Relatiekeus advies..

25-05-2010 20:20 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_102844 wijzigde dit bericht op 25-05-2010 21:18
Reden: -
% gewijzigd
@ meds:

1) dat wilde ze zelf en dat ging over iets tussen hem en haar wat ik hier niet kan vermelden

2) geen idee, hopelijk niet natuurlijk.. we reageren beide wel anders op problemen dus dat zou nog lastig kunnen worden

3) houden van klinkt mss zwaar maar zo voel ik het wel
Mijn vriend maakt overigens ook regelmatig weken van 50/60 uur. Hij werkt keihard aan zijn carriere en dat waardeer ik alleen maar. Daarnaast heeft hij meer dan genoeg tijd voor mij over!!
quote:AnneBoleyn schreef op 25 mei 2010 @ 20:48:

3) houden van klinkt mss zwaar maar zo voel ik het welHeb je wel eens een relatie gehad die langer duurde dan 3 maanden? Of noem je alle verliefdheid gewoon houden van? (nix mis mee hoor, maar zorgt voor minder onduidelijkheid)
Ik waardeer het ook wel dat hij carriere wil maken en zn eigen bedrijf overeind wil houden, maar idd daarbij vind ik dat er toch ook wel tijd voor mij moet kunnen zijn..
Lekker. Heeft die arme jongen een keer vrouw moet hij op gesprek komen bij jou en je moeder.

Dan zou ik ook wegrennen.

En wat is dat voor raars? Hij houdt nog teveel van z'n werk? Iemand die zijn werk leuk vind, doet dat over een paar jaar ook nog hoor. Zestig uur is toch niet zo idioot veel? Wel als je het vergelijkt met een 38-urige werkweek, maar voor een hoop ondernemers en zelfstandigen is het heel normaal hoor.

@ meds:

1) dat wilde ze zelf en dat ging over iets tussen hem en haar wat ik hier niet kan vermelden

2) geen idee, hopelijk niet natuurlijk.. we reageren beide wel anders op problemen dus dat zou nog lastig kunnen worden

3) houden van klinkt mss zwaar maar zo voel ik het wel

ik herhaal mijzelf nog maar eens een keer

quote:liselore schreef op 25 mei 2010 @ 20:35:

je moeder geeft ook om hem zoveel na drie maanden dat er serieus gepraat moet worden??? jij hebt het over liefde bevestigen ??? wellicht moeten jullie beide, jij en je moeder, wat niet zo hard van stapel lopen, dat is beter voor beide jullie hart.... dat wordt anders zo makkelijk gebroken
ja heb wel langere relaties gehad, een van ruim 2jr en een van 6 mnd
quote:AnneBoleyn schreef op 25 mei 2010 @ 20:50:

Ik waardeer het ook wel dat hij carriere wil maken en zn eigen bedrijf overeind wil houden, maar idd daarbij vind ik dat er toch ook wel tijd voor mij moet kunnen zijn..

Hij is ondernemer?

Wen er maar aan, die gaat geen 30 uur per week werken de komende 100 jaar. Als je dat niet trekt, niet mee verder gaan.
Dit gaat 'm niet worden hoor, zeker niet met jouw instelling.

@ meds:

Dat kan ze wel willen maar het is toch niet haar relatie, ze moet zich er niet mee bemoeien, en jij had kunnen zeggen, bemoei je er niet mee. Ik denk dat je vriend zich realiseert dat ie met jou ook verkering heeft met je moeder en dat is niet bepaald aantrekkelijk

Precies, na drie maanden zoveel shit, dat voorspelt niet veel goeds, relaties worden er met de jaren immers niet makkelijker op

3) houden van klinkt mss zwaar maar zo voel ik het welKind, houden van is echt niet aan de orde, je bent aan het daten. Als je je vriend wilt wegjagen moet je met dit soort verwachtingen blijven rondlopen.

Ik waardeer het ook wel dat hij carriere wil maken en zn eigen bedrijf overeind wil houden, maar idd daarbij vind ik dat er toch ook wel tijd voor mij moet kunnen zijn..Tja, dat vind jij, dat zou ik ook vinden, maar hij vind het niet. Tijd om je conclusies te trekken, Anne.
als je je vriend weinig spreekt of ziet, of als hij te druk is om je even te sms sen, dan is misschien de liefde van zijn kant bekoeld
Ik vind het nu al uiterst vermoeiend en ik lees alleen nog maar een topic over...
Ja meds daar was ik dus idd ook bamg voor maar als hij me verzekerd van niet.. en idd greta ik vind t zelf ook vermoeiend soms
Is de vraag hoe oud jullie zijn al beantwoord?

"Z'n bedrijf overeind houden" klinkt niet alsof zijn bedrijf fantastisch loopt en hij minder uren kan gaan maken. Het klinkt alsof hij, in een economische crisis, zijn stinkende best moet doen het hoofd overeind te houden. Dan vind ik het tamelijk egocentrisch dat jij na een 'relatie' van 3 maanden al wil dat hij minder uren gaat werken.

Maar misschien lees ik het verkeerd.
quote:wuiles schreef op 25 mei 2010 @ 20:57:

Is de vraag hoe oud jullie zijn al beantwoord?Begin en eind 20.
Je trekt het nú al niet dat hij zo hard werkt.

Jammer voor je meid.

Andere vriend gaan zoeken. Een die minder werkt bijvoorbeeld.

Tip voor een volgende relatie; hou je moeder er lekker buiten. Ik had een nieuwbakken verkering meteen gedumpt als die vriend na drie maanden zijn moeder nodig had om mij de les te lezen.

Ongelooflijk dat je hem samen met je ma op de mat hebt geroepen na drie maanden scharrelen.
Probeer het eens vanuit zijn situatie te bekijken. Hij wil iets van zijn bedrijf maken, heeft misschien wel moeite zijn hoofd boven water te houden en dan gaat een meisje wat hij maar net 3 maanden kent een gesprek met hem aan met HAAR MOEDER erbij om te klagen dat ze niet genoeg aandacht krijgt?! Ik begrijp wel dat hij 10 dagen niks van zich heeft laten horen. Lekker rustig.
quote:Star schreef op 25 mei 2010 @ 20:58:

Begin en eind 20.En het is wel duidelijk wie er begin twintig is
Niet zozeer op de mat geroepen, maar hij was gewoon heel anders dan anders, kwam amper meer en t contact tussen hem en mn moeder was ook goed, dat vond hij juist erg prettig. Idd hij werkt hard om zn bedrijf overeind te houden, en ik verwacht echt niet dat hij NU minder gaat werken, ik steun hem waar ik kan in deze tijd maar ik denk wel na over de langere termijn (eventueel)
quote:AnneBoleyn schreef op 25 mei 2010 @ 21:02:

Niet zozeer op de mat geroepen, maar hij was gewoon heel anders dan anders, kwam amper meer en t contact tussen hem en mn moeder was ook goed, Je bent om te huilen... sorry.. ik kan er niets anders van maken.
Ik ben afgehaakt bij het lezen van het feit dat je met je moeder erbij bent gaan praten. Sorry, dat spoort niet.
quote:Katherina schreef op 25 mei 2010 @ 20:53:

[...]

Tja, dat vind jij, dat zou ik ook vinden, maar hij vind het niet. Tijd om je conclusies te trekken, Anne.ach, 168-60=108 uur voor Anne per week.
quote:AnneBoleyn schreef op 25 mei 2010 @ 21:02:

Niet zozeer op de mat geroepen, maar hij was gewoon heel anders dan anders, kwam amper meer en t contact tussen hem en mn moeder was ook goed, dat vond hij juist erg prettig. Idd hij werkt hard om zn bedrijf overeind te houden, en ik verwacht echt niet dat hij NU minder gaat werken, ik steun hem waar ik kan in deze tijd maar ik denk wel na over de langere termijn (eventueel)KLOP KLOP iemand thuis? 3 maanden!!! Het zou nog veel waardelozer zijn als hij binnen drie maanden je moeder op de kast had gekregen......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven