Bungels, handjes, stackies, en .... ?

23-05-2010 23:28 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar blijft AH met de WK actie nou toch?

Al maanden hadden wij het erover, waar zouden ze deze keer mee komen?

Wuppies, welpies hebben we gehad, we hebben ze nog steeds ergens tussen de oranjespullen liggen.

Inmiddels hebben wede bungels, stackies en handjes van de andere grote supermarkten, terwijl bij AH nog helemaal niks te sparen valt.

Als het er nog van moet komen, mogen ze wel een beetje opschieten. Ik persoonlijk, denk dat het niet meer zal gebeuren, mijn kinderen zijn nog niet overtuigd. Ik heb net nog even de website gecheckt, maar nee hoor, niks oranjerigs te bespeuren.

Dat AH deze gelegenheid niet te baat neemt om de omzet op te schroeven. Had ik niet gedacht.

Zouden ze niks origineels meer hebben kunnen verzinnen?
Ik dacht er toevallig van de week aan. Ik heb namelijk geen tv en dacht, terwijl ik het wuppielied zat te neurien in de auto, das dus het enige dat je mist als je geen tv hebt: de WK actie van de AH!! Moest wel lachen om mezelf dat ik dat als een "dat mag ik niet missen" reclame zie. Ben blij dat het andere mensen toch ook nog bezig houdt. *voelt zich weer redelijk normaal*
quote:dangeensuus schreef op 24 mei 2010 @ 07:49:

En waar ik helemaal de schurft aan heb ( sorry hoor, zeer gefrustreerd hier) is dat ouders en winkeliers het toestaan dat kinderen bij de kassa nog net niet de gekregen troep uit mijn handen trekken. Dat ze in de winkels bij de kassa's staan om die meuk te mogen krijgen, en dat ze met een hoop bombarie buiten de winkel staan ( sommige winkels hebben een streep getrokken tot waar de kinderen mogen komen) te gillen om die troep.

Waardeloos

Mijn kind mag dus alleen naar de ruilmiddag en verder mag hij zich niet in de buurt van de winkel begeven tijdens dit soort acties. Ik vind het echt bezopen, dat gejengel om die dingen.

En van het kind uit gezien snap ik het volledig. Ik begrijp alleen die ouders totaal niet.Helemaal eens! Dat gebedel om die spullen, het irriteert me verschrikkelijk. Kinderen die met gemak 2 uur achter die lijn staan en elke voorbijganger lastig vallen met gezeur om al die meuk. Ik snap niet dat een winkel die kinderen er niet gewoon uitveegt...Dat zouden ze wel met mij doen als ik ga lopen zeuren om actiezegels die mensen niet willen hebben, dus waarom bij die kinderen niet!
...
we kunnen ook een actiegroep oprichten. We gaan gewoon met kartonnen borden om onze nekken bij de AH posten, de hele dag vragen om zegels.....
Dit is dus precies waarom de AH wacht en wacht en wacht...

Zo wordt iedereen nieuwsgierig en zijn straks alle ogen op hen gericht. Marketing, marketing.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Van mijn "kennis" die bij een of ander reclame-bureau werkt heb ik gehoord dat de AH met een soort van wuppies komt. Ze zijn anders dan "normale" wuppies, hoe en wat weet ik niet precies.

Dat bureau waar ze werkt doet dus de reclame van AH.
Dubbel
quote:Pinkwin schreef op 24 mei 2010 @ 09:23:

Van mijn "kennis" die bij een of ander reclame-bureau werkt heb ik gehoord dat de AH met een soort van wuppies komt. Ze zijn anders dan "normale" wuppies, hoe en wat weet ik niet precies.

Dat bureau waar ze werkt doet dus de reclame van AH.Jouw 'kennis' bij dat reklamebureau riskeert waarschijnlijk haar baan door dat aan jou te vertellen, mocht het waar zijn. Realiseert jouw kennis zich dat?
Til... wat een bitch ben je toch
quote:Pinkwin schreef op 24 mei 2010 @ 09:23:

Dat bureau waar ze werkt doet dus de reclame van AH.Wat worden het dan? Tokkies? Wuppies zonder werk
quote:dangeensuus schreef op 24 mei 2010 @ 09:30:

[...]

Wat worden het dan? Tokkies? Wuppies zonder werk
Bij de wuppies en welpies deden ze de actie pas een paar dagen vóór de eerste wedstrijd van het Nederlands elftal de deur uit, dus dat gaat nog wel een week of twee duren!

Goede strategie hoor, wij zijn die andere beesten van de andere ketens al lang zat, de wedstrijden beginnen wel bijna en hop daar komen de beesies van de AH: iedereen wil er direct een hebben, want veel tijd heb je niet meer, en gaat naar de winkel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven