Good luck!

21-04-2010 09:14 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Overigens: zonder het topic gisteren gelezen te hebben: ik ben het eens met Bam qua Z
hahaha suze.

Ja, we zijn weer online.. niet best 3 dagen offline zucht..
Heel goed Suze, nooit Bam in twijfel trekken

BIB

Bam, weer in de lucht?

Kado voor het 5 jarig huwelijk? Ik kan wel zeggen wat ik kreeg en dat was errug leuk: een lang weekend Rome. Ik zou zeggen; ga ervoor! Geweldig, romantisch, heerlijk weer momenteel, niet te ver. Super dus. En even lekker met zijn 2en, ik weet niet of jullie dat wel eens doen? Erg fijn voor de relatie, ook al is die al heel goed.

En dichter bij huis kan natuurlijk ook: Parijs, Brussel, Antwerpen, weet ik het.
ah ik lees het, weer online, mooi
Geen oppas, dus die optie valt af. En ik sta van het weekend op de braderie, dus romantischer dan dat wordt het niet

We zijn overigens nog niet zolang geleden een weekend samen weggeweest!

Ik wil meer een blijvend kado geven geloof ik, maar ja dan moet ik wel opschieten........
Foto op canvas dan maar weer? Tattoo met naam van Juul en jou
Mooi horloge met een tekst gegraveerd in de kast?
Stressed is just desserts spelled backwards
Enka, gaaf feest! Leuk ook dat het een surpise was. En arme oogjes, hopelijk snel weer gezond!

Star, de fiets besteld, gaaf! Wanneer krijg je em ongeveer denk je?

Bam, zo dat is nog eens verdienen. Maar ja, drie dagen offline is echt klote.

Mal, haha die foto. Geweldig!

Compu, heerlijke tuin hier voor de jongens (en moeders haha). Buurtkindjes komen niet zomaar spelen. Ze zijn nog te jong en het is net te ver om alleen te lopen.

Bridges, zwemmen, stoer!

Oh, even een poepvent schoonmaken.
quote:Jinny schreef op 26 mei 2010 @ 10:39:

Star, de fiets besteld, gaaf! Wanneer krijg je em ongeveer denk je?Aaaaaaaaaaaaaargh
quote:Star schreef op 26 mei 2010 @ 10:16:

Foto op canvas dan maar weer? Tattoo met naam van Juul en jou hahahaha ik rol weer eens van mijn stoel... proest!!
quote:Maleficent schreef op 26 mei 2010 @ 10:26:

Mooi horloge met een tekst gegraveerd in de kast?Daar heb ik ook al aangedacht ja. Maar of hij hem gaat dragen............
Iets voor hobby Bam?
ik heb het.... een kromme vork verzilverd...........
Een kromme vork? Huh? Leg eens uit?

Haha moest erg lachen om tattoo en de langverwachte bakfiets van Star!

Bam: ja zo vond ik het ook kunnen qua begeleiding. Iets met loslaten en zo dan maar... Kind zwemt prima met bandjes. Heb dan liever dat ze dit doen dan picknicken of ravotten bij slootjes waar hij niet op berekend is en geen bandjes om heeft...
Leuke foto van jou Star op KL topic... Zat net te kwijlen bij de jurkjes daar. Wil er eigenlijk ook wel een maar twijfel elke keer of ik hem wel echt ga dragen...
Horloge moest ik ook aan denken ja. Iets blijvends... jij bent toch al een blijvertje? Pak jezelf in. Mooi setje aan en hop,gaan met die banaan
quote:bridges6 schreef op 26 mei 2010 @ 11:40:

Leuke foto van jou Star op KL topic... Zat net te kwijlen bij de jurkjes daar. Wil er eigenlijk ook wel een maar twijfel elke keer of ik hem wel echt ga dragen...Ik zeg doen! Ze blijven mooi
Suus, nog een leuk jurkje bij Hema gekocht gister. Leuk op spijkerbroek met killer heels

Zo Ceetje net opgehaald van haar eerste schoolreisje. Naar de speeltuin hier in het dorp
Heb altijd het idee dat het me truttig maakt. Gewoon maar keer passen dus. Jurkje van Hema ziet er ook erg leuk uit!

Compu: kleding die bij dochter zo leuk afkleedt is nu met 50%... Heb leuk shirtje gescoord voor F.
Ha dat is leuk en lekker dichtbij! Die van mij gaat vanwege jubileum naar iets in Friesland

Heeft ze het leuk gehad?
Heel leuk, moest haar meesleuren want ze wilde niet weg

Wel fijn hoor, dat het in dorp was. Zag mezelf al de hele dag op de wc zitten omdat ze in Artis was ofzo
Ik vind deze leuk van de hema:

Morgen maar eens even langsgaan.
Stressed is just desserts spelled backwards
Dat bovenkantje vond ik dus in het echt niet zo leuk. Te Sieneke

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven