ik mis me ex nog steeds..

24-05-2010 13:38 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik zit nogal met iets.. Vorig jaar beëindigde de relatie met mijn vriendje. We hadden 10 maanden iets. Niet zo heel top lang maar hoe onze relatie was, was het altijd heel goed. We verbroken de relatie omdat hij nu in A'dam studeert en ik nog 1 jaartje moet op het vwo. Hij heeft het nu erg druk en ik nu ook met mijn dingen hier. Dus hoogstwaarschijnlijk zou het niet werken.. Door de drukte en de afstand. Woon zelf namelijk in Brabant. Het deed me in het begin natuurlijk heel erg pijn, maar goed, hoe kan ik het zeggen.. we zijn nog jong (18 en 20) en ja je weet niet waar de toekomst je brengt...

Toen het uitging, 2 maanden later, zagen we elkaar weer en de vonken spronken weer over! Toch besloten we om niks aan te knopen. Ik mis hem nog steeds op bepaalde momenten heel erg. Toen zag ik hem 2 maanden weer niet, en dan weer wel, paar maanden weer niet en iedere keer als ik hem zag, was het altijd heel leuk, al was het maar voor een paar uur. Afspreken doen we niet.

Eergisteren zag ik hem tijdens het stappen eventjes, weer na 2 maandjes, en ja hoor. Me gevoelens voor hem kwamen weer te voorschijn. Het is echt verschrikkelijk.. ik mis hem namelijk nu zo erg weer.. We hadden het weer gezellig en tussen ons voelde het weer als oud. Ik merkte het ook aan hem. Ik heb toen geen afscheid meer van hem genomen, het was nogal rommelig. Maar ja, ik vond dat ontzettend jammer.

Het gaat nu verder prima hoor, ik spreek soms weleens voor de gezelligheid met jongens af. Maar bijvoorbeeld zoenen, kan ik niet, ik moet iemand eerst een beetje leuk vinden maar iemand leuk vinden doe ik niet zo snel. Het gaat dus wel goed, maar er zijn echt vele momenten waarbij ik hem ontzettend mis, zoals nu.. Het beste kan ik hem ook niet meer zien, maar ik zie hem ook haast nooit. Heeft iemand ook soortgelijks zoiets meegemaakt? Ik weet gewoon soms echt niet hoe ik er mee om moet gaan.

Over een jaartje ga ik ook studeren, ik ga waarschijnlijk eerst een jaartje naar het buitenland en dan ook in A'dam studeren. We hadden namelijk dezelfde plannen, maar of ik dat doe, weet ik nog niet..
Ik dacht dat jouw ex in Leiden studeerde?
Nee, is verhuist uiteindelijk.
Je weet nu uit ervaring dat het slijt. Ga lekker verder met de dingen die je doet en concentreer je niet meer op hem. De studententijd is een hele mooie periode in je leven, geniet daarvan en pin jezelf niet vast aan 1 persoon, de wereld is vol van mooie, interessante, grappige, lieve, intelligente, onderhoudende (etc, etc) personen. Enjoy!
Niet dat het nu zo mis is om in je studententijd gewoon heel erg veel van iemand te houden en een vaste relatie te hebben.

Net of rondneuken nu zo zaligmakend is als je jong bent..
Ik hoop dat je in het laatste jaar van het VWO leert dat "me ex" niet correct Nederlands is.

Zoals je zelf al zegt, je bent nog jong. Jullie levens lopen momenteel niet synchroon maar wie weet komen jullie elkaar wel weer een keer tegen op het romantische vlak. Geniet van je vrijheid en van je nabije toekomstplannen.
quote:Beio schreef op 24 mei 2010 @ 13:51:

Nee, is verhuist uiteindelijk.Dat moet zijn verhuisd .
Dankje, je hebt ook helemaal gelijk. Ik moet me plannen gewoon aanhouden he? Ik geniet ook van alles om me heen! Ik vond het erg fijn om hem te zien, ik denk een beetje te fijn dat ik hem nu weer mis. Me gevoelens zijn zo lastig, ik doe genoeg leuke dingen en krijg ook aanzoeken van leuke jongens maar verder doe ik daar niet veel mee want daar heb ik juist geen behoefte aan. Soms begrijp ik me zelf niet. Ik moet hier gewoon niet te veel aan denken, we zijn beide nog jong en wie weet waar de toekomst ons brengt..
Ja, dankje voor jullie reacties... Het blijft maar een beetje lastig!
quote:Pannetje schreef op 24 mei 2010 @ 13:59:

Niet dat het nu zo mis is om in je studententijd gewoon heel erg veel van iemand te houden en een vaste relatie te hebben.

Net of rondneuken nu zo zaligmakend is als je jong bent..

Het is geweldig om van iemand te houden en met die iemand een relatie te hebben maar in TO´s geval zit dat er niet in. Hij wil namelijk niet.

En rondneuken? Dat is een heel ander iets dan je ervoor open te stellen om andere mensen te ontmoeten en daar leuke dingen (buiten het bed) mee te doen.
Hahaha paloma, my thoughts exactly!
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
quote:Iris27 schreef op 24 mei 2010 @ 14:07:

Hahaha paloma, my thoughts exactly!Ik ben normaliter niet zo op de punten en de komma's, maar ik zag VWO en ik kon het niet laten .
jajaja, zo kan die wel weer ben er inderdaad geen ster in haha..

Ik vind het toch erg lastig met een keuze voor volgend jaar. We hadden dus dezelfde ideeën. Wil zelf graag naar de vrije uni van A'dam. Ik denk dat ik ook gewoon ga doen, maar iets houdt me weer tegen. Weet alleen niet precies wat..... Denk de reacties... Eerst een jaartje buitenland sowieso denk ik..!
In mijn tijd kwam je niet van de lagere school af als je de Nederlandse grammatica niet beheerste .

Wat wil je gaan studeren?
Helaas geldt dat nu dus niet meer! haha..

Wat ik wil studeren? Waarschijnlijk planologie. Hetgene wat me tegenhoudt dat ik niet in A'dam wil studeren, zijn de reacties denk ik van anderen... Denk dat je me wel begrijpt...
Nee, ik begrijp je niet maar ik ben ook van een andere generatie. Het zou mij namelijk helemaal niets uitmaken wat de reacties van anderen zouden zijn. Gewoon negeren en je eigen gang gaan. Mensen houden zich minder met jou bezig, dan dat jij denkt.

Planologie. Wat is dat?
Ja mijn punt is dus dat ik bang ben voor de reacties als: Oh je doet het zeker voor hem? etc... Nu vind ik het dus wel een minpunt dat we dezelfde ideeën hadden.

Maar bij planologie houdt je je bezig met ruimtelijke ordening. Hoe je gebieden gaat inrichten en waarbij je rekening moet houden met de functies van het desbetreffende gebied.
Je moet Planologie gaan studeren waar de opleiding het beste is en verder niets laten afhangen van eventuele reacties van anderen.

Moeten nieuwe studenten tegenwoordig trouwens een taaltoets doen?

Weet je, die reacties zullen misschien wel komen en dat is natuurlijk niet leuk. Maar na een paar weken is dat wel voorbij. Doe de dingen die goed voor jou zijn en probeer deze jongen een beetje uit je hoofd te zetten. Hij is heel belangrijk voor je (geweest) en als het zo zou moeten zijn, dan komen jullie elkaar vast wel weer een keer tegen. Je hebt geen ruzie met hem (toch?) dus je zou hem ook gewoon eens een keer kunnen bellen. Probeer niet te afhankelijk te zijn. Je kunt het geluk niet afdwingen. Go with the flow en je zult zien dat alles goed komt. Ga lekker plannen maken voor je studie; Amsterdam, het buitenland, waar dan ook. De wereld staat voor je open. Geniet!
Notebook: Ik heb geen idee, maar voor mij mag die wegblijven! haha.

Paloma: Je begrijpt me. Hij is nog steeds belangrijk voor me en ik heb hem ook voor een heel groot deel losgelaten. We hebben geen ruzie nee. Al moet ik dan wel overwegen om hem een keertje te bellen. We zullen maar zien waar de toekomst ons brengt!
Beio: http://www.vu.nl/nl/studenten/taaltoets ... /index.asp
Dankje voor de informatie...
Ach, meestal op die leeftijd slijt het.

Maar soms ook niet. Er zijn mensen die ik altijd zal missen, waar ik altijd een steek van pijn door krijg als ik aan hen denk en die ik in mijn dromen tegenkom.
quote:paloma schreef op 24 mei 2010 @ 14:13:

[...]

Ik ben normaliter niet zo op de punten en de komma's, maar ik zag VWO en ik kon het niet laten .

Ik dacht precies hetzelfde, maar zag dat jij er al iets van gezegd had!

@Beio: als jij in Amsterdam wilt studeren, dan moet je dat gewoon doen. Mensen lullen toch wel. Als jij nu naar een andere stad gaat, zeggen ze dat je dat doet om hem te ontlopen. Trek je daar alsjeblieft niks van aan. Ga lekker genieten van je studie/studententijd! Amsterdam is een hartstikke leuke stad!
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
quote:Beio schreef op 24 mei 2010 @ 14:04:

Dankje, je hebt ook helemaal gelijk. Ik moet me plannen gewoon aanhouden he? Ik geniet ook van alles om me heen! Ik vond het erg fijn om hem te zien, ik denk een beetje te fijn dat ik hem nu weer mis. Me gevoelens zijn zo lastig, ik doe genoeg leuke dingen en krijg ook aanzoeken van leuke jongens maar verder doe ik daar niet veel mee want daar heb ik juist geen behoefte aan. Soms begrijp ik me zelf niet. Ik moet hier gewoon niet te veel aan denken, we zijn beide nog jong en wie weet waar de toekomst ons brengt..Sorry, maar ik moet het even kwijt.....m'n of mijn i.p.v. me! Wellicht nog irritanter dan een misplaatste d of t

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven