Na een jaar niet zwanger... en dan? Wie kletst er mee?

23-04-2007 11:45 13139 berichten
Superstoere meisjes:

* Kaetje: 30 jaar. April 2006 begonnen, IUI 6 gestart op 25 februari, voor het eerst met Menopur (voorheen met Puregon)

* Sammy300: 4x IUI, miskraam in december, nu op naar 6e IUI

* Sophy: 2 jr bezig, welverdiende pauze tot maart 2009

* Merel29: 2e icsi 28-01-09 start met de pil (als het goed is) 18-02-09 start deca 04-03-09 start gonal-f. 13-03-09 1e echo punctie gepland op 18-03

* Fleur: 1e ICSI poging na punctie gestopt, cryo poging 1 teruggeplaats, 9-10 testen

*Wix: begonnen juli 2007. Uitslag onderzoeken 24-11

*Goof: begonnen in januari 2006, 2x IUI gehad, nu in afwachting van IUI, maar deze cyclus ei gemist

*Mariesophie: Februari 2007 mm, PCOS, 1xIUI en nu op naar IVF.

*Zitah: dochter 5 jaar, 5 jaar kinderwens voor nummer 2. 5 miskramen. Stopt hoogst waarschijnlijk als kinderwens na 6x iui nog niet vervuld is. Bezig met 3e IUI

*Watson: start april 2008, in afwachting van behandeltraject, binnenkort gesprek bij de gyn.

*Dolfijntje: begonnen in mei 2006, 3x IUI en nu in afwachting van endometriose weglaseren.

*Allis: Begonnen half 2007, miskraam eind 2007 na 9 weken, nu testen begonnen, binnenkort kijkoperatie en uitslag zaadtest

*linnielin: 25 jaar, vanaf oktober 2007 bezig. Bij gynecoloog geweest voor endometriose, hiervoor kijk operatie gehad.

*Haiti: 33 jaar en probeer sinds februari 2008 zwanger te worden. Februari 2009 begonnen met de eerste onderzoeken.

*Knappekloon: bezig sinds dec 2007, mmm rond juni

*Bengal: 31 jaar, sinds juli 2007 in het z'huis en gaan per eind maart het fertiliteitstraject in (ws. ICSI).

Superstoere Meisjes en Zwanger!!!!!!!

* Suzzel: ICSI, 22-8 terugplaatsing, 1 of 2-9 testen, zwanger!!!! 12-5 uitgerekend.

* Doggie75: 11-07 MMM, 4x IUI. Spontaan zwanger geraakt na de IUI's. 9 mei uitgerekend.

* Nicks: 4/8 positief getest!

* Nicky22: Zwanger! uitgerekend op 23 mei

* Fre: 1e IVF --> 07-10 positief getest!! Twee kloppende hartjes uitgerekende datum is 11 juni! (Maar de planning is 21 mei, 37 weken lijkt me genoeg én tof!?!)

* Debgirl1984: net in MMM diagnose PCO 15-10 positieve test!

* Rebels: Kind 2 jr, juli '07 begonnen voor 2e, 2 miskramen. 19-10 positieve test. 19 juni uitgerekend.

* Mousie: icsi eigen cyclus, 5e poging. Positieve test op 21-10, 27 juni uitgerekend.

* Blogbabe: begonnen in januari 2006, Na 4e IUI zwanger! positieve test op 21-10.

* Maria 52 (Pierel): begonnen in voorjaar 2006, spontaan zwanger geraakt na 3 IUI en hsg. Positieve test op 28-10 5 juli uitgerekend.

* Carpe Diem: begonnen in maart 2006, in oktober start met ICSI. Positieve test op 10 november. Uitgerekend 17 juli

* Tornapart: bbz '00 + '04, zoontje '06, miskraam '07, bbz '08, 1e IVF '08, op naar 2e cryo-poging. positieve test op

10-12

* Peggysue2:gestopt aug.2005, feb 2007 in mm. okt 2007 IUI > bbz, mei 2008 ivf, okt + nov 2008 cryo tp, jan 2009 start nieuwe ivf. 27 februari positieve bloedtest. Tweeling!

*Barbabella: 27 jaar, sinds maart 2007 proberen zwanger te worden, sinds juli 2008 in de medische molen. Spontaan zwanger, 16 maart positieve test

Superstoere meisjes en Bevallen!!!!!!!

* Krissie: Bevallen op 16-8 van een zoon

* Draaimolen: mama van een zoontje!

* Marielle: Dochtertje!

* Loekie: ICSI-baby, 9-12-'08 een zoontje!

*Sweety: Dochtertje.

* Yamuna: Zwanger via IUI, viel 06-01-'09 aan twee. Dochtertje!

In april 2006 zijn we van start gegaan... tot nu toe zonder resultaat. Ik ben 28 en mijn vriend ook. Samen hartstikke gelukkig, eigen huis (samen met de bank ;)), allebei leuke (vaste) baan, stabiele relatie en helemaal toe aan kids. We vrijen op de juiste dagen, ik ben al meer dan 15 kilo afgevallen (woog over de 100 kilo), vriend is gestopt met roken, ben al jaren niet meer aan de pil. Niets staat ons in de weg maar toch is het nog niet raak. Ik ben begonnen met temperaturen vorige maand en wil dat nog zeker 1 maand doen. Mn menstruatie is aardig regelmatig en ik voel mijn eisprong vrijwel altijd. Mensen om ons heen beginnen te vragen of er al kinderen komen (net bevallen vriendin, schoonzusje etc.) en wij liegen er op los dat we er nog niet aan toe zijn. Ik vind het steeds moeilijker om het voor me te houden en zou het graag met meer mensen willen delen, bijvoorbeeld met mn moeder. Maar het leek ons zo leuk om iedereen te "verrassen" met een onverwachte zwangerschap. We proberen het ook steeds met humor te benaderen en het wat te relativeren. Maar als ik net ongesteld ben geworden (zoals afgelopen donderdag) dan wordt ik steeds moedelozer en verdrietiger....

Aan de MMM zijn we nog niet toe, ik wil eerst nog bezig met temperaturen. Dan hebben we ook iets om de dokter te laten zien zeg maar. Mijn grootste angst is om van de dokter te horen dat wij samen geen kinderen kunnen krijgen. Dat is eigenlijk ook de reden dat ik nu nog niet naar de dokter wil. Maar de drang om te weten waarom het niet lukt wordt ook steeds groter....

Ik heb eerder meegeschreven met een topic met meiden die ook al wat langer bezig waren maar dat is eigenlijk langzaamaan uitgestorven. Daarom een nieuw topic om alle frustraties, verdriet en hopelijk ook geluk te kunnen delen.
Alle reacties Link kopieren
he meiden, we zijn vanmorgen weer naar huis gestuurd. aan de rechterkant zitten er nu 5 maar allemaal rond de 14/15mm, die 3 die er al zaten hebben niet echt hun best gedaan om te groeien..

links zitten er nog steeds 3 die zijn nu wel al 17mm gemiddeld dus dat gaat de goeie kant op. links zitten ook nog wel wat kleintjes maar weet niet hoe hard die nog groeien.. morgen weer een echo en dan misschien een woensdag nog of misschien een donderdag de punctie.. afwachten nog even..

echo deed wel weer zeer, maar ja we moeten wel hé! alles voor het goede doel.:0) ..

miss w soms heb je nou eenmaal tijd voor jezelf nodig! en die tijd moet nemen hoor! klinkt goed die vakantie van je! en nu is het bijna (nouja) november, en dan ben jij aan de beurt toch?

yes je moet doen wat je gevoel aangeeft! wil je nog geen zaad testen dan moet je het ook zeker niet doen.. wij zijn naar een jaar en 1md naar de huisarts geweest. en die stelde voor om het zaad te testen (omdat neef van manlief ook slecht zaad heeft en we dat hebben aangegeven) en toen is ons balletje gaan rollen en zo lang die rolt rollen we mee..

kaetje je zal dit vast niet meer lezen voor je afspraak maar heel veel succes..

groetjes wendy
kaetje, ik hoop dat je nek snel opknapt, beetje perskindol erop smeren doet wonderen !!
klonkje maakt het voor vrouwen nog uit of die naar de sauna gaan, dat doe ik namelijk bijna elke week, yamman wilt nooit mee .... dus voor hem heeft het geen consequenties

en wat de vraag over of je kinderen wilt betreft ik zeg altijd dat we sparen voor een puppy.

wendy haske spannend! wat naar dat het allemaal zo een zeer moet doen als de uitslagen maar goed zijn!!
hoihoii,

alvast bedankt voor de 2 reacties!!ik moet er gewoon echt aan toe zijn, en dan gaan we!heb nog even een klein vraagje!

als je naar de huisarts gaat om het te laten controleren, dan moet je het dus thuis in een potje van de huisarts doen!!kun je die gewoon daar halen bij de assistente of niet??beetje domme vraag mischien, maar hopelijk weet 1 van jullie dit!alvast bedankt!groetjes, en iedereen succes
ff snel in de baas z'n tijd:

hoi missW, welkom terug!

Yes, je kunt idd een potje halen bij de gyn, maar bij de huisarts? Vast ook wel, want het moet helemaal goed schoon zijn, dus een oude jampot is geen goed plan...

Yam, geen zweet buiten de sauna, geldt alleen voor de man: zaad hangt niet voor niets buiten boord, dat houdt niet zo van warm, dus niet in een warm bad, geen strakke broeken, geen sauna, keen laptop op schoot, etc., scheelt allemaal (krissie-vriend vindt dat een heel goede reden om naakt te slapen...als íe nou ook eens wat minder zou roken en drinken, zou het echt helpen, hahaha.)

Gossie, vanochtend bloedgeprikt bij lief, 1 buisje, maar lief is een echte man en bezweek. Da's best eng om naast te staan trouwens, iek! Gelukkig kan ik de rest van de prikken voor mijn rekening nemen....
yes je kan ook speciale potjes bij de apotheek kopen.

maar in principe kan je partner gewoon een afspraak met de HA maken

dan krijgt hij bij die afspraak , potje, formulier en instructies me naar huis.

dan mag hij bellen naar fertiliteitslab in Ziekenhuis

x aantal dagen onthouding

de dag van de afspraak, potje vullen en binnen twee uur bij het lab afleveren.
hmmm wendy wat een held is jou man !!!

geeft me weer inspiratie voor een nieuw topic...

over de heren ... de mijne begint goedgetimed over de kliko , de jouwe valt om van een naaldje .....
Hoi yamuna,

Mijn huisarts bekijkt het eerst zelf, volgens hem krijgen we meteen de uitslag te horen!!dus hij moet het thuis doen, en dan kan hij met het potje naar de huisarts!ik lees dat de meeste mensen het in het ziekenhuis moeten doen, maar ik denk dat wij dat moeten als is gebleken dat het bij de huisarts slecht van kwaliteit is ofzo!geen idee!maar bedankt hoor!!
Nou, de afspraak was dik in orde. Een hele aardige vrouw en een vriendelijke co-assistent er bij. (die kwam voor de afspraak even met me praten of eigenlijk kletsen dus ik was lekker om mn gemak). De fertiliteitsarts was supervriendelijk en ze nam alle tijd terwijl ze eigenlijk haast had want ze liep uit. Alles is nog eens goed uitgelegd. De uitslagen die terug waren waren goed in orde. De chlamidiatest laat nog even op zich wachten maar ze zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken. "als je het al gehad hebt dan heb je het niet expres gekregen en bovendien is er maar bij 10% van de vrouwen die het gehad hebben een gevolg van te zien." Opluchting moet ik zeggen. Ik moet meteen vrijdag weer heen voor een follikelmeting en dan maandag voor nog een follikelmeting en een samenlevingstest. Aan het begin van de volgende cyclus worden mn eileiders doorgespoten met contrastvloeistof. Ze gaf heel goede uitleg over de vruchtbare dagen en hoe het werkt. Ze zei dat zaadcellen in ieder geval tot zeker 48 uur kunnen overleven in je lichaam en dat de eicel ook nog eens 20 uur leeft nadat ie gesprongen is. Ook zei ze dat standjes en kussens onder je kont en op je kop staan helemaal geen zin heeft en dat dat dikke onzin is. Temperaturen hoef ik niet meer (opluchting!) omdat ze via echo's en bloedonderzoek veel beter kunnen zien hoe je cycylus verloopt.

Op de papieren die we thuis in moesten vullen stond nog hoe veel we drinken en ze zei dat het goed is dat vriend niet te veel drinkt. 10 tot 14 glazen in de week max (en dan vooral niet in 1 keer) was nog prima maar meer moest het niet worden. Ook ik mocht rustig eens een glaasje drinken. Mn bmi heeft ze het nog over gehad en als ik nog 10 kilo af val (dan ben ik 90 kilo) dan zit ik onder een bmi van 30 en dat zou mooi zijn. En dan onder de 85 kilo zou helemaal ideaal zijn volgens haar. Maar meer hoefde er niet af want dan zou het ook steeds moeilijker worden om in stand te houden. En zo lang het de cyclus niet beinvloedde was het sowieso niet zo erg.

