Good luck!
woensdag 26 mei 2010 om 09:53
Heel goed Suze, nooit Bam in twijfel trekken
BIB
Bam, weer in de lucht?
Kado voor het 5 jarig huwelijk? Ik kan wel zeggen wat ik kreeg en dat was errug leuk: een lang weekend Rome. Ik zou zeggen; ga ervoor! Geweldig, romantisch, heerlijk weer momenteel, niet te ver. Super dus. En even lekker met zijn 2en, ik weet niet of jullie dat wel eens doen? Erg fijn voor de relatie, ook al is die al heel goed.
En dichter bij huis kan natuurlijk ook: Parijs, Brussel, Antwerpen, weet ik het.
BIB
Bam, weer in de lucht?
Kado voor het 5 jarig huwelijk? Ik kan wel zeggen wat ik kreeg en dat was errug leuk: een lang weekend Rome. Ik zou zeggen; ga ervoor! Geweldig, romantisch, heerlijk weer momenteel, niet te ver. Super dus. En even lekker met zijn 2en, ik weet niet of jullie dat wel eens doen? Erg fijn voor de relatie, ook al is die al heel goed.
En dichter bij huis kan natuurlijk ook: Parijs, Brussel, Antwerpen, weet ik het.
woensdag 26 mei 2010 om 10:12
woensdag 26 mei 2010 om 10:39
Enka, gaaf feest! Leuk ook dat het een surpise was. En arme oogjes, hopelijk snel weer gezond!
Star, de fiets besteld, gaaf! Wanneer krijg je em ongeveer denk je?
Bam, zo dat is nog eens verdienen. Maar ja, drie dagen offline is echt klote.
Mal, haha die foto. Geweldig!
Compu, heerlijke tuin hier voor de jongens (en moeders haha). Buurtkindjes komen niet zomaar spelen. Ze zijn nog te jong en het is net te ver om alleen te lopen.
Bridges, zwemmen, stoer!
Oh, even een poepvent schoonmaken.
Star, de fiets besteld, gaaf! Wanneer krijg je em ongeveer denk je?
Bam, zo dat is nog eens verdienen. Maar ja, drie dagen offline is echt klote.
Mal, haha die foto. Geweldig!
Compu, heerlijke tuin hier voor de jongens (en moeders haha). Buurtkindjes komen niet zomaar spelen. Ze zijn nog te jong en het is net te ver om alleen te lopen.
Bridges, zwemmen, stoer!
Oh, even een poepvent schoonmaken.
woensdag 26 mei 2010 om 11:39
Een kromme vork? Huh? Leg eens uit?
Haha moest erg lachen om tattoo en de langverwachte bakfiets van Star!
Bam: ja zo vond ik het ook kunnen qua begeleiding. Iets met loslaten en zo dan maar... Kind zwemt prima met bandjes. Heb dan liever dat ze dit doen dan picknicken of ravotten bij slootjes waar hij niet op berekend is en geen bandjes om heeft...
Haha moest erg lachen om tattoo en de langverwachte bakfiets van Star!
Bam: ja zo vond ik het ook kunnen qua begeleiding. Iets met loslaten en zo dan maar... Kind zwemt prima met bandjes. Heb dan liever dat ze dit doen dan picknicken of ravotten bij slootjes waar hij niet op berekend is en geen bandjes om heeft...