3000 plus deel 52
zaterdag 15 mei 2010 om 17:11
Ja ja, deel 52 alweer.
Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen (behalve aan Minny) en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Kortom: 3000+ gaat door. 3000+ Rules.
Let the games begin.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
maandag 24 mei 2010 om 13:55
Dat is zeker wel genoeg Min!
Vandaag even een luierdagje om vast op te laden voor school, is niks mis mee.
Zoals het hier lijkt wordt het vanavond geen BBQ, gooi het vlees wel op de gril en gaan binnen zitten.
Ben bang dat anders de koteletten en worstjes van het rooster waaien
Ik heb medelijden met de elfstedentochtfietsers vandaag.
Nahjah ook weer niet, ze willen het zelf toch? 240 km fietsen voor je lol....moet er niet aan denken zeg
Het feestje bij de finish is dan wel weer leuk maar sla het vandaag ff over.
Vandaag even een luierdagje om vast op te laden voor school, is niks mis mee.
Zoals het hier lijkt wordt het vanavond geen BBQ, gooi het vlees wel op de gril en gaan binnen zitten.
Ben bang dat anders de koteletten en worstjes van het rooster waaien
Ik heb medelijden met de elfstedentochtfietsers vandaag.
Nahjah ook weer niet, ze willen het zelf toch? 240 km fietsen voor je lol....moet er niet aan denken zeg
Het feestje bij de finish is dan wel weer leuk maar sla het vandaag ff over.
maandag 24 mei 2010 om 14:09
We zijn vrijdag naar een B&B in kaatsheuvel gegaan, zodat we relaxed en lekker vroeg naar de Efteling konden lopen. Daar hebben we van 10:15 tot 17:55 rondgelopen. Vrijwel de hele dag dus. De drukte viel enorm mee trouwens, dus niet veel in de rij gestaan. Denk dat veel mensen gisteren en vandaag gingen.
maandag 24 mei 2010 om 14:37
Vanochtend wezen hardlopen met mijn iPhone. Op mijn iPhone heb ik een gratis app RunKeeper. Die app houdt precies bij hoe lang en hoe ver met welke snelheid, welke route ik heb hard gelopen en hoeveel calorieën ik daarbij heb verbruikt. Daarbij kan je ook nog je gemiddelde hartslag opslaan.
De app maakt een profiel voor je aan op het internet waarop je kan volgen wanneer je hoeveel hebt hardgelopen.
Vanochtend op de weegschaal gestaan. Mijn BMI valt wel mee keurig onder 25, maar als ik naar mijn buik kijk, valt het zwaar tegen.
De app maakt een profiel voor je aan op het internet waarop je kan volgen wanneer je hoeveel hebt hardgelopen.
Vanochtend op de weegschaal gestaan. Mijn BMI valt wel mee keurig onder 25, maar als ik naar mijn buik kijk, valt het zwaar tegen.
maandag 24 mei 2010 om 14:40