Dat van de sauna heb ik nog niet eerder gehoord. Hoewel ik weet dat langdurige warmte niet goed is, is de sauna maar heel kort eigenlijk. Lang in bad zitten is niet goed en strakke broeken ook niet. Ik ga het navragen als ik haar vrijdag zie want ik ben wel benieuwd. Ik kon vrijdag ook nog eens vragen naar de uitslag van de chlamidiatest want die zou dan wel binnen zijn dacht ze.

In ieder geval zullen binnen nu en 6 tot 8 weken alle onderzoeken afgerond zijn. Ik heb er een goed gevoel over. Wel zei ze dat er meestal geen oorzaak te vinden is. En dat we dan voor een half jaar naar huis gestuurd zullen worden met de wetenschap dat we na dat half jaar een behandeltraject in gaan. Realistisch lijkt me. Misschien tegen die tijd wel heel vervelend maar nu vind in het nog heel logisch eigenlijk. Ben benieuwd wat vriend er over te zeggen heeft, die is nog lang niet thuis ben ik bang... Stomme cursus....
kaetje klinkt allemaal heel positief! en stel nou dat je inderdaad naar huis wordt gestuurd om het nog zelf een half jaar te proberen, vraag dan naar de wachtlijsten en ook of je er evt al op mag! dan kun je misschien eerder beginnen als je na dat half jaar nog niet zwanger bent. ik weet niet of ze dat doen hoor maar het is het proberen waard!

yamuna ik denk dat je de vriend van krissie bedoelt of niet? die van mij is ook geen held hoor in dat soort dingen maar heeft tot nog toe netjes naast me gezeten! hoewel die bij de 2e punctie het heel slecht had!

onze punctie is een feit! as donderdag gaan ze oogsten, links zitten er nu 8 van 16-20mm en rechts zijn ze gekrompen! of gisteren verkeerd op gemeten! maar daar zitten er nu 6 van 10-14mm. misschien dat de grootste aan de rechterkant nog groeien maar links is voldoende voor de punctie. spannend weer! de zenuwen gieren nu al door mijn lijf!

groetjes wendy
Kaetje, fijn dat het meeviel gisteren en dat je er nu een goed gevoel over hebt. Het blijft wel apart dat er in veel gevallen geen oorzaak te vinden is en een zwangerschap dan toch uitblijft. Heeft ze daar nog wat over gezegd, waarom een zwangerschap dan toch uitblijft? Soms schijnt het ook meer tijd nodig te hebben.

Wij kunnen 15 nov pas weer terecht voor ons 1ste bezoek aan de fertitliteitsafdeling. Het schiet nu wel een beetje op, nog 4 weken. Ik ben wel erg benieuwd wat ze dan gaan doen omdat wij de 1ste onderzoeken al bij de gyn hebben gehad. Ze had het toen over die kijkoperatie. Waar ik zelf echt tegenop zie is het schoonspuiten van de eileiders, als ik er alleen al aan denk..auw!! Maar het zal er wel aankomen denk ik. Maar na het schoonspuiten van eileiders ben je de eerste maanden extra vruchtbaar!! Dat is dan weer een troost, haha!

2008 moet echt het jaar worden dat we de titel van dit topic kunnen wijzigen hoor
Ha meiden,

Kaetje, wat een fijn gevoel lijkt me dat de afspraak zo goed verlopen is! En dat ze je zo serieus nam. In 8 weken alle onderzoek gehad, dat is nog wel te overzien. En dat ze ja daarna naar huis stuurt, als ze niets kunnen vinden is geloof ik standaard. Alleen bij ons is het een jaar (!!!) dan weer, ipv een half jaar. Ik vind een half jaar veel beter klinken. In mijn geval zeker omdat mijn leeftijd wel doorloopt natuurlijk, ben nu al 32, mag pas eind feb terug komen, dan duurt het in ons ziekenhuis 3 maanden voor de onderzoeken, en dan weer een jaar naar huis, dan ben ik ruim 33, bijna 34 als we dan weer doormogen voor UIU als dat nodig zou zijn. Je wordt wel steeds ouder en je eitjes ook natuurlijk. (of loop ik nou enorm te zeiken???)

Dat een eisprong nog 20 uur leeft nadat ie gesprongen is wist ik niet. Jullie wel??

Wendy, meis wat spannend! Hoe groot moeten ze zijn voor een punctie??

MissW, dat duurt nog best lang he? Zeker voor je gevoel. Ben ook benieuwd wat ze bij dat eerste gesprek allemaal gaan bespreken, je hebt het voortraject eigenlijk al gedaan. Met het doorspuiten van de eileiders krijg je toch wel verdoving??
doggie dat van die 20 uur wist ik ook niet, ik heb altijd gedacht dat een eitje maar 12 uur "leefde"

de eitjes moeten gemiddeld 18mm zijn en dan min. 3 dus dat komt wel goed.. alleen zie ik echt tegen de punctie op! manlief zei vanmorgen nog je zal wel weer heel veel pijn hebben, maar het gaat nu lukken! als het niet lukt mag ik hem een schop onder zijn kont geven! hebben we vanmorgen afgesproken..
Wendy, hard schoppen dan he?

Wilde net foto;s laten nemen van mijn schouder, nog steeds au au, maar doen ze, als je bezig bent met zwanger worden, alleen in week van menstruatie, is omdat ik as zaterdag ongi moet worden te gevaarlijk. Nu denk ik zelf dat het toch niet raak is door alles, maar wel goed dat ze deze maatregelen nemen. Dan volgende week maar.
doggie ik zal mijn best doen hoor.. heb een hoop kracht in mijn benen!

inderdaad goed dat ze aangeven dat beter even kan wachten ondanks dat je zelf denk dat je (helaas) weer ongi gaat worden..
ha iedereen,

Ik lees zometeen even over jullie bij hoor, maar wilde even vertellen dat we morgen voor het zaadonderzoek naar de dr gaan, we horen meteen de uitslag!!

en ik ben zooooooooooo zenuwachtig!!gewoon bang dat t mis is!!waren jullie dat ook zo erg??

ppfftt, nou afwachten maar!!sorry dat ik zo ego alleen over mezelf schrijf, maar moest t ff kwijt!! :-)

groetjes
yes, lekker dat je meteen de uitslag krijgt, vind het wel een beetje vreemd wij moesten er toch echt voor naar het ziekenhuis en vervolgens 10 dagen wachten op de uitslagen .... dus wat dat aan gaat mag je in je handjes knijpen dat je zo snel uitslagen krijgt.

succes morgen !!
gejat van de sexpijler .... het volgende artikel / topic :

Man moet elke dag seks hebben

AMSTERDAM - Dames die moeder willen worden opgelet: sommige mannen MOETEN elke dag seks hebben om vruchtbaar te blijven.

Veel stellen die vruchteloze pogingen doen, gaan ertoe over pauzes van meerdere dagen in te lassen. Niet doen, concludeert de universiteit van Sydney, want het sperma wordt er alleen maar slechter van..

Mannen met 'beschadigd' sperma moeten zoveel mogelijk seks hebben. De kans op beschadigde DNA is dan ook kleiner, aldus dr. Allan Pacey tegenover de BBC. 'Ik kan me een stel herinneren waar de man slechts 'mocht' als zijn vrouw in haar vruchtbare periode was. De arme man'. aldus Parcey.

Bij normaal gezond sperma is onthouding van twee dagen geen probleem, maar anders: elke dag!

Bron artikel: Telegraaf

dusseh concentreer je niet meer op het BMP baby making proces

maar gooi alle passie weer de slaapkamer in , of de keuken de gang de schuur..... wat je wilt
MissW, een klein maandje nog voor jullie aan de beurt zijn dus. Onze gyn zei het trouwens ook dat je extra vruchtbaar bent na het doorspuiten. Ze zei dat er meestal toch wel wat kleine dingetjes weggespoeld worden.

Voor dames die het al meegemaakt hebben: Hoe veel vocht spuit ze er eigenlijk in? En komt dat er ook meteen weer uit lopen? Moet je daar een maandverbandje voor meenemen ofzo? Best genante vraag eigenlijk, hihi. Zat het me ineens af te vragen. En deed het pijn? Ik zie er heel erg tegenop omdat mn moeder een keer iets heel vervelends hierover heeft gezegd wat ik nooit ben vergeten...

Wendy, het gaat dus op zich goed of niet? Hoe gaat het geestelijk met jullie? Ik gun het jullie zo, jullie hebben nu al zo veel doorgemaakt, het is gewoon jullie beurt! Mijn duimen gaan weer overuren draaien voor jullie.

Doggie, Je mag dus pas volgende week terug komen? Maar hoe doen ze dat als je zwanger blijkt te zijn? Dan maken ze toch ook wel rontgenfoto's als het moet?

Yes, wij moesten ook op de uitslag wachten. Kregen trouwens bij de HA gewoon een potje mee en dat kon vriend dan thuis vullen. Daarna moest het op het lichaam bewaart worden en naar het ziekenhuis gebracht. Weet niet meer hoe lang we gewacht hebben maar het leek een eeuwigheid. Vooral omdat de uitslag niet binnen was op de dag waarop het had moeten komen.

Yamuna, wij "mogen" van de gyn ook elke dag . T zaad was goed genoeg zei ze en het zou niets uit maken. Zondagavond is de eerste keer dat we echt "moeten" en nog wel na 22:00. Laat vind ik! Meestal wil ik vroeger omdat ik altijd graag vroeg in bed lig, haha.

Ik moet trouwens mn baas nog opbellen in deze vakantie want ik moet dus maandag het eerste uur vrij hebben omdat ik om 8:10 in het ziekenhuis moet zijn. Weet niet eens of ik het nummer wel heb, dom he. Het is vakantie dus ik zal hem thuis moeten bellen....

Ik ga het op mn werk ook aan twee mensen vertellen omdat ik de komende tijd wel vaker 's morgens niet op tijd kan zijn. En dan zullen mn ouders het ook horen, we moeten maandag hun auto lenen zodat ik meteen door kan naar mn werk. Als ik eerst lief terug moet brengen dan kost dat bijna drie kwartier dus we hebben een tweede auto nodig.... Meteen een goede gelegenheid om het te vertellen, dan is dat ook uit de lucht.
Hoi allemaal,

Vanmorgen in alle vroegte stonden we al bij de dokter!

En heeeerlijk, alles is goed!!beter kan haast niet zei de dokter!dus we zijn helemaal opgelucht!

Nu moeten we het gewoon wer proberen, minimaal een half jaar!omdat nu deze druk er vanaf is, hebben we een kans dat t mischien zo lukt, anders worden we doorgestuurd!!maar nu eerst gewoon even er tegenaan gaan!!helemaal blij zijn we!!!groetjes
wow yes, dat is goed nieuws.

Ik zou zeggen, zet m op in de slaapkamer, haha. (of ergens anders natuurlijk, hihi)

En hoe gaat het verder met iedereen? Wendy, hoe is het met jou?
Wendy, is de punctie al gedaan en hoe ging het?

Ik ben het weer vergeten, maar bevruchten ze die eitjes dan allemaal buiten het lichaam en plaatsen ze de beste terug? Klopt dat of heb ik het helemaal verkeerd??

Yes, goed nieuws!
ik heb er weer behoorlijk last van mijn punctie gehad hoor. volgens mij heb ik ook meer verdoving gekregen van binnen want ik moest meer keer hoesten dan de vorige keer!

het infuus aanleggen ging ook niet vanzelf, de naald zat links erin en ging er ook weer uit. uit eindelijk hebben ze hem in mijn hand gezet..

het aanprikken deed ook zeer en ze heeft weer geprobeerd om mijn linker eierstok achter mijn baarmoeder vandaan te halen en dat deed ook zeer..

de tranen heb ik dan ook maar laten lopen en geprobeerd zo stil mogelijk te liggen.. maar de pijn is tot nu toe niet voor niks geweest want ze hebben 8 eicellen gevonden..

nu maar nagels bijten tot aan een zondag..

groetjes wendy
Ach Wendy, al die pijn!! Nu duim ik voor je tot zondag! Duimen tot er blaren op zitten......!!!!
8 eicellen Wendy, dat klinkt als veel. Is dat ook zo? En tuurlijk mag je de tranen de vrije loop laten! Je zal de eerste niet zijn en ook vast niet de laatste.

Ik heb zo mn eerste follikelmeting, om half negen. Geen idee wat me precies te wachten staat maar volgens mij een inwendige echo. Zal de saunavraag ook nog eens stellen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven