Gewoon Thuis
maandag 24 mei 2010 om 19:28
Ahhh, arme Nemootje. beterschap
Vish, mijn magne staat in de schuur, waar ook stroom is, maar we gebruiken em eigenlijk helemaal nooit. In t begin dacht ik nog dat we daar dan af en toe iets zouden opwarmen maar ik merk dat ik net zo lief in een pan opwarm of in de oven - is lekkerder.
Vish, mijn magne staat in de schuur, waar ook stroom is, maar we gebruiken em eigenlijk helemaal nooit. In t begin dacht ik nog dat we daar dan af en toe iets zouden opwarmen maar ik merk dat ik net zo lief in een pan opwarm of in de oven - is lekkerder.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
maandag 24 mei 2010 om 19:46
maandag 24 mei 2010 om 19:50
Oohh Star heb je echt een fakbiets besteld? Je hebt toch wel eerst proefgereden ergens he??
Nemo heel warm en hangerig, hoesten en snot ineens. Wilde persé in mijn bed liggen dus hopen dat hij niet kotst.
Magnetron staat nu op een kastje maar daar zit niks in dus als ik hem wegdoe kan kastje ook weg, veel ruimte! Misschien zet ik hem wel even in de schuur en als ik hem over 2 maanden nog niet mis dan kan hij weg.
Nemo heel warm en hangerig, hoesten en snot ineens. Wilde persé in mijn bed liggen dus hopen dat hij niet kotst.
Magnetron staat nu op een kastje maar daar zit niks in dus als ik hem wegdoe kan kastje ook weg, veel ruimte! Misschien zet ik hem wel even in de schuur en als ik hem over 2 maanden nog niet mis dan kan hij weg.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
dinsdag 25 mei 2010 om 09:02
Gooeeeeooeeeeedemorgen!!!!!
Nemo lekker nog even thuis, morgen naar dokter voor oren want zo doof als de neten.
Laatste meuk uit huis en tuin wordt zo opgehaald door zwager met aanhanger Dan dus ook een nette schuur en nette tuin!! Wooeehoooeeeeee
Ja Erwt, wat ga je lekker niet doen? (Verwacht antwoord rond 12.00 als je net opgestaan bent )
Nemo lekker nog even thuis, morgen naar dokter voor oren want zo doof als de neten.
Laatste meuk uit huis en tuin wordt zo opgehaald door zwager met aanhanger Dan dus ook een nette schuur en nette tuin!! Wooeehoooeeeeee
Ja Erwt, wat ga je lekker niet doen? (Verwacht antwoord rond 12.00 als je net opgestaan bent )
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
dinsdag 25 mei 2010 om 09:14
Vanmiddag ga ik naar m'n ouders, want de gordijnen die m'n moeder had gemaakt zijn iets te kort en moeten even versteld worden. Ik denk trouwens dat dat dan de laatste keer is dat ze zie voordat Doperwtje er is, want we wonen niet heel dicht bij elkaar en zij gaan nog een week naar Oerol. Gek idee eigenlijk...
Arme dove Nemo
En leuk van schuur en tuin!
De zon schijnt weer
Arme dove Nemo
En leuk van schuur en tuin!
De zon schijnt weer
Peas on earth!