3000 plus deel 52
zaterdag 15 mei 2010 om 17:11
Ja ja, deel 52 alweer.
Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen (behalve aan Minny) en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Kortom: 3000+ gaat door. 3000+ Rules.
Let the games begin.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
dinsdag 25 mei 2010 om 17:46
Eerst zeiden ze buikgriep.
Maar zal toch wel iets anders zijn.
Uit de onderzoeken kwam nog niets. bloed en ontlasting was in orde. Eerst hadden ze wel anti stoffen van een bacterie gezien. Er loopt nog een onderzoek naar parasieten, voorloptig kwam daar ook niets uit.
Er word nu een afspraak met de internist gemaakt.
Maar zal toch wel iets anders zijn.
Uit de onderzoeken kwam nog niets. bloed en ontlasting was in orde. Eerst hadden ze wel anti stoffen van een bacterie gezien. Er loopt nog een onderzoek naar parasieten, voorloptig kwam daar ook niets uit.
Er word nu een afspraak met de internist gemaakt.
dinsdag 25 mei 2010 om 19:54
Nog twee daagjes werken, dan ga ik 4 dagen lang naar het strand in Taba
Dan anderhalve week werken en dan weer een weekendje naar het strand, El Gouna dit keer. Als vrijgezellendag weekend van een vriendinnetje.
Hoewel ik het af en toe vervloek, vind ik dit land toch wel ok!
Dan anderhalve week werken en dan weer een weekendje naar het strand, El Gouna dit keer. Als vrijgezellendag weekend van een vriendinnetje.
Hoewel ik het af en toe vervloek, vind ik dit land toch wel ok!
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok