3000 plus deel 52

15-05-2010 17:11 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren

Ja ja, deel 52 alweer.

Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen (behalve aan Minny) en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.

Voor de zekerheid nog even de regels:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

Kortom: 3000+ gaat door. 3000+ Rules.

Let the games begin.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Ja, ik wou echt dat ik een bad had. Dat zou zo enorm schelen, ook wat betreft slapen. De laatste tijd heb ik zoveel last, ik kan wel janken... Oke ik geef toe, dat heb ik ook wel eens gedaan de afgelopen weken. Vandaag mooi een rustige dag dus!
1700 euro Neeeee joh dat kan toch niet. Van een Modaal inkomen is toch niet rond te komen. Grote Grote Grote Ogen Smiley

gaat op zoek naar topic
Heb ik dat?!
Als ik dichterbij woonde mocht je hier elke avond badderen Min maar helaas...
Ja maar ja maar ja maar, met 1700 kun je niet eens designersjaaltjes om je nek knopen en 3 keer per jaar op wintersport gaan! Das heul erg hoor!
quote:mamalief schreef op 24 mei 2010 @ 16:29:

Als ik dichterbij woonde mocht je hier elke avond badderen Min maar helaas...Ja, das jammer
Ik heb even geloept en zie dat vriend van TO makkelijk kan bijverdienen mocht het niet lukken met rondkomen
ik had zaterdag wel een relaxed dagje, ben de hele dag rondgereden in een rolstoel

Maar ik kan wel heel stoer doen, van ik kan best de hele dag daar rondlopen, maar de waarheid is gewoon dat ik dat niet kan. En dan heb ik er niks aan en de anderen ook niet, omdat ze én langzaam moeten lopen én steeds moeten wachten

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Oh niet elke avond trouwens Min, LLL ligt er ook geregeld in en dan mag jij er niet bij natuurlijk he?
BAM wat ben jij erg zeg, foei ofzo
Heb ik dat?!
Ik erg???

*kijkt onschuldig*
Nah, LLL mag keurig wachten tot ik uitgebadderd ben hoor, dan vermaak jij m ondertussen maar fijn
He, das vervelend zeg
Ik vind dat je dat offer maar moet maken hoor Bammetje
Zolang jij weigert om in Friesland te komen hoef ik helegaar geen offers te maken
Ik heb ff afleiding nodig!
Oh ja Friesland, dat is de dealbreaker
Hoi Choco.
hey Chooc, vertel het eens, wat issser?
Hi sp, hi roos!

Gedoe met vrijgezellenfeest maar daar ga ik jullie niet mee lastig vallen. Onze vrienden zijn kleuters blijkbaar en kunnen niet communiceren..

He leuk roos, de efteling! Ben ik in oktober geweest, meegenomen door vrienden
oh balen Chooc en helemaal niet de bedoeling dat jij daar iets van merkt

Efteling is superleuk, wil er dit seizoen nog een keertje heen, maar dan voor de attracties, we hebben nu vooral het sprookjesbos gezien
Roos je haalt de woorden uit mijn toetsenbord.
Heb ik dat?!
Niet druk om maken Choco, laat ze het maar fijn zelf uitzoeken, is jouw taak niet.
Ik ben toen wel 4 keer in dat waterding (piranha?) geweest! Lol had ik, echt te gek! Was de eerste dag sinds ik ziek was dat ik weer gelachen had

Sprookjesbos vond ik stom. Verdwaalde er terwijl ik er niet in wilde. Ik wilde in de attracties!
(ja maar ik ben controlefreak en heb mn speurneus ingezet en ben me er mee gaan bemoeien en toen hebben zij ruzie met elkaar gemaakt en heb ik regels moeten opstellen.. Stommerts zijn het. En ik ook. Lesje geleerd..)

En nu proost!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven