3000 plus deel 52
zaterdag 15 mei 2010 om 17:11
Ja ja, deel 52 alweer.
Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen (behalve aan Minny) en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Kortom: 3000+ gaat door. 3000+ Rules.
Let the games begin.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
dinsdag 25 mei 2010 om 20:29
Ik ben er trouwens over na aan het denken om een volkstuintje te nemen.
Want ik heb zelf geen tuin, en voorlopig gaat daar ook geen verandering in komen, helaas.
Maar ik vind tuinieren wel leuk. Dan bedoel ik het hebben van een moestuintje dus.
Ik twijfel alleen er een beetje over omdat ik pas 25 ben. En de gemiddelde leeftijd van de mensen die zo'n volkstuintje hebben ligt toch een stuk hoger.
Want ik heb zelf geen tuin, en voorlopig gaat daar ook geen verandering in komen, helaas.
Maar ik vind tuinieren wel leuk. Dan bedoel ik het hebben van een moestuintje dus.
Ik twijfel alleen er een beetje over omdat ik pas 25 ben. En de gemiddelde leeftijd van de mensen die zo'n volkstuintje hebben ligt toch een stuk hoger.
dinsdag 25 mei 2010 om 20:42
Ja, misschien moet ik het ook gewoon doen.
Ik mis het hebben van een moestuintje wel.
Bij mijn ouders hadden we altijd een stukje moestuin.
Vooral vroeger toen ik op een boerderij woonde (nee geen boerenbedrijf...al zou me dat best leuk lijken).
Denk wel dat het moeilijk gaat worden, omdat mijn kennis weggezakt is. En ik meer meedeed dan alles zelf.
Maar de konijnen zullen blij gaan worden van de zelf gekweekte wortelen denk ik.
Ik mis het hebben van een moestuintje wel.
Bij mijn ouders hadden we altijd een stukje moestuin.
Vooral vroeger toen ik op een boerderij woonde (nee geen boerenbedrijf...al zou me dat best leuk lijken).
Denk wel dat het moeilijk gaat worden, omdat mijn kennis weggezakt is. En ik meer meedeed dan alles zelf.
Maar de konijnen zullen blij gaan worden van de zelf gekweekte wortelen denk ik.