Heb jullie raad nodig

25-05-2010 17:07 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi
Dat bedoelde ik niet. Als je niet in gaat op de "flauwe" reacties dan is het er ook snel mee gedaan........
Goeie tip Zwup
Ach ja...
Ik ben nu eenmaal een enorme kleuter eikel.

Ik kan daar niets aan doen denk ik.
quote:Wittedruif schreef op 25 mei 2010 @ 18:15:

Ik ben nu eenmaal een enorme kleuter eikel.

Ik kan daar niets aan doen denk ik.Valt wel een beetje mee hoor
Ik vind het maar raar dat jullie naar de hyves van to gaan kijken.
Ik sluit me daarbij aan. Dat je kijkt tot daaraan toe, maar vind het echt te flauw voor woorden dat je dan ook nog hier gaat refereren aan namen en maneges, witte druif.

Wàt een hartelijk welkom, zeg.

Is het leuk om iemand op deze manier af te zeiken of zo?
Known to cause insanity in laboratory mice
ik ben ik, het leek me handig om even te kijken en al naar gelang het nodig zou zijn te tippen zijn hyves af te schermen..... zat geen slechte bedoeling achter. Denk dat je dat ook wel uit de andere reacties van mij kan aflezen.
Ja kom op nou. Dit is toch ook te erg voor woorden.

En volgens mij is mijn namennoemen pas begonnen nádat ik tot enorme eikel werd uitgescholden.

Anyway, get over it. Deze jongen snapt nu toch dat ie verkeerd bezig was. Dat wou hij toch.
Zielige actie Wittedruif. Dat iemand je een eikel noemt geeft jouw geen enkel recht om iemands privacy zo met voeten te treden. Dat je hem vindt op Hyves, soit. Ik zou een waarschuwing verzonden hebben en geen verdere info verstrekt hebben. TO geeft al aan dat hij een domme actie heeft ondernomen, het is totaal overbodig om hem te "straffen".
Zal ik even openlijk mijn excuses aanbieden?

Is het dan goed? Of komen er eerst nog een paar mensen die allemaal even kwijt moeten hoe zielig, stom etc mijn reacties zijn geweest?
quote:Wittedruif schreef op 26 mei 2010 @ 00:01:

Zal ik even openlijk mijn excuses aanbieden?

Is het dan goed? Of komen er eerst nog een paar mensen die allemaal even kwijt moeten hoe zielig, stom etc mijn reacties zijn geweest?

Er kan eventueel, als er genoeg animo voor is althans, een nieuw topic voor worden geopend hoor. Kunnen jullie het daar gewoon even spuien.

Zal ik het zelf openen? Onder psyche of waar past ie het best?
Ja, dat lijkt me gepast en dan is het weer goed.

Ik weet niet hoe snel je bent met openlijk je excuses aan te bieden, als je er lang genoeg mee wacht is de kans inderdaad groot dat er nog een paar mensen hun mening over je actie hier neerzetten.
Het lijkt me dus duidelijk dat ik dat niet ga doen.

Ik zou niet weten voor wie, meneer martijn is er ondertussen toch al achter dat dit niet helemaal zijn site is en daarbij heb ik geen volledige namen genoemd die herkenbaar zijn of die op te zoeken zijn via hyves.

Ik zal geen namen meer noemen in het vervolg Pooky.

Whoeps
Wat betreft die meningen; mag!
pffff.....pooky doe even normaal zeg. Menselijke nieuwsgierigheid is normaal en witte druif is niet bijzonder asociaal geweest hoor. De toon werd ook erg gezet door TO. Waar je je al druk over kan maken zeg.
[quote]Wittedruif schreef op 26 mei 2010 @ 00:11:

Het lijkt me dus duidelijk dat ik dat niet ga doen.

Waarom vraag je het dan?

Ik zou niet weten voor wie, meneer martijn is er ondertussen toch al achter dat dit niet helemaal zijn site is en daarbij heb ik geen volledige namen genoemd die herkenbaar zijn of die op te zoeken zijn via hyves.

Ik zal geen namen meer noemen in het vervolg Pooky.

Heel goed.

Whoeps

"Pooky, Eikel, wittedruif, etc" geven geen enkele prive gegevens weer, je mag me gerust Pooky noemen in je post. "whoeps" is derhalve overbodig.

[/quote]
Sarcasme!? Het is duidelijk.

*Mam ben jij dit?*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven