Relatiekeus advies..
dinsdag 25 mei 2010 om 21:32
quote:yoyo2 schreef op 25 mei 2010 @ 21:30:
[...]
Omdat ze daardoor flink in het diepe zijn gegooid oh zo. Nou ja, op zichzelf kan ik me wel voorstellen dat als je zelf nog zo'n beetje in de fase van studeren/beetje werken/aankloten zit, dat het lastig kan zijn om iets te hebben met iemand die 60 uur werkt.
[...]
Omdat ze daardoor flink in het diepe zijn gegooid oh zo. Nou ja, op zichzelf kan ik me wel voorstellen dat als je zelf nog zo'n beetje in de fase van studeren/beetje werken/aankloten zit, dat het lastig kan zijn om iets te hebben met iemand die 60 uur werkt.
dinsdag 25 mei 2010 om 21:44
quote:yoyo2 schreef op 25 mei 2010 @ 21:30:
[...]
Omdat ze daardoor flink in het diepe zijn gegooid
Ja, dat vind ik altijd zo'n bullshit.
Wat is er fucking gebeurd dan?
Ik blijf erbij dat het gewoon leuk moet zijn in het begin, gewoon verliefd en gezellig en elkaar leren kennen. Als het dan vanaf het begin af aan al drama is, kun je er beter mee ophouden.
[...]
Omdat ze daardoor flink in het diepe zijn gegooid
Ja, dat vind ik altijd zo'n bullshit.
Wat is er fucking gebeurd dan?
Ik blijf erbij dat het gewoon leuk moet zijn in het begin, gewoon verliefd en gezellig en elkaar leren kennen. Als het dan vanaf het begin af aan al drama is, kun je er beter mee ophouden.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 25 mei 2010 om 21:46
dinsdag 25 mei 2010 om 22:13
Nou já zeg!!
Eerst 2x hetzelfde topic openen... en dan weer weghalen en dat binnen 2 uur....
Vind ik wel echt heel teleurstellend gedrag weer hoor.. jeumig...
als je een topic opent moet je ook de ballen hebben om meningen te lezen die wat minder zoetzappig zijn... en anders moet je gewoon naar de Libelle ofzo...
Eerst 2x hetzelfde topic openen... en dan weer weghalen en dat binnen 2 uur....
Vind ik wel echt heel teleurstellend gedrag weer hoor.. jeumig...
als je een topic opent moet je ook de ballen hebben om meningen te lezen die wat minder zoetzappig zijn... en anders moet je gewoon naar de Libelle ofzo...