk fris blijft vandaag, dus maar een jas mee.

Geniet!
Liefjes !

De routine's boven zijn al gedaan.

Zo die van beneden en 3 wassen ophangen.

Vanmiddag stofzuigen en dweilen.

De kappert komt

Dit kapsel gaat het ongeveer worden, maar in de nek meer lengte ( Anders krijg ik ruzie met Vriend ) Als ik er nou ook nog zo'n mooi bekkie bij kreeg...

Succes voor Oudste vandaag GL, ik hoop dat ze het haalt !

Fijne dag allemaal :zwaai:
Het is hier bewolkt !!! grrrrrrmmmbblll

Ik wil mooi weer !

Maar ach, wie weet komt het nog.

Vol me slapjes en moe dus vandaag niet te veel, moet wederom werken dus. ^kinders vandaag)

De de klusjes zijn als volgt:

bedden opmaken

was draaien

en ophangen

opruimen

stofzuigen en stoffen

6 overhemden strijken

en evt. de tuin van gisteren.
Mogguh...

Dank jullie allemaal, Ik breng julllie succes-wensen over op *dochter*.

Ik verwacht zelf ook wel dat het vandaag wel goed komt. Kom op, gisteren zo nerveus en toch maar één foutje te veel. Dat móet vandaag beter gaan. Ze heeft gewoon echt goed geleerd.

En toch baal ik nog steeds een beetje veel dat de mini-meet met Coe niet doorgaat.

Leuk kapsel Boro! Hip! Maar idd jij niet te kort in de nek, je hebt zulk prachtig haar!

Hier is het mooi weer hoor Buuf en ZenZ. Het zonnetje laat zich al goed zien.

Wat een prachtige vlinders weer Zoeb!

Rainz, jij hebt ook weer genoeg gedaan zeg! Poeh!

Wanneer komt Lief terug?

Alles goed met Skippie in de buik Fuss?

To do:

Stofzuigen

Stoffen

Auto voltanken

Met dochter naar het examen (We moeten nu een eind verder rijden, dus een uur heen en een uur terug. Hopelijk wordt het de moeite waard... duim duim duim)

Naar de kermis gaan werken.

Fijne dag allemaal!
anoniem_7250 wijzigde dit bericht op 21-05-2010 08:44
Reden: Oeps, er stond een naam...
% gewijzigd
Wauw Boro, ga je ook voor die kleur? Wat voor kleur haar heb je eigenlijk?

Goldie-oudste: veel succes vandaag!

Zus je bent toch niet slapjes van het lijnen?

Hier weer hoofdpijn (volgens mij van het slaaptekort).

Vandaag werken, en boodschappen doen. En mijn internetbestelling afhalen. Ik heb een staafmixer besteld, over internet was hij 30 euro goedkoper dan in de winkel.

En als het goed is wordt vandaag het vakantiegeld gestort
Oh ja, ik heb wat meer over mezelf verteld op de BH, bij 'wat voor werk doen jullie'.
Ik weet het niet, denk het wel MissM, gewoon maar ff doorzetten denk ik zo.
Goodmorning!!

Gold, jammer dat je dochter is gezakt. Hoewel het voor je mini-meet niet fijn is, is het voor haar wel lekker dat ze vandaag alweer kan herkansen. Hoe laat moeten we duimen??

Coe, hoe is het gegaan met het schoolproject? Moesten er gisteren geen kinderen naar Utrecht of heb ik nou niet goed gelezen?

Fus, het aftellen qua werk is nu echt begonnen toch? Ik hoop dat je dan nog heel veel mooi weer krijgt om van te genieten (en dat is natuurlijk heus niet omdat wij dam ook mooi weer hebben )

Boro, gaaf kapsel!! Ik heb echt al zo ongeveer levenslang lang haar en zou best eens iets aparters willen proberen maar ja.. ik ben niet zo’n held

Hoewel ik nu op mn werk zit ga ik strakkies toch eerst even stiekem de BH lezen, wil er zelf ook nog even een update opzetten eigenlijk.

Vandaag:

- werken

- telefoontjes doen

- was vouwen (want nog steeds niet gedaan )

- paar rekeningen betalen (want ook nog steeds niet gedaan)

Ik ben normaal al heel erg maar met dit mooie weer is mijn spijbelgedrag nog veeeeeel erger, ik vind iedere avond weer een heel goeie reden om NIET de dingen te doen die ik zou doen.

Vandaag gewoon een nieuwe poging

Fijne dag allemaal!
Ik heb van mezelf blond haar. ( Echt hollands asblond ofzo, hoe noemen ze dat ? ) Maar verf het al een jaar of 15 , meestal zwart, rood of paars. Sinds een jaartje ofzo heb ik alle3 de kleuren, in vlakken. Ik denk dat ik nu voor helemaal paars ga, goed fel.

@missM, sterkte met de hoofdpijn , hoop dat het snel weg is.

@ Gelf, werkse !

Mijn wekker is afgegaan. ( Ja lach maar , ik zet een kookwekker, anders blijf ik achter de compu zitten , de autisme is ook op mijn overgeslagen ) dus ik ga verder.

Tot laterder
Mogguh

Boro, wat een leuk kapsel! Vind je het niet eng, met kappers die ineens heel iets anders knippen dan op je plaatje staat, of zo?

Zoebie, volgens mij horen die net uitgekomen vlinders veel verfrommelder. 24 uurs dienst naast de kast, dus

Goldie, dat is echt vet balen. Ik hoop dat dochter niet hypernerveus is nu, zeker ook omdat ze zich hartstikke sterk moet voelen voor de Havo examens (en daar heb je helemaal niks over gezegd?)

Gisteren vanaf dat de school dicht ging heel druk geweest. Twee keer de route van het verkeersexamen van Oudste afgelegd (met een bloeddrukmeter die me om de haverklap de arm afkneep, het was dan de bedoeling dat ik even zou stilstaan en rustig zijn, maar dat gaat nogal lekker tijdens zo'n rit). Twee kinderen losgelaten met een plastic bootje. Een heel smerig plastic bootje terug naar huis genomen op de fiets. Een heel smerig bootje schoongemaakt. Drie kinderen ietwat uitgefoeterd omdat ze te laat thuis waren (en smerig). Verantwoorde kipmaaltijd ingeruild voor een portie friet (buiten, aan de tuintafel). Kinderen zich laten afpellen en laten douchen. Nog een tiental bladzijden uit mijn studieboek gelezen. Daarna (ook bij gebrek aan internet) met de kippen op stok gegaan. Oudste en Middelste sliepen pas om 22.00 uur

Vandaag ongeveer even hysterisch:

Ochtendschema met vermoeide mensen en spugende Muis

Een aantal belangrijke mails

Weekendtassen inpakken

Was draaien en was hangen

Bloeddrukmeetding terugbrengen

Weekendtassen bij kinderen afzetten en fiets van Oudste ophalen

Puinruimen, rust, konijnenkooi, wvttk

Middelste ophalen bij bso.

Aan den arbeid dus
Goedemorgen allemaal,

ik lees wel mee maar heb het de laatste tijd best wel druk, zakelijk dan......en dus overdag weinig tijd mee te beppen.

Vandaag is het ietwat rustiger, al zat ik wel om kwart voor 6 in de auto, want ik had om half 8 een golfdate met de baas.....een ex-hockeyinternational en met een handicap van 7 best wel een redelijke speler.

Ik zit nu achter mijn bureau nog even na te genieten van mijn overwinning en heb nog even geen zin om mijn hoofd weer op ICT-zaken te richten .

Overigens is hier ook nog geen zon te zien, en ik hoop voor mijn Zonnetje die nu ergens in de kop van Noord-Holland aan het fotograferen is dat het daar beter is of wordt.

Morgen weer een opdracht in het midden van het land en dan mag ik ook weer mee, en weer gratis eten en drinken. Volgens mij moet ik volgende week zaterdag ook weer mee, ik weet even niet meer wie er dan trouwt.....komt nog wel ergens bovendrijven denk ik

Fijne dag allemaal!
Ik kom nog even terug, want ik heb ook een lijstje:

Golfen met de baas

Winnen van de baas, misschien niet slim maar wel leuk

Werken

Afspraak maken met de tandarts gisteren vergeten

Boodschappen doen

Whisky klaarzetten

Boven aan de trap staan wachten

Nu eerst koffie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